וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "לא אכפת לי מול מי נשחק, העיקר שנזכה"

הבלם לא מתרגש מהגרלת רבע גמר הצ'מפיונס (13:00, ספ' 5). ברצלונה חזרה להיות הפייבוריטית לזכייה בסוכנויות ההימורים

אירופה נערכת בקוצר רוח להגרלת רבע גמר ליגת האלופות שתיערך היום במשרדי אופ"א בניון (13:00, שידור ישיר בספורט 5). באיירן מינכן, מלאגה, ברצלונה, ריאל מדריד, יובנטוס, פריס סן ז'רמן, גלאטסראיי ודורטמונד יגלו מי מהן תפגוש את מי במשחקים שייערכו ב-2 וב-3 באפריל, כשהגומלין יתקיים כשבוע לאחר מכן.

בניון נזכרו אתמול בהגרלת שמינית הגמר, ששיחזרה במדיוק את תוצאות ההגרלה בחזרה הגנרלית לאירוע, וציינו שהחזרה הגנרלית ניפקה הפעם את המפגשים הבאים: יובנטוס - ברצלונה, פ.ס.ז' - גלאטסראיי, ריאל מדריד - דורטמונד ובאיירן מינכן - מלאגה.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. AP
שוב מעל כולם. פיקה/AP

מי שעומדת במוקד העניין לפני ההגרלה היא ברצלונה, שצנחה למקום השלישי בדירוג המועמדים לזכייה של סוכנויות ההימורים אחרי ההפסד 2:0 למילאן, וחזרה בגדול לפסגה בסיום ה-0:4 בגומלין. בדירוג של BET365 למשל, בארסה זינקה מיחס של 6.5 לזכייה לפני שבוע ל-2.75 היום, כשהיא מקדימה את ריאל (3.75), באיירן (4.5), דורטמונד (10), יובנטוס (13), פ.ס.ז' (21), גלאטסראיי (51) ומלאגה (51). ג'רארד פיקה נשאל על הסיכויים של קבוצתו וההגרלה המתקרבת ואמר: "לא אכפת לי מול מי נשחק, העיקר שנזכה בליגת האלופות".

בינתיים שמרה ספרד על מקומה הראשון בדירוג של אופ"א בזכות שלוש הנציגות שלה ברבע גמר ליגת האלופות למרות הדחתה של לבנטה אתמול מהליגה האירופית. אנגליה, שנותרה ללא נציגה בין שמונה האחרונות במפעל היוקרתי מכולם, נמצאת בסכנת איבוד המקום השני לגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully