וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:2 בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד ברבע הגמר

גביע: יונייטד הובילה 0:2 תודות לצ’יצ’אריטו (5) ולרוני (11), צ'לסי השיבה עם הזאר (59) וראמירס (68) וקבעה משחק חוזר

צ'לסי פשוט סירבה לסיים את העונה כבר במרץ, וכפתה 2:2 מרתק מול מנצ'סטר יונייטד הערב (ראשון) באולד טראפורד, אחרי יתרון אדום של 0:2 כבר בדקה ה-11 - משערים של צ'יצ'אריטו ו-ווין רוני. הבלוז לא סיימו עונה בלי תואר מאז 2007/08, והפסד היום משמעו סוף עונה. אחרי הפיגור הכפול, חילופים מצוינים של רפא בניטס המושמץ הצילו את המצב. עדן הזאר וראמירס הוציאו את הכחולים מהבור וקבעו: יהיה משחק חוזר.

*** מיד לאחר המשחק הוגרלו משחקי חצי הגמר בגביע. המנצחת במשחק החוזר בין יונייטד לצ'לסי תפגוש את מנצ'סטר סיטי. בחצי הגמר השני תפגוש וויגאן שכבר עלתה את מילוול או בלקבורן, שגם יקיימו משחק חוזר אחרי 0:0 היום. המשחקים יהיו ב-13 וב-14 באפריל.

ווין רוני, מנצ'סטר יונייטד, מול פרנק למפארד, צ'לסי. רויטרס
חזר להרכב, וכבש. ווין רוני עוקף את פרנק למפארד/רויטרס

צ'לסי היא זו שיכולה להצטער על כך שהמשחק הנפלא הזה לא נגמר ב-90 דקות. המחצית השנייה היתה בשליטה בלעדית של הבלוז, וחואן מאטה בטח עדיין מחזיק את הראש על ההחמצה בדקה ה-90 מול דויד דה חאה. מה שבטוח, אנחנו נשמח לעוד משחק כזה. תבואו כל יום.

חאבייר הרננדס צ'יצ'אריטו שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש שער מול צ'לסי. AP
צ'יצ'אריטו כובש את הראשון/AP

מנצ'סטר יונייטד, מתוסכלת מההדחה השנויה במחלוקת בליגת האלופות בשבוע שעבר, הוציאה במחצית הראשונה את כל העצבים על הקבוצה של רפא בניטס. כבר בדקה החמישית קאריק מסר נהדר לצ'יצ'אריטו, והמקסיקני הצדיק את הרכבתו במקום רובין ואן פרסי עם הקשתה נפלאה מעל פטר צ'ך, לשער הראשון של השדים. שש דקות חלפו, והצ'כי הוציא עוד מסמר. הפעם היה זה ווין רוני, שבכדור חופשי מסוכן הפתיע את כל ההגנה והשוער, 0:2 אדום. צ'לסי התעורר לקראת סיום המחצית, אבל נסיונותיה היו אנמיים ולא הדאיגו את שוער יונייטד דה חאה.

חאבייר הרננדס, צ'יצ'אריטו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
תבואו כל יום, צ'לסי. צ'יצ'אריטו חוגג מול הבלוז/רויטרס

עם הירידה למחצית, בפיגור כפול ועם הבוז הגדול מאוהדי הבלוז כלפי המנג'ר בניטס ("אין לך מושג מה אתה עושה"), היה נראה שהמשחק כבר חתום ונעול. אבל בדקה ה-52 המאמן הזמני הראה שהוא יודע מה הוא עושה. הספרדי שלח לדשא את אדן הזאר וג'ון אובי מיקל. הראשון הצדיק את המהלך, כבש את השער המצמק בבעיטה נפלאה מקצה הרחבה, ושותף למהלך שבסופו כבש ראמירס את השוויון.

הדקות האחרונות היו כולן כחולות, ורק יכולת פנטסטית של דה חאה מנעו מפלה ביתית של יונייטד. נתראה במשחק החוזר בסטמפורד ברידג, לעוד משחק מרתק.

בשורה מעניינת לקורא אלי גוטמן: נאני נפצע והוחלף במהלך המשחק.

מחצית ראשונה

דקה 1: המשחק באולד טראפורד יצא לדרך לאחר כעשר דקות של השקיית הדשא. כדור ארוך של צ'ך כבר מצא את דמבה בה, שבעט חלש והחוצה מ-17 מטרים.

דקה 5: גול! השדים האדומים פתחו חזק. קאריק קיבל כדור במרכז המגרש, והגביה נהדר לעבר צ'יצ'אריטו. החלוץ שהשאיר את רובין ואן פרסי על הספסל הקשית עם הראש מעל פטר צ'ך, והכדור נחת רק ברשת. 0:1 מרשים ליונייטד.

דקה 11: גול! הרבה גולים הבטחנו, הרבה גולים יונייטד מקיימים. כדור חופשי של ווין רוני פספס כל ראש אפשרי, פגע בתלתל של דויד לואיז וחדר פנימה. 0:2 לחבורה של פרגוסון. שער 15 של רוני העונה.

דקה 16: צ'לסי מנסה לחזור למשחק, יונייטד מפגינה הגנה קשוחה בינתיים. קצת מספרים: רוני כבש את השביעי שלו בשמונה ההופעות האחרונות בתיאטרון החלומות; צ'יצ'אריטו הרשית את השישי שלו בשבע ההופעות האחרונות מול הבלוז. כנראה שפרגוסון ידע מדוע לשים אותו ב-11.

דקה 22: הזדמנות רצינית ראשונה לבלוז. פרנק למפארד קיבל כדור ממאטה וירה חזק, אך דה חאה התמודד עם הבעיטה. פיל מקנולטי, העיתונאי הבכיר של BBC, מדווח בטוויטר מאולד טראפורד: "רפאל בניטס לא מסתתר. הוא נמצא באיזור הטכני, מחלק הוראות - וחוטף קללות מאוהדי צ'לסי".

דקה 24: צ'לסי כמעט נענשה שוב. נאני הכניס כדור טוב לעבר צ'יצ'אריטו, אך הכדור של המקסיקני חמק החוצה הפעם.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
לרגע הסתדרו בלעדיו. ואן פרסי ביציע/GettyImages

דקה 26: זה כבר נהיה לא נעים. רוני אתגר את צ'ך מעשרה מטרים, ודויד לואיז כמעט וכבש שער עצמי אך הצ'כי הגיב בזמן והדף לקרן. האש לא שככה, כי היישר מכדור הקרן שיגר קלברלי כדור שטוח, אך גם אותו קלט שוער צ'לסי.

דקה 27: קייהיל ניסה להפתיע את דה חאה מרחוק, אך הכדור טס לעבר היציע שמאחורי השער.

דקה 30: דמבה בה שוב משחק לבד מדי, ושוב בועט כדור שטוח מדי מרחוק, שלא מאיים על יונייטד.

דקה 33: צ'לסי מתחילה ללחוץ על הדוושה, ונראית טוב יותר בדקות האחרונות. עם האיום האחרון, צ'לסי רושמת שבעה מצבים, בעוד ליונייטד רק חמישה. אבל לוח התוצאות עדיין מראה 0:2 לפרגוסון.

דקה 38: מוזס החליף מסירות עם מאטה ומצא עצמו במצב נהדר, אך בעט ברישול.

דקה 46: חדשות טובות לאלי גוטמן? נאני הוחלף בשל פציעה, והשלים שבוע אישי מסויט. ולנסיה נכנס במקום הפורטוגלי. רוני עוד הספיק לאיים על השער של צ'ך מרחוק, וכמעט כבש.

נתוני מחצית ראשונה:

החזקה בכדור - יונייטד 57%, צ'לסי 43%

קרנות - יונייטד 2, צ'לסי 1

איומים - יונייטד 7, צ'לסי 9

למסגרת - יונייטד 4, צ'לסי 2

עבירות - יונייטד 3, צ'לסי 6

נבדלים - יונייטד 1, צ'לסי 1

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים שער מול צ'לסי. GettyImages
בינתיים אין צ'אקיר. מנצ'סטר יונייטד חוגגת שער/GettyImages

מחצית שנייה

דקה 51: רמירס פרץ ונראה היה שיכול לשחרר בעיטה מאיימת, אך בעט כדור מאכזב.

דקה 52: בניטס ראה מספיק וערך חילוף כפול. פרנק למפארד וויקטור מוזס יצאו, ג'ון אובי מיקל ואדן הזאר נכנסו. אולי צמד המחליפים יביא את השינוי המיוחל?

דקה 57: אוהדי צ'לסי, כצפוי, לא מרוצים. פיל מקנולטי מה-BBC מדווח מאולד טראפורד: "האוהדים שרים לרפא 'אין לך מושג מה אתה עושה'".

דקה 59: גול! כנראה שבניטס דווקא כן יודע מה הוא עושה. הזארד, שבע דקות על המגרש, קיבל כדור על קו הרחבה, ומ-16 מטרים סובב באמנות לפינה השמאלית של דה חאה ההמום. שער נהדר, 2:1. יש לנו משחק.

דקה 63: צ'יצ'אריטו ירד לספסל אחרי דקות חלשות, ואן פרסי נזרק למערכה.

דקה 68: גול! כן, כן, שוויון. אוסקר הוביל מתפרצת בזק של הבלוז, הבחין בראמירס ושלח לו כדור נהדר. האחרון זרק את אבאנס על מפתן הרחבה, ועם שמאלית הכניע את דה חאה. 2:2 מרתק באולד טראפורד, בדיוק לפי התחזית.

ראמירס שחקן צ'לסי חוגג שער נגד מנצ'סטר יונייטד. AP
ראמירס, ברשת! 2:2 מרתק באולד טראפורד/AP

דקה 77: טורס בפנים, גם וולבק. שני המנג'רים בונים על חלוץ טרי שיעזור להכריע את ההתמודדות.

דקה 84: צ'לסי לוחצת, לוחצת מאוד. הפעם זה היה מאטה עם איום לעבר שערו של דה חאה. אל תתפלאו אם עוד יהיה פה מהפך לתפארת.

דקה 90: מאטה היה צריך לנצח את המשחק הזה עבור הבלוז, אך במקום זאת הוא נתן לדה חאה עוד הזדמנות להראות מה הוא יודע לעשות עם הרגליים. שוער יונייטד פשוט התמתח כמו מתעמלת ועם רגל מתוחה הציל בעיטה משלושה מטרים. מדהים.

דקה 94: והנה גם טורס קיבל צ'אנס לסיים את העסק, אך בעיטה שלו מ-17 מטרים חיסלה מתפרצת מבטיחה של הבלוז. שניות לפני הסיום מאטה ניסה עם עוד בעיטה, אך המטווח הכחול נעצר על ידי המשרוקית של ווב. משחק חוזר. תענוג.

נתוני משחק:

החזקה בכדור - יונייטד 52, צ'לסי 48

קרנות - יונייטד 3, צ'לסי 4

איומים - יונייטד 13, צ'לסי 20

למסגרת - יונייטד 4, צ'לסי 10

עבירות: יונייטד 6, צ'לסי 12

נבלדים - יונייטד 1, צ'לסי 1

פטריס אברה שחקן מנצ'סטר יונייטד צופה בכדור של ווין רוני נכנס לשער. AP
אברה רואה את הכדור של ווין רוני חודר פנימה, לצ'ך כבר אין מה לעשות/AP

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, רפאל, ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס, פטריס אברה, נאני (אנטוניו ולנסיה, 46), מייקל קאריק, טום קלברלי, שינג'י קגאווה (דני וולבק, 76), ווין רוני, חאבייר הרננדס (רובין ואן פרסי, 63).

צ'לסי: פטר צ'ך, ססאר אספיליקואטה, דויד לואיז, גארי קייהיל, אשלי קול, ראמירס, פרנק למפארד (ג'ון אובי מיקל, 52), חואן מאטה, אוסקר, ויקטור מוזס (אדן הזאר, 52), דמבה בה (פרננדו טורס, 77).

דמבה בה, חואן מאטה ופרנק למפארד, שחקני צ'לסי. רויטרס
הפנים אומרות הכל. למפארד, מאטה ובה אחרי ה-0:2 של יונייטד/רויטרס
נאני שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
בשורות חיוביות לנבחרת ישראל? נאני נפצע והוחלף/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully