וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד חוגגת: "שבוע מושלם, שלושה ניצחונות גדולים"

אחרי הניצחונות על ברצלונה ועל יונייטד, בריאל מדריד נסערים מהיציאה מהבור: "שבוע שצריך לנצור". התקשורת מהללת את מוריניו ומודריץ': "משחק התפנית"

צילום: רויטרס עריכה: יאיר דניאל

מי זוכר שהעונה של ריאל מדריד כבר הייתה על הקרשים, וז'וזה מוריניו היה בדרך הביתה, ושהתקשורת בספרד קטלה את הבלאנקוס על העונה הכושלת. בשבוע האחרון הכל השתנה, עם שני ניצחונות רצופים על ברצלונה, העפלה לגמר גביע המלך על חשבון האלופה שבדרך, ואתמול (שלישי) ניצחון 1:2 ענק על מנצ'סטר יונייטד בדרך לרבע גמר האלופות. היום ריאל מדריד חוגגת יום הולדת 111 לתולדות המועדון, והחגיגות מגיעות בזמן.

צ'אבי אלונסו, רונאלדו, ריאל מדריד. GettyImages
יצאו מהקבר. מדריד/GettyImages

מסוט אוזיל כתב בטוויטר "איזה שבוע מושלם, שלושה ניצחונות גדולים", וגם השוער דייגו לופס, שהיה פשוט נהדר וביצע כמה הצלות חשובות, הודה "זה שבוע בלתי נשכח, הקבוצה הוכיחה שהיא ראויה למעמד. זה היה ניצחון קשה, באיצטדיון קשה, הם לחצו עלינו בסיום, אבל הצלחנו לעבור אותם. אין ספק, זה שבוע שצריך לנצור. נשארה עוד דרך ארוכה, אבל עשינו עוד צעד קדימה, ובעיקר צעד מוראלי חשוב".

גם ז'וזה מוריניו הוכיח שיש לו שבע נשמות, אחרי שכבר היה על סף פיטורים מריאל, ועכשיו שוב זוכה למעמד מכובד. מוריניו מחפש תואר אירופאי שלישי עם שלוש קבוצות שונות, אחרי שעשה זאת בפורטו (2004) ובאינטר (2010). אתמול הוא אמר ש"יונייטד הייתה טובה יותר, וראויה לניצחון", אבל קשר הקבוצה קאקה סבור אחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לוקה מודריץ', ריאל מדריד. Jasper Juinen, GettyImages
השער ששינה לו את העונה. מודריץ'/GettyImages, Jasper Juinen

"הגיע לנו לנצח", אמר הקשר הברזילאי, שנכנס במחצית הראשונה במקום די מריה שנפצע, "זה נותן לנו הרבה ביטחון, ותקווה שנוכל להשיג את התואר העשירי. ידענו כמה חשוב המשחק, ועשינו את זה, כמו שעשינו נגד ברצלונה".

בספרד גם החמיאו למוריניו, שעשה התאמות חשובות: "הכניסה של מודריץ' שינתה את המשחק, המאמן שמר אותו והכניס אותו בדיוק בזמן", נכתב ב"אס", בעוד על מודריץ' עצמו נכתב ש"זה שער שיכול להיות התפנית שלו במועדון ולשנות את העתיד שלו". על רונאלדו נכתב ש"לא היה לו משחק גדול, אבל הוא הוכיח שוב שהוא אנושי. מאחורי התדמית הקשוחה, מסתתר אדם מאוד רגיש, הוא היווה דוגמה להתנהגות, והצליח להראות שהוא גם השחקן הכי דומיננטי בעולם, וגם מצליח להיכנס ללבבות של האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully