וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת האלופות: "מי שרוצה את ברצלונה הוא מזוכיסט"

מולר ובאיירן מינכן מקווים להימנע מבארסה בהגרלת רבע הגמר (ו', 13:00, ספ' 5). את מי רוצה דרוגבה ולמי מחכה ריאל?

קלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד כבר ברבע הגמר או אולי שחזור גמר 1998 בין הבלאנקוס ליובנטוס. קרב איתנים בין קבוצתו הקודמת של פפ גווארדיולה לקבוצתו הבאה או אולי דווקא דרבי גרמני בין באיירן מינכן לדורטמונד, ומה עם גלאטסראיי ומלאגה? הכל פתוח לקראת הגרלת רבע גמר ליגת האלופות שתיערך מחר (שישי, 13:00, ספורט 5) ללא הגבלות. אגב, בניגוד לעונה שעברה, הפעם הגרלת חצי הגמר לא תיערך באותו יום אלא רק ב-12 באפריל. משחקי רבע הגמר יהיו ב-2-3 באפריל והגומלין שבוע לאחר מכן, ב-9-10 באפריל.

שמונה הקבוצות המשתתפות בהגרלה: באיירן מינכן, מלאגה, ברצלונה, ריאל מדריד, יובנטוס, פריס סן ז'רמן, גלאטסראיי ודורטמונד.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עוד מפגש קלאסי כבר ברבע הגמר? כריסטיאנו רונאלדו מול ליאונל מסי/רויטרס

ברצלונה מהווה חלק מהגרלת רבע הגמר זו השנה השישית ברציפות, והיא רוצה גם חצי גמר שישי אחרי הקאמבק המזהיר מול מילאן ביום שלישי. אוהדי המועדון בחרו בסקר דווקא את באיירן כהגרלה המועדפת ברבע הגמר, אולי כדי להוכיח משהו לפפ. יריבתה המושבעת ריאל מדריד הדיחה את מנצ'סטר יונייטד, ועל פי הדיווחים בעיתוני מדריד שחקניה מרשים לעצמם לפנטז על קלאסיקו כבר ברבע הגמר, אחרי שניצחו פעמיים ברציפות את הקטלאנים לפני שבועיים.

מי שמקווה להימנע מנציגות הקלאסיקו הוא מנואל פלגריני, שהצעיד את מלאגה להישג שיא בעונת הבכורה שלה בליגת האלופות. המאמן הצ'יליאני, שהוביל את ויאריאל לחצי הגמר ב-2006 ואימן גם את ריאל, הבהיר: "אנחנו רוצים להימנע משתי הספרדיות האחרות, בעיקר בגלל הקונפליקט הספרדי. ננסה בכל מקרה להמשיך לשלב הבא".

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הוא לא מזוכיסט. תומאס מולר/GettyImages

באיירן מינכן היא היחידה פרט לברצלונה וריאל שהייתה ברבע הגמר גם בעונה שעברה. ההפסד הביתי לארסנל אמנם הכעיס את ראשי המועדון, אבל הבווארים עדיין נחשבים למועמדים לתואר ובניגוד לאוהדים בקטלוניה לא רוצים מפגש מול ברצלונה. "מי שרוצה את ברצלונה בהגרלה הוא מזוכיסט", טען תומאס מולר. היתרון של באיירן על פני דורטמונד בליגה עומד על 20 נקודות והאליפות נראית מונחת בכיס, אבל דורטמונד חוזרת לרבע גמר האלופות לראשונה מאז 1998, ואז היא הדיחה באותו שלב את באיירן. מפגש חוזר?

גם יובנטוס שבה למעמד רבע הגמר אחרי שבע שנים ורוצה ללכת עד הסוף, שכן היא לא הייתה בגמר המפעל מאז 2003. דידייה דרוגבה, שהיה מועמד להצטרף לקבוצה במהלך חודש ינואר, ישמח לפגוש את האלופה האיטלקית יחד עם גלאטסראיי, שחזרה לרבע הגמר לראשונה מאז 2001. אז, אגב, היא ניצחה 2:3 את ריאל מדריד במשחק הראשון אך הובסה 3:0 בשני והודחה מהמפעל. אבל יותר מכל, דרוגבה רוצה לשחק נגד פריס סן ז'רמן הצרפתית, כאיש מארסיי לשעבר. "אנחנו חולמים על ליגת האלופות", אמר החלוץ שזכה בעונה שעברה עם צ'לסי בתואר. "פ.ס.ז'? למה לא? זה יהיה אתגר נהדר וגם מסר למארסיי".

בוראק ילמאז שחקן גלאטסראיי עם דידייה דרוגבה. רויטרס
רוצים לחגוג גם בפארק דה פראנס. דידייה דרוגבה עם בוראק ילמאז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully