וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי רואורה: "וייה ומסי מבינים אחד את השני מצוין"

בברצלונה מרוצים מהשילוב בין השניים, ג'ורדי רואורה: "הדיווחים על המתח ביניהם מגוחכים". וילאנובה בדרך חזרה, אדריאנו נפצע

זה כבר עניין שבשיגרה. ליאונל מסי כבש אמש (ראשון) צמד שהצעיד את ברצלונה לניצחון 1:3 על ראיו וייקאנו והחזיר את הפער שלה בפסגה ל-13 נקודות בתום המחזור ה-28. זה היה משחק הליגה ה-18 ברציפות בו הפנומן הארגנטינאי מבקיע ומאזן השערים שלו במסגרת המקומית עומד על 42. כבר אזלו הקומפלימנטים.

מה שבכל זאת בלט אתמול בקמפ נואו היו היחסים בין מסי לבין דויד וייה. מוקדם יותר העונה נטען שבין השניים שורר מתח ובאחד מהמשחקים הם אף נראו מתעמתים, אבל אתמול הספרדי והארגנטינאי בישלו אחד לשני וחגגו בחיבוקים. "שערים, מסירות וחיבוקים בין וייה למסי", התלהבו בעיתון הקטלאני "אל מונדו דפורטיבו".

"שמעתי על הדיווחים האלו והם תמיד נראו לי מגוחכים", אמר ג'ורדי רואורה, שעמד כרגיל על הקווים במקומו של טיטו וילאנובה שעובר טיפולים רפואיים בארה"ב, "היחסים בין מסי לוייה נותרו כשם שהיו לפני כמה חודשים והייתי מגדיר אותם כטובים מאוד. יש ביניהם כימיה טובה, הם מחמיאים אחד לשני והם מבינים אחד את השני מצוין. זה מאוד משמח אותנו".

את החדשות הטובות של היום בישר המנהל המקצועי אנדוני זוביזרטה, שאישר כי המאמן טיטו וילאנובה, שעובר טיפולים רפואיים בניו ירק למחלת הסרטן, עומד לחזור. "טיטו ישוב בקרוב מאוד, ואלו חדשות מצוינות עבורנו", אמר זוביזרטה, "נראה שהוא סיים את הדברים שהוא נדרש לעשות בניו יורק. הוא יהיה זה שיחליט מתי הוא מוכן". גם רואורה אמר ש"כבר אמרתי שאני מקווה שזה המשחק האחרון שלי, כי זה אומר שטיטו חוזר. לא יודע להעריך כמה זמן בדיוק".

החדשה הפחות טובה הגיעה מכיוונו של המגן-קשר אדריאנו, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-22 בגלל פציעה. הברזילאי סובל מקרע בשריר הירך האחורי, ייעדר בין ארבעה לשישיה שבועות ויפספס את שני המשחקים של ברצלונה נגד פריס סן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully