וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פיפ"א זייפה חלק מהקולות לזכות מסי בכדור הזהב

רשת אל ג'זירה חושפת כי תומאס רוזיצקי וטיאגו סילבה הצביעו לבאלוטלי בטקס היוקרתי, ומשום מה קולותיהם עברו לפרעוש

האם פיפ"א זייפה חלק מהקולות בפרס כדור הזהב האחרון לטובת ליאונל מסי? אם ללכת לפי הדיווח של רשת 'אל ג'זירה' אמש (שבת), ייתכן שכך היה. על פי הדיווח, טיאגו סילבה ותומאס רוזיצקי טוענים כי בכלל הצביעו למריו באלוטלי, ומשום מה גוף הכדורגל העולמי העניק גם את הקול שלהם לזכות כוכב ברצלונה, שכמובן זכה בתואר.

"הצבעתי לבאלוטלי, אבל פיפ"א נתנה את הקול שלי למסי", אמר רוזיצקי לרשת הטלוויזיה הערבית. בלם פריס סן ז'רמן השמיע דברים דומים, ואמר: "הקול שלי היה לבאלוטלי, אבל לפי פיפ"א מסתבר שהצבעתי למסי. זה מאוד עצוב".

ליאונל מסי  בגאלה Ballon d'Or Gala. Christof Koepsel, GettyImages
מבוכה גדולה לפיפ"א. מסי/GettyImages, Christof Koepsel

פיפ"א מיהרה להוציא הודעת הכחשה, ובה נאמר בין היתר: "מדובר בשמועה כוזבת. הזהירו אותנו ממה שקורה באיטליה ובצ'כיה. ערכנו את הבדיקות הנחוצות ואנחנו יכולים לאשר את התוצאות שהתקבלו עם תום הטקס. הכל מדויק, וכל המצביעים יכולים לחשוב לעצמם לבד למי הם הצביעו או לא הצביעו".

אגב, עיתונאי פורטוגלי כבר טען לפני מספר ימים כי מאמן נבחרת גאבון פאולו דוארטה הצביע לכריסטיאנו רונאלדו, אך גם במקרה שלו הקול הלך למסי, בעוד מאמן נבחרת אל סלבדור הצביע לרונאלדו והקול שלו הלך לרדמאל פלקאו.

כזכור, מסי זכה בפרס בפער גדול עם 41.6 אחוז מסך הכל. כריסטיאנו רונאלדו הגיע למקום השני עם 23.6 אחוז, ואחריו אנדרס אינייסטה עם 10.9 אחוז.

מריו באלוטלי שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מה, לא מגיעים לו כמה קולות? באלוטלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully