וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "היעד הבא שלי? משהו שאתם לא יכולים לדמיין"

'המיוחד' שמר על מסתורין כשנשאל על עתידו. לגבי אי הסדרים בבחירת מאמן השנה: "עכשיו כולם מבינים למה לא הגעתי לטקס"

תיאוריית הקונספירציה של ז'וזה מוריניו ממשיכה להכות גלים. כזכור, 'המיוחד' התראיין בשבוע שעבר לתקשורת הספרדית וטען לאי סדרים בהצבעה לתואר מאמן השנה בפיפ"א. מוריניו טעם כי הקולות שהיו אמורים להיספר לזכותו שונו והועברו למועמדים אחרים, מה שזיכה בסופו של דבר את מאמן נבחרת ויסנטה דל בוסקה בתואר. הפרשה הסתעפה כשגוראן פנדב, קפטן נבחרת מקדוניה טען כי אכן בחר במוריניו ובפיפ"א נכתב כי בחר בדל בוסקה.

היום (שבת) מוריניו התייחס שוב לטענות הקשות שהשמיע בשבוע שעבר. "הכוונה שלי הייתה אחת ויחידה: לגרום לאנשים להבין סוף סוף למה לא נסעתי לטקס בטורינו. נאמר לי שהליך הבחירה שם לא היה נקי ושערבבו את הקולות. זו כנראה גם הסיבה שבגללה לא זכיתי בתואר, אבל זו לא הבעיה. עכשיו אף אחד לא יוכל לבקר אותי".

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מה צופן לו העתיד? הוא מסרב לגלות. מוריניו/GettyImages

'המיוחד' הוסיף מילה טובה גם על גוראן פאנדב, שיצא להגנתו. "אני מודה לכל מי שהתקשר אליי כדי לתמוך בי, והיו הרבה כאלה. אני מודה גם לפאנדב על הכנות לומר את זה באופן פומבי, אני יודע שזה לא קל".

"נראה מה יהיה בהמשך", התייחס גם לעתידו. "לאמן את נבחרת פרטוגל זה בהחלט משהו שהייתי רוצה לעשות יום אחד. אימנתי כבר בפורטוגל, אנגליה, איטליה וספרד, עכשיו אני חושב גם על יעד חדש, ואולי אחזור למקום בו כבר הייתי. יש דברים שעשויים לקרות ואף אחד בכלל לא יכול לדמיין מהם", אמר במסתוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully