וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנדב: "הצבעתי מוריניו, אבל בפיפ"א נכתב דל בוסקה"

הקפטן המקדוני תמך בטענת מאמן ריאל לאי סדרים בבחירה למאמן השנה בעולם. דל בוסקה: "התעסקות בדברים ילדותיים"

חודשיים וחצי חלפו מאז נבחר ויסנטה דל בוסקה, מאמן נבחרת הכדורגל של ספרד, למאמן השנה בעולם בטקס שערכה פיפ"א, אולם כעת צצה שערורייה חדשה סביב הבחירה והיא קשורה, איך לא, לז'וזה מוריניו.

שלשום (שלישי), במהלך ראיון שהעניק ה'מיוחד' הוא הסביר מדוע בחר להחרים את הטקס שנערך בתחילת ינואר: "לא מעט אנשים התקשרו אליי אחרי שהתוצאות פורסמו ואמרו שהם הצביעו עבורי, אבל נרשם שהצביעו עבור מישהו אחר. אני מאשים את פיפ"א באי סדרים בבחירה. הם ידעו שיש בלגן ולא עשו כלום בנושא". כזכור, מיד לאחר הבחירה צצו שמועות לפיהן פיפ"א זייפה קולות כדי לסדר לליאונל מסי את הזכייה בתואר שחקן השנה בעולם.

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
יש משהו בדברים שלו? מוריניו/רויטרס

כאמור, המהומה לא שוככת ואחרי שאמש פיפ"א הודיעה שמבחינתה הכל בסדר ואין זיופים, הגיב כעת המנצח ויסנטה דל בוסקה: "אני לא מתייחס לזה, יש לנו משחק חשוב ורק בו אני מרוכז. כל השאר זה התעסקות בדברים ילדותיים".

אלא שגוראן פאנדב, קפטן נבחרת מקדוניה (המאמן והקפטן מכל נבחרת בוחרים את הזוכים), טוען: "אני בחרתי במוריניו, תמיד בוחר בו וקרו כאן דברים מוזרים מאוד, כי לפי פיפ"א כתוב שבחרתי בדל בוסקה. התקשרתי למוריניו לספר לו על זה והוא היה מתוסכל. כולנו יודעים שקורים כאן דברים לא ישרים, אבל אי אפשר לשנות את זה". פאנדב שיחק תחת מוריניו באינטר כאשר זו זכתה בליגת האלופות. תלונות בנושא נשמעו גם מכיוונם של מאמני נבחרות גאבון וגינאה ביסאו, שטוענים שהטפסים להצבעה הגיעו אליהם באיחור ולא נרשמו בסך הקולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully