וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד: "רונאלדו ניצח אותי בספרד, מקווה שעכשיו תורי"

18.3.2013 / 18:40

נבחרת ישראל התכנסה לראשונה לקראת המפגש עם פורטוגל, תומר חמד גילה אופטימיות: ”לא קונה 0:0, רוצה ניצחון. התוצאה היא זו שחשובה, לא מי ישחק יותר או פחות”. גל אלברמן: ”ראינו כבר בבית הזה נבחרות שעשו להם צרות. עכשיו גם אנחנו יכולים”. איתן טיבי החולה לא התאמן

צילום ועריכה: קובי אליהו
) תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
רוצה לנצח את רונאלדו. חמד/קובי אליהו

נבחרת ישראל החלה היום (שני) רשמית בהכנות לקראת המשחק מול פורטוגל ביום שישי. שחקני הנבחרת התכנסו לאימון פתוח בשפיים, שלפניו נערכה מסיבת עיתונאים. ביום שלישי ורביעי תערוך הנבחרת אימון כפול, בבוקר בשפיים ובערב ברמת גן. ביום חמישי ייערך האימון המסכם שלה בשעות הצהריים (14:00), כשעוד לפני כן תיערך מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק בשישי (14:45, רמת גן).

במוצאי שבת תחל הנבחרת בהכנות לקראת המשחק מול צפון אירלנד, לשם תמריא ביום ראשון בצהריים, כשעוד לפני גן תערוך אימון סגור בשפיים. מי שנעדר מהאימון הוא בלם מכבי תל אביב איתן טיבי, שסובל משפעת. בנבחרת יעקבו מקרוב אחר מצבו בימים הקרובים. ביבראס נאתכו, מהראן ראדי, אבי ריקן, עדן בסט, דקל קינן, אייל משומר ואייל גולסה ערכו אימון ריצה בלבד בעקבות העובדה ששיחקו אתמול במדי הקבוצות שלהם. שאר השחקנים חולקו לשתי קבוצות, אך המאמן לא תרגל הרכב. האימון התבסס על משחקוני הנעת כדור.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן שוקל לעלות למשחק במערך של 4:1:4:1, עם שחקן שיתופקד בין הבלמים לקישור. איתן טיבי צפוי להיות כשיר, אבל אם גוטמן יחליט לוותר על אחד הבלמים שרן ייני עשוי להיות ההפתעה של המאמן בהרכב, בעמדת השחקן שבין הבלמים לקשרים, משום שהוא השחקן היחיד בסגל שמכיר את העמדה הזאת. גוטמן עדיין שוקל גם את השיטה שכוללת שלושה בלמים ושני שחקני קו.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מוכן לאגרת. אלי גוטמן/קובי אליהו

קשר מכבי תל אביב גל אלברמן אמר בפתיחת ההתכנסות: "התכנסנו נפגשנו אחרי תקופה די ארוכה ההרגשה היא שהשחקנים מאוד שמחים להיפגש כאן. גם אנחנו באים עם המטרות שלנו לקראת המשחק, יש לנו את הימים להתכונן ולבוא בצורה הכי טובה שאפשר. אני חושב שבסך הכול ראינו בבית הזה שנבחרות מסוגלות לעשות צרות לנבחרת כמו פורטוגל, וגם אנחנו יכולים לעשות את זה. כמובן שגם יבוא קהל גדול ויש לנו חובה לתת להם הצגה טובה. יש לנו מה להראות ומה להוכיח".

חלוץ מאיורקה תומר חמד התייחס אף הוא למפגש הקרוב עם רונאלדו, אותו פגש רק במחזור האחרון בליגה הספרדית: "אחרי המפגש האחרון בינינו, לא דיברנו יותר מדי. רק אמרנו להתראות עד יום שישי הקרוב. במשחק האחרון הוא יצא מנצח,מקוה שבמשחק הבא אני אצא מנצח. באימונים אנחנו עובדים מאוד קשה. אני בא מוכן. אחרי המשחק האחרון ששיחקתי מול פפה וקונטראו, אני רק יכול לקוות שאצליח להתמודד מולם בהצלחה".

"אף פעם לא באתי לנבחרת בהרגשה שאני באנקר", הוסיף החלוץ. "אני בא בהרגשה טובה ועם ביטחון. אני חושב שגם כשאני נכנס כמחליף אני מראה מה שאני יכול. בכל מקרה אתן את כל כולי. כולנו רוצים לצאת עם תוצאה טובה, פחות חשוב מי ישחק יותר ומי ישחק פחות. תהיו בטוחים שנדע כל צעד ושעל של פורטוגל ורונאלדו אחרי ההכנה של אלי גוטמן. אנחנו שואפים להגיע לכמה שיותר מצבים. אנחנו באים קודם כל לעמוד טוב על המגרש. ברמות האלו אין יותר מדי מצבים, וכשנגיע להזדמנויות הבקעה חייבים לנצל אותן".

על הקהל הרב שצפוי למלא את אצטדיון רמת גן: "אנחנו מאוד שמחים על ההיענות של הקהל. זה נותן לנו מוטיבציה נוספת להראות שיש כאן נבחרת שבאה לייצג בכבוד. אנחנו עומדים לעבוד כל השבוע על המערך, מה שאלי יחליט יהיה המערך הכי טוב שיכול להיות מול פורטוגל. אני לא קונה 0:0, אני קונה ניצחון".

שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, טל בן חיים. קובי אליהו
אווירה מחויכת. שחקני הנבחרת/קובי אליהו
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל עם גיורא אנטמן, מהראן ראדי. קובי אליהו
גוטמן, אבוקסיס ואנטמן/קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל (משמאל לימין) עדן בן בסט, ליאור רפאלוב, בירם כיאל, ביברם נאתכו. קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully