וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: גאידמק נפגע מהקהל, עשוי לבטל את תמיכתו

11.3.2013 / 8:02

הבעלים שוקל שנית אם להזרים כספים לעונה הבאה בעקבות המתקפות עליו. אלי כהן אחרי ה-5:0: "הגדולה היא לצאת מזה"

one

דממה השתררה אמש (ראשון) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים אחרי התבוסה 5:0 למכבי תל אביב בבלומפילד, וכשהמאמן אלי כהן נכנס הוא העיר בציניות: "מה אתם עם הראש באדמה? אתם בסדר גמור, אני אשם". לאחר מכן ניסה המאמן לעודד את שחקניו ואמר להם: "צריך לשכוח את המשחק הזה. נרים את הראש ונבוא להילחם על הכבוד שלנו. ביום רביעי זה הכבוד של המועדון, הכבוד שלכם וגם הקריירה שלכם".

בקרב השחקנים אמרו אחרי ההפסד: "עצם זה שדיברנו על כך שהגביע יותר חשוב פסיכולוגית הוריד מהמתח של המשחק, מכבי זיהתת את זה והרגה אותנו בכל מקום שיכלה. חבל, מה שלא קורה אסור לנו לקבל תבוסה כזאת ולרדת מושפלים, אין לזה שום תירוץ".

אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים מעל ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יתדרדרו לתחתית? אלי דסה אתמול/ברני ארדוב

"זה אולי היה נראה ששחקנים ויתרו מראש, אבל עשינו הכל כדי שזה לא יהיה ככה", הוסיף כהן. "דיברתי איתם לפני זה שזה משחק אפילו יותר חשוב מהגביע כי אנחנו עלולים להידרדר לתחתית, ומעבר לכך, יש כבוד של מועדון שאי אפשר שלא לתת הכל. זאת השפלה במלוא מובן המלה אבל הגדולה תהיה לצאת מזה".

כהן גם חשף דאגות נוספות ואמר: "אני חושש מאוד שלמכבי חיפה תהיה אווירה ביתית ביום רביעי והקהל ימשיך עם הנטישה. אני מתחנן בפניהם לשים הכל בצד ולעמוד מאחורי הקבוצה והשחקנים שכל כך צריכים אותם. הקהל של בית"ר הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלה ואם הוא לא יגיע ביום רביעי זה יפגע בנו מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מתחנן בפני הקהל לחזור. אלי כהן/ברני ארדוב

בבית"ר יעשו הכל על מנת למלא את טדי מול מכבי חיפה ביום רביעי, ובמועדון אמרו אתמול: "יש משבר קשה עם הקהל. זה לא ה-500 שמחו, אלא העובדה שמעבר אליהם באו אולי 200 ונתנו תחושה שהקהל מיואש מהמצב ומעדיף להישאר בבית. זה מרגיש כאילו נגד מכבי חיפה לא יהיו יותר מ-7,000 אוהדי בית"ר. הלוואי והקהל יפנים את המצב ויבוא לתת תמיכה, בית"ר היא מעל הכל".

חן עזריאל לא ישחק ביום רביעי עקב הסכם המושאלים עם חיפה. חיים מגרלשווילי עשוי לשוב להרכב לאחר שלא פתח בשני המשחקים האחרונים. קובי מויאל ישוב אף הוא להרכב לאחר שנעדר אתמול עקב כרטיסים צהובים. עמית בן שושן וזאור סדאייב, שאינם נמצאים בכושר משחק מלא, הוחלפו אתמול במחצית על מנת שיגיעו רעננים למשחק הגביע.

ארקדי גאידמק הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רותח. גאידמק/ברני ארדוב

מחאת האוהדים בשבועיים האחרונים הצליחה להרתיח גם את ארקדי גאידמק. הבעלים התבשר בימים האחרונים על המחאות נגדו, שכללו גם את עמוד הפייסבוק של עסק התכשיטים של בנותיו בו כתבו האוהדים מאות הודעות בהן כונה "פושע", "עבריין" ועוד אינספור גידופים שיחד עם כל הדיווחים מהתקשורת ומאנשיו גורמים לגאידמק לשקול שנית האם הוא מתכוון להעביר כספים לקראת העונה הבאה. בבית"ר אמרו אתמול: "הסיפור הוא פשוט, אם ארקדי לא מעביר כסף מאפריל, המועדון תקוע בלי מזומנים ובלי יכולת לתפעל את עצמו, כשבעונה הבאה משוחררים מרבית השחקנים שמסיימים חוזים ומשחקים עם סגל צעיר".

במידה ובית"ר תודח מהגביע, ישנם גורמים בדירקטוריון שעשויים לנסות ולבצע מהלך להדחת אלי כהן. בשלב זה למאמן יש רוב בדירקטוריון, מה גם שמקורבים לגאידמק חוזרים ואומרים כי אחרי התמיכה של כהן במהלך להבאת הצ'צ'נים הבעלים לא ייתן לאף אחד להראות לו את הדלת החוצה וגם לא איציק קורנפיין. המאמן זוכה לתמיכה מעמותת האוהדים ונראה כי מי שיכול לטרוף את הקלפים הוא אלי כהן עצמו, שיחליט שלא להמשיך עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully