וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק גריפין: "זו ההטבעה הטובה שראיתי במו עיניי"

הדאנק העצום של דיאנדרה ג'ורדן מכה גלים ברחבי ה-NBA. הווארד מתרגש מהחזרה לאורלנדו, מיאמי מצאה סקורר חדש

מחזור משחקים גדוש עבר על ה-NBA הלילה (בין ראשון לשני), ומי שגנב את ההצגה היה דווקא דיאנדרה ג'ורדן. סנטר הקליפרס, שרשמו ניצחון 10 ב-13 משחקים עם 97:129 קליל על דטרויט, נהנה מאלי הופ אופייני של כריס פול ובזינוק עוצמתי מעל ברנדון נייט ניפק דאנק מהדהד שמיד הפך ללהיט ברשתות החברתיות.

דיאנדרה ג'ורדן שחקן לוס אנג'לס קליפרס מטביע מעל ברנדון נייט שחקן דטרויט פיסטונס. AP
פוסטר למזכרת. ג'ורדן מעל נייט/AP

"זו הייתה ההטבעה הכי טובה של השנה, והכי טובה שאי פעם ראיתי במו עיניי", פירגן בלייק גריפין, שבדרך כלל מככב בעצמו בהיילייטס של לוב סיטי. כריס פול הוסיף פרגון משועשע: "זה היה פשוט משוגע, כמעט טוב כמו ההטבעה שהייתה לי פעם באימון...", ובשלב זה גריפין קטע את חברו והסביר: "זה היה כשהורדנו את הטבעות לגובה של 1.80 מ' כדי שהבחורים הקטנים יוכלו להשתגע".

ג'ורדן עצמו ניסה להצטנע ואמר: "בדרך כלל כשאני מטביע ככה אין אף אחד שמתייצב מולי. זו הפעם הראשונה שמישהו ניסה לחסום אותי. בנוסף, מעולם לא ראיתי את קרון באטלר רץ כל כך מהר כדי לקפוץ לי על החזה, ורוני טוריאף קם כדי לרקוד, אז זה כנראה היה ממש טוב".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"כולם נעולים על המשימה עכשיו". בריאנט/AP

גם בצד השני של לוס אנג'לס נרשמה חגיגה, כשהלייקרס ניצחו 81:90 את שיקגו וטיפסו סוף סוף למקום השמיני במערב, המוביל לפלייאוף. "היינו מאוד מפוקסים", ניתח קובי בריאנט, שרשם 19 נקודות ו-9 אסיסטים. "אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ומה מחכה לנו בהמשך. כולם נעולים על המשימה עכשיו".

אחד האחראים לשיפור של הגלאקטיקוס מ-LA הוא דוויט הווארד, שקלע 16 נקודות, קטף 21 ריבאונדים והוסיף 4 חסימות, אך רשם גם 0 מ-5 מהקו. "אני חושב שאני משתפר קצת", הסביר סופרמן. "אני פשוט ממשיך לעבוד על המצב הפיזי שלי ולהחזיר את התזמון שלי".

דוויט הווארד שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
כבר יש לו פרפרים בבטן. הווארד/AP

לאחר מכן נדרש הווארד להתייחס למשחק הבא של הלייקרס, שיהיה באורלנדו בלילה שבין שלישי לרביעי, מול המג'יק שבשורותיהם שיחק בשמונה השנים הראשונות שלו בליגה. "חשבתי על זה, ואני חושב שזה יהיה מטורף", הודה הווארד. "אני לא יודע איך אני אתמודד עם זה. אני זוכר את החזרה של לברון לקליבלנד ואני בטוח שזה יהיה רגע אמוציונלי גם בשבילי. רק לדבר על זה גורם לי להתרגש, אבל נראה מה יהיה".

באורלנדו כבר החלו להיערך לשובו של האקס שנטש את קבוצתם לאנחות בקיץ שעבר, ואוהדי המג'יק הכינו קליפ פארודי המתבסס על השיר של סי לו גרין "Forget You", המיועד להבהיר עד כמה מהר הווארד נשכח בפלורידה. מי שהתנדב להרגיע את הסנטר היה כמובן בריאנט, שהתייחס לנושא בקרירות: "הוא יהיה אמוציונלי? אני אדבר איתו... שפשוט ייצא למגרש ויקרע להם את התחת. שיראה להם מה הם הפסידו, ושישמור את הקטעים האמוציונליים לפרישה שלו".

ובינתיים הקבוצה הכי חמה בליגה ממשיכה להיות מיאמי, שהרשימה ב-91:105 על אינדיאנה, בערב בו לברון ג'יימס קלע שיא שלילי העונה של 13 נקודות בלבד, מול יריבה קשוחה שניצחה את שני המפגשים הקודמים בין הקבוצות העונה. ההיט כבר סופרים 18 ניצחונות רצופים, הרצף השביעי באורכו בהיסטוריה של הליגה, והארוך ביותר מאז 19 הניצחונות הרצופים של בוסטון בדצמבר 2008.

מי שלקח אחריות במקום קינג ג'יימס הוא מריו צ'אלמרס, שצלף 26 נקודות ב-7 מ-9 מהשדה, כולל 5 מ-6 לשלוש, ו-7 מ-7 מהקו. בכך הפך רכז ההיט לשחקן הראשון שקולע 26 נקודות בפחות מעשר זריקות מאז שכריס פול עשה זאת בנובמבר 2010.

"כל הבחורים שלנו צריכים לשמש אופציות התקפיות ומריו לקח את זה ברצינות הערב", החמיא מאמנו אריק ספולסטרה. "הוא לקח זריקות שהוא מסוגל לקלוע, והראה שהוא חייב להיות אגרסיבי יותר מול הקבוצות ההגנתיות הטובות בליגה".

כריס אנדרסן שחקן מיאמי היט. AP
מרחפים לשיאים חדשים? אנדרסן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully