וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "רונאלדו ומסי הם הטופ. מסי הוא הגדול"

19.3.2013 / 8:55

לקראת פורטוגל, חלוץ הנבחרת נכנס להשוואה בין שני הטאלנטים: "רונאלדו פאזה אחת מעל כל שחקן ששיחקתי נגדו"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

"ביקשו ממני עד עכשיו עשרות, אם לא מאות כרטיסים. זה משחק מאוד מאוד חשוב, נבחרת פורטוגל היא אחת הטובות בעולם. האם שווה לקנות כרטיס במחיר מופקע מספסרים ב-1500 שקל? נדע אחרי המשחק".

כך אמר החלוץ איתי שכטר לקראת המשחק ביום שישי נגד נבחרת פורטוגל, משחק שייקבע האם הנבחרת תישאר בתמונה לקראת השלב הבא במוקדמות מונדיאל 2014. שכטר התייחס גם למצבו הגופני ואמר: "שיחקתי לפני חודש מול ליברפול, 80 דקות. לפני עשרה ימים נכנסתי כמחליף מול ווסט ברומיץ'. אני עובד קשה ונמצא בליגה חזקה. עושה את המקסימום. לא הופעתי שזומנתי, כי אני חושב שמקומי בנבחרת. אני משחק בליגה האנגלית, אחת מהטובות בעולם, ושחקן כזה יכול לשחק בנבחרת. יש לי מה לתרום".

איתי שכטר שחקן סוונסי (אמצע) חוגג עם ג'ונתן דה גוזמן. רויטרס
אני משחק בליגה האנגלית, אחת מהטובות בעולם, ושחקן כזה יכול לשחק בנבחרת". שכטר/רויטרס

"שיחקתי בגרמניה נגד באיירן מינכן ודורטמונד, ובאנגליה נגד ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, מהקבוצות הטובות בעולם. רונאלדו הוא פאזה אחת מעל כל השחקנים שנגדם שיחקתי. רונאלדו ומסי זה הטופ, הם קרובים לשלמות. בשבילי מסי הוא הגדול, אבל זה הטופ העולמי", התייחס שכטר לכוכב הפורטוגלי ולהשוואה עם מסי.

בהמשך הוא התבטא גם בנוגע למשחק הקרוב. "אחרי הדקה הראשונה פחות חושבים נגד מי אתה משחק אלא על התוצאה", אמר החלוץ. "אני מקווה שנעשה את המקסימום. ביום שישי הקרוב יבואו 40 אלף צופים. לפעמים כדורגל כזה יכול לבוא על חשבון כדורגל יפה. פורטוגל נבחרת טובה יותר. יש לנו צוות מקצועי שעושה את המקסימום, שנבוא מוכנים למשחק שהוא מלחמה עד הסוף במובן הספורטיבי. נקווה שפעם אחת הגלגל יתהפך לכיוון שלנו".

"מאמן קבוצה יכול לעשות שינויים", המשיך שכטר. "בנבחרת
יש כמה אימונים לפני משחק וצריך לפגוע בול במערך הנכון. לאלי ויוסי יש ניסיון במפעלים האירופים, שיחקו נגד הקבוצות הכי טובות בעולם. אנחנו צריכים להביא את עצמנו למצב שבו אנחנו מכירים ויודעים את המערכים האלה".

לסיום נשאל החלוץ האם מכבי חיפה אכן מתעניינת בו. "קראתי שחיפה מתעניינת בי. זה מחמיא. לא פנו באופן רשמי, אבל היה כיף לשמוע. העונה הייתי מוכן להקריב את עצמי, בעונה הבאה אני רוצה לשחק. אני בן 26. הגעתי לקבוצה שבה הכול התחבר העונה. בלי תירוצים. הגעתי לקבוצה ממש טובה ויכול להיות שזה פגע בי. אני לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קשר נבחרת ישראל ביברס נאתכו חוגג שער עם איתי שכטר. AP
"קראתי שחיפה מתעניינת בי. זה מחמיא. לא פנו באופן רשמי, אבל היה כיף לשמוע. העונה הייתי מוכן להקריב את עצמי, בעונה הבאה אני רוצה לשחק". איתי שכטר/AP

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן שוקל לעלות למשחק במערך של 4:1:4:1, עם שחקן שיתופקד בין הבלמים לקישור. איתן טיבי צפוי להיות כשיר, אבל אם גוטמן יחליט לוותר על אחד הבלמים שרן ייני עשוי להיות ההפתעה של המאמן בהרכב, בעמדת השחקן שבין הבלמים לקשרים, משום שהוא השחקן היחיד בסגל שמכיר את העמדה הזאת.

רמי גרשון מועמד לפתוח בעמדת המגן השמאלי במערך הזה. דקל קינן וטל בן חיים אמורים לפתוח בכל מקרה ובחוליית הקישור השחקנים הבטוחים הם ביברס נאתכו ומהראן ראדי. במערך הזה גל אלברמן יישאר על הספסל ואילו מאור מליקסון או ליאור רפאלוב ועדן בן בסט יפתחו באגפים. גוטמן עדיין שוקל גם את השיטה שכוללת שלושה בלמים ושני שחקני קו. רפאלוב בלט באימון אתמול והבקיע מספר שערים במשחקון שהתבסס על הנעת כדור. הבוקר תקיים הנבחרת אימון כפול, בבוקר בבית הנבחרת בשפיים ובערב באצטדיון רמת גן. כך תנהג הנבחרת גם מחר. ביום חמישי ייערך האימום המסכם בשעות הצהריים ומאוחר יותר האימון המסכם ומסיבת העיתונאים של נבחרת פורטוגל, שתנחת ביום רביעי בלילה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully