וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:3 את ראיו וייקאנו

מסי כבש צמד (40, 57) אחרי שער של וייה (25) בדרך להחזרת יתרון 13 הנקודות על פני ריאל. 0:2 לאתלטיקו על אוסאסונה

כשהיא עם יתרון משמעותי על פני יריבותיה, ברצלונה חזרה הערב (ראשון) לליגה והתארחה אצל את ראיו וייקאנו במטרה להחזיר את הפער בפסגה ל-13 נקודות. אחרי צמד של ליאונל מסי שהגיע בעקבות שער של דויד וייה, בארסה חגגה 1:3 ועמדה במטרה שלה. אתלטיקו מדריד חזרה למסלול הניצחונות עם 0:2 בחוץ על אוסאסונה ובהתמודדות שפתחה את משחקי יום ראשון אספניול ניצחה במלאגה 0:2. סביליה הביסה 0:4 את סראגוסה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
כבר כל הסופרלטיבים נאמרו. מסי חוגג/רויטרס

ברצלונה - ראיו וייקאנו 1:3

אחרי הניצחון הענק בליגת האלופות, בארסה המשיכה את הדרך שלה גם בליגה ורשמה ניצחון עשירי ברציפות בקאמפ נואו במסגרת הליגה. ליאונל מסי ממשיך בדהירה האישית שלו עם 15 שערים ב-12 ההופעות האחרונות שלו בבארסה, שמוכיחות כמו נגד מילאן שכל הדיבורים על משבר פשוט לא היו נכונים.

אחרי שהתברר שקרלס פויול עבר ניתוח שישבית אותו למעלה מחודש ויגרום לו להחמיץ בין השאר את צמד המשחקים מול פריס סן ז'רמן באלופות, התייצבו הקטאלנים גם ללא צ'אבי שסובל מפציעה בברך ו-ויקטור ואלדס המורחק. בהיעדרם מילאו ססק פברגאס ואלכסיס סאנצ'ס את השורות יחד עם פינטו השוער.

בארסה פרצה את הסכר אחרי 25 דקות, כאשר ליאונל מסי הוציא התקפה מתפרצת ומצא את דויד וייה, שנותר לבדו ולא התבלבל מול השער. כעבור רבע שעה, התפקידים התהפכו והפעם החלוץ הספרדי היה על תקן המבשל והארגנטינאי כבש, שער במשחק ליגה 18 (!) ברציפות למסי. החגיגה של מספר 10 המשיכה בדקה ה-57, כאשר הוא נשלח לעומק ובצ'יפ אופייני וגאוני כבש שער ליגה 41 (!) העונה. ראיו רק צימקה 20 דקות לסיום. ראול טאמודו נותר לבד בתוך הרחבה ולא התקשה להכניע את פינטו, שהחליף בין הקורות הפעם את ויקטור ואלדס.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. AP
מחפה על פלקאו. דייגו קוסטה/AP

אוסאסונה - אתלטיקו מדריד 2:0

הקולצ'ונרוס נותרו במאבק על המקום השני והתאוששו מההפסד הביתי הראשון העונה בשבוע שעבר מול ריאל סוסיאדד. רדאמל פלקאו אולי סובל מנסיגה ב-2013, אבל מי שמחפה עליו הוא דייגו קוסטה. החלוץ הברזילאי העלה את אתלטיקו מדריד ליתרון בדקה ה-38 אחרי שהניסיון הראשון שלו נעצר אצל אנדרס פרננדס והוא נגח לרשת. בדקה ה-48 הגיע השני עם דיחקה מקרוב, אחרי כדור חופשי של קוקה. דייגו קוסטה, כמו פלקאו, עם ארבעה שערים ב-2013 וסך הכל שבעה שערים בקריירה לרשת אוסאסונה (יותר מכל קבוצה אחרת). אתלטיקו עם 60 נקודות, אחת פחות מריאל השנייה.

מלאגה - אספניול 2:0

אחרי ההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות, מלאגה כנראה הגיעה בהאנג אובר והיא איבדה סיכוי לעלות למקום הרביעי ששווה בסוף העונה השתתפות נוספת במפעל הקבוצות היוקרתי בעולם. דייגו קולוטו (49) וסרחוי גרסיה (66) כבשו עבור אספניול ושלחו אותה למרחק בטוח של 11 נקודות מהקו האדום. ניצחון חוץ ראשון של הפריקיטוס בלה רוסלאדה מאז ספטמבר 2005.

סביליה - סראגוסה 0:4
לסביליה: קוקה (28 ו-52), חוסה אנטוניו רייס (63), אלברו נגרדו (68)

שחקן אספניול, סרחיו גרסיה. Denis Doyle, GettyImages
התרחקות משמעותית מהקו האדום. גרסיה ואספניול/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully