וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי עלתה לחצי גמר הגביע

האלופה הביסה 0:5 את בארנסלי החלשה, שלושער ושני בישולים לטבס. גם וויגאן עלתה, עם 0:3 על אברטון (3 שערים ב-4 דק')

המחזור ה-29 בפרמיירליג האנגלית יצא היום (שבת) לדרך, אולם הוא חלקי ביותר, בעוד שאת עיקר העניין בממלכה תופס בסוף השבוע הגביע, שם נפתחו היום משחקי רבע הגמר. העולה הראשונה לחצי הגמר היא וויגאן, שהפתיעה עם 0:3 מוחץ על אברטון בגודיסון פארק. מאוחר יותר, האלופה מנצ'סטר סיטי דרסה 0:5 את בארנסלי עם הצגה של קרלוס טבס. בליגה, ק.פ.ר (ללא טל בן חיים שלא נכלל בסגל) ניצחה 1:3 את סנדרלנד והלהיטה את התחתית, בה גם אסטון וילה אספה נקודות עם 1:2 בקרב ישיר מול רדינג.

קרלוס טבס מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
שכח מהצרות. טבס חוגג הצגה ענקית/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - בארנסלי 0:5

רק אתמול קרלוס טבס הסתבך קשות כאשר נתפס נוהג ללא רישיון, נעצר ואף עלול להיכלא. את כל העצבים שלו הוציא הארגנטינאי על המגרש, עם שלושער מצוין, שעשה את החיים של סיטי קלים במיוחד מול היריבה החלשה שנאבקת על חייה בליגת המשנה.

בשלושת המפגשים הקודמים בין הקבוצות, סיטי כבשה 15 שערים וגם הפעם הקצב היה דומה. טבס כבש את הראשון שלו בדקה ה-11. טורה הקפיץ לרחבה, סילבה בעט לקורה וטבס עט על הריבאונד ובעט מקרוב פנימה מול שער ריק. אלכסנדר קולארוב הסרבי הכפיל בדקה ה-27 כששלח לרשת כדור רוחב של טבס.

החלוץ הארגנטינאי חזר לכבוש כעבור ארבע דקות, לאחר שהסתובב ברחבה ובעט פנימה. השלישי שלו והרביעי של סיטי הגיע חמש דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה, עם כדור רוחב של נאסרי, שהסתיים ברשת. סילבה כבש את החמישי בדקה ה-65. הספרדי מצא את טבס, שהחזיר לו בנגיעה. השוער הדף את הניסיון הראשון וסילבה כבש מקרוב את הריבאונד. טבס הוחלף בדקה ה-76 וזרק מספר מילים זועמות לכיוון מאנצ'יני, שענה לו. גם משחק גדול של החלוץ לא מספק שקט לסיטי.

מיינור פיגרואה שחקן וויגאן חוגג שער. רויטרס
ניצחון ראשון בגודיסון פארק מאז 2005. פיגרואה ו-וויגאן חוגגים/רויטרס

אברטון - וויגאן 3:0

בליץ יוצא דופן של הלאטיקס העניק להם ניצחון מרשים באחד מהמגרשים הביתיים באנגליה. וויגאן הגיעה למרסיסייד כאנדרדוג, אחרי שלא ניצחה בגודיסון פארק מאז 2005 וכשהיא סופרת תשעה משחקים ללא ניצחון על הטופיז, אבל אז הגיעה הדקה ה-30. מיינור פיגרואה נגח פנימה אחרי כדור קרן, קאלום מקמנמן הכפיל בדקה ה-31 אחרי טעות גסה של פיל נוויל וג'ורדי גומס קבע 0:3 בדקה ה-33. שלושה שערים בתוך ארבע דקות ומקום בחצי גמר הגביע האנגלי.

בפרמיירליג:

ווסט ברומיץ' - סוונסי 1:2
לווסט ברום: רומלו לוקאקו (40), ג'ונתן דה גוזמן (61, עצמי). לסוונסי: לוק מור (33), איתי שכטר עלה כמחליף בדקה ה-76

ק.פ.ר - סנדרלנד 1:3
לק.פ.ר: לואיק רמי (30), אנדרוס טאונסנד (70), ג'רמיין ג'נאס (90). לסנדרלנד: סטיבן פלטשר (20)

רדינג - אסטון וילה 2:1
לרדינג: ניית'ן בייקר (32, עצמי). לאסטון וילה: כריסטיאן בנטקה (33), גבריאל אגבונלהור (45)

נוריץ' - סאות'המפטון 0:0

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully