וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד: "20 זה בהחלט מיוחד"

מיאמי התקרבה לשיא הניצחונות הרצופים של הלייקרס, שעומד על 33. באטייה: "כדאי שתהיה לנו האנרגיה לשמור על זה"

מיאמי היט ניצחה הלילה (בין רביעי לחמישי) את פילדלפיה 94:98 ורשמה את ניצחונה ה-20 ברציפות. אלופת ה-NBA הפכה לקבוצה הרביעית בכל הזמנים שמשיגה רצף של 20 ניצחונות או יותר, כשהקבוצות הקודמות שעשו את ההישג הזה היו לוס אנג'לס לייקרס בעונת 1971/2 עם 33 ניצחונות, יוסטון רוקטס בעונת 2007/8 עם 22 ניצחונות ומילווקי באקס בעונת 1970/1 עם 20 ניצחונות.

הרצף הזה מראה הרבה דברים: מצד אחד כמובן יכולת טובה ו-ווינריות, ומצד שני דבר שלא אפיין את מיאמי בשנתיים האחרונות - יציבות, עקביות, עוצמה מנטאלית וביטחון עצמי.

"כשאתה משיג כזה רצף, אתה חייב שיהיו לך כמה משחקים שניצחת במזל, וכמה משחקים שאולי לא הגיע לך לנצח", הודה לברון ג'יימס, שקלע 27 נקודות בניצחון על הסיקסרס, "אבל ברור שאתה גם חייב לשחק טוב, ולא להיכנס לפאניקה כשדברים הולכים קצת פחות טוב".

לברון ג'יימס, מיאמי היט. רויטרס
לברון ג'יימס: "כשאתה משיג כזה רצף, אתה חייב שיהיו לך כמה משחקים שניצחת במזל, וכמה משחקים שאולי לא הגיע לך"/רויטרס

פילדלפיה עלתה בטירוף למשחק הערב, מול אולם מלא, ושיין באטייה יודע שכל קבוצה רוצה להיות זו שתקטע למיאמי את הרצף. "תמיד אנחנו פוגשים קבוצות בשיא היכולת שרוצות לנצח אותנו כאלופה, אבל עכשיו הן מתחילות להריח שיש להן סיכוי לקטוע את הרצף שלנו, ועולות לרמה גבוהה", הודה באטייה, שהיה ביוסטון שהשיגה את הרצף של 22 ניצחונות ב-2007/08, כרגע הרצף השני באורכו, "כדאי מאוד שתהיה לנו את האנרגיה לשמור על זה, או שזה ייגמר. כמובן שהמטרה הגדולה שלנו היא אחרת, אבל נרצה מאוד לשמור על הרצף".

"20 זה בהחלט מיוחד", אמר בסיום הניצחון דווין וויד שקלע 21 נקודות, "לנצח 20 משחקים ברציפות זה משהו מדהים. אתה לא יכול להתעלם מזה, ננסה להשיג את הניצחון הבא כדי להמשיך את הרצף הנהדר הזה".

שחקן ניו יורק ניקס, כרמלו אנתוני. רויטרס
כרמלו אנתוני: "פשוט לא היה לי את זה הערב, ניסיתי וזה לא עבד"/רויטרס

כרמלו אנתוני חזר הלילה לדנבר, כשניו יורק ניסתה להתאושש מהמכה הקשה שהיא קיבלה שני לילות קודם לכן מגולדן סטייט. אלא שהניקס נראו לא פחות גרוע בקולורדו והובסו 117:94, כשהכוכב הגדול שלהם מסיים עם 9 נקודות מול קבוצתו לשעבר, ועוזב את הפרקט בתחילת הרבע השלישי עם כאבים בברך. אנתוני המריא לאחר המשחק לניו יורק לסדרה של בדיקות, וצפוי להחמיץ את המשך מסע המשחקים של הקבוצה, שיכלול את פורטלנד, לוס אנג'לס קליפרס ויוטה.

"פשוט לא היה לי את זה הערב, ניסיתי וזה לא עבד", אמר אנתוני בסיום, ששמע את אוהדי הנאגטס שרים "מי צריך את מלו?".

בצד השני של הפרקט הגדילה דנבר את רצף הניצחונות שלה לעשרה. "אני אוהב את הקבוצה שלי ואני גאה בהם", אמר המאמן ג'ורג' קארל, "לא הרבה מהשחקנים הללו היו כאן כשהדרמה סביב המעבר של כרמלו התחילה. לשחק עם כל כך הרבה גאווה הלילה, זה מראה לדעתי על קלאסה מהרמה הגבוהה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully