וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: ”גם שמח גם עצוב”. מוריניו: ”הטובים הפסידו"

מאמן ריאל מדריד ז’וזה מוריניו החמיא למנצ’סטר יונייטד אחרי הניצחון, והודה: ”לא בטוח לגבי ההרחקה”. רונאלדו כבש מול קבוצתו לשעבר ולא חגג: "התרגשתי, הייתי נבוך". אלכס פרגוסון לא הופיע למסיבת העיתונאים, עוזרו מסר: ”הוא הרוס”

צילום: רויטרס עריכה: יאיר דניאל

אילו משחקים אדירים קיבלנו הערב (שלישי) בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. מפגש הענקיות בין מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד הבטיח כל כך הרבה, וקיים אפילו יותר. ערב המשחק דובר רבות בכריסטיאנו רונאלדו, ששב לאולד טראפורד לראשונה מאז עזב את יונייטד בה הפך לכוכב, אך הפורטוגלי והבלאנקוס נזקקו ללא מעט עזרה מהשופט שהרחיק את נאני בהחלטה שנויה במחלוקת, בדרך לניצחון 1:2 והעפלה מדהימה לרבע הגמר. גם דורטמונד העפילה לרבע הגמר לאחר 0:3 קל בבית על שחטאר דונייצק, עם עוד הצגה של מריו גצה נהדר, שכבש ובישל.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד לאחר שניצח באולד טראפורד. רויטרס
כבש, ולא חגג. רונאלדו/רויטרס

מוריניו: "הקבוצה הטובה יותר הפסידה"

יונייטד הייתה זו שחגגה ראשונה באולד טראפורד לאחר שער עצמי של סרחיו ראמוס (48), אלא שכמה דקות לאחר מכן נאני הורחק, והכול התהפך. לוקה מודריץ' המחליף כבש את השוויון (66), וכריסטיאנו רונאלדו, כמה אירוני, הפך בדקה ה-69 ולא חגג. לאחר שני הניצחונות הגדולים על ברצלונה בגביע ובליגה, העונה של הבלאנקוס, שהחלה בצורה כל כך עגומה, עוד עשויה להשתנות לחלוטין. בשלוש מארבע המשחקים האחרונים בין הקבוצות, המנצחת זכתה בליגת האלופות, ואם לשפוט על פי הנתון הזה, לריאל יש סיבה לאופטימיות, למרות שצ'אבי אלונסו וסרחיו ראמוס המוצהבים ייעדרו במשחק הראשון ברבע הגמר.

ומנצ'סטר יונייטד? היא תתרכז בפרמיירליג, שם לפחות יש לה ראש שקט והיא מוליכה בבטחה את הטבלה. השדים האדומים לא הפסידו משחק נוקאאוט ביתי באלופות מאז פברואר 2005, 1:0 למילאן וההפסד הגיע דווקא בהופעה ה-1,000 של ריאן גיגס במדים האדומים. אגב, אם ארסנל תודח גם כן, זו תהיה הפעם הראשונה מאז 1996 בה לא תהיה אף קבוצה אנגלית ברבע גמר האלופות. שחקני יונייטד בראשות ריו פרדיננד התנפלו בסיום על השופט ג'ונייט צ'אקיר ובאו בתלונות קשות על ההחלטה להרחיק את נאני.

רק ז'וזה מוריניו ניגש עם שריקת הסיום לאלכס פרגוסון, לחץ את ידו והתנצל בפניו על חוסר הצדק. 'המיוחד' הודה בסיום: "לא שיחקנו טוב לא הגיע לנו לנצח אבל כדורגל זה ככה. אני לא בטוח לגבי ההחלטה אבל בלי קשר לזה, הקבוצה הטובה יותר הפסידה".

מוריניו הוסיף לאחר מכן: "יונייטד שיחקה מאוד טוב ואגרסיבי עד ההרחקה. היא הייתה מאורגנת והיה לנו קשה. מודריץ' שינה את המשחק, הוא הביא איתו יכולות שלא היו לנו, אבל אני לא בטוח שב-11 מול 11 היינו מנצחים. שיחקנו כל כך טוב מול ברצלונה והיום הייתי מתוסכל, כי ציפיתי מהקבוצה שלי ליותר גם הפעם. אני יודע שהשחקנים של יונייטד ענקיים, פיזית ומנטלית ויש להם מנג'ר שיודע להכניס מוטיבציה, אבל ציפיתי מהשחקנים שלי לשחק טוב יותר".

על השוער שלו אמר מוריניו: "דייגו לופס היה השחקן הכי טוב היום על המגרש וכשזה קורה ועוד כאשר אתה עם שחקן יותר, סימן שאתה לא שולט במשחק כמו שצריך. צריך לדעת לנצח גם כשקשה". על התגובה של פרגוסון להרחקה הוסיף המיוחד: "אני הגבתי בדיוק אותו דבר לפני שנתיים, כשהרחיקו לנו את פפה מול ברצלונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
חגיגה מאופקת. מוריניו/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו הודה: "קבלת הפנים הייתה מדהימה, התרגשתי מאוד, בשני המשחקים ובמיוחד הערב. אין לי מילים שיסבירו מה אני מרגיש, זה פשוט בלתי ייאמן. האוהדים גרמו לי להרגיש נבוך ובשני המשחקים לא הייתי ברמה הרגילה שלי. לשמחתי הצלחתי לעזור לקבוצה עם שער בבית ושער היום. אני מרגיש שמח כי עברנו, אבל גם קצת עצוב, כי ליונייטד גם הגיע. זה חלק מהמשחק. לא ראיתי את ההילוך החוזר של ההרחקה".

לוקה מודריץ', כובש השער הראשון של ריאל, אמר: "אנחנו מצפים כבר לדעת מי תהיה היריבה שלנו ברבע הגמר. מוריניו הכניס אותי כדי שאשנה משהו, כדי שהמשחק שלנו ישטוף יותר. אני שמח שהבקעתי את השער ששינה את המשחק ועזר לקבוצה להעפיל לרבע הגמר. תמיד נהדר לשחק פה ולחזור לאנגליה".

קשר ריאל מדריד צ'אבי אלונסו אמר בסיום: "זו היתה החלטה קשה לשופט, אבל כבר ראינו בעבר שלשחק מול 10 שחקנים דווקא יכול להיות קשה יותר. הדקות הטובות ביותר שלנו היו לאחר ההרחקה. ידענו שזה שבוע חשוב במיוחד, נלחמו על החיים ועל המוות וזה התברר כפנטסטי".

אלכס פרגוסון נותר ספון בחדר ההלבשה זמן רב לאחר שריקת הסיום, ושלח את את עוזר המאמן מייקל פילן למסיבת העיתונאים שלאחר המשחק: "אנחנו מאוד מאוכזבים. חדר ההלבשה מלא באנשים מתוסכלים והרוסים כולל אלכס פרגוסון, ולכן אני נשלחתי למסיבת העיתונאים. פרגוסון לא במצב שהוא יכול לדבר על השופטים כרגע. ההחלטה להרחיק את נאני הייתה נראית לי נמהרת מדי, בטח במשחק כל כך קריטי". נאני, שעמד בעין הסערה בעקבות ההרחקה, לא היה מוכן להתראיין בסיום והודיע כל יונייטד אסרה על השחקנים להתראיין.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"הוא היה הרוס". פרגוסון/GettyImages

מריו גצה: "סיפקנו הופעה נהדרת"

המשחק השני של הערב גם הוא היה מרתק, גם אם לא מורט עצבים כמו זה שהתרחש במקביל בתיאטרון החלומות. דורטמונד הגיעה לסיגנל אידונה פארק הביתי לאחר 2:2 דרמטי באוקראינה, ודהרה כל הדרך לרבע הגמר עם 0:3 קל למדי על שחטאר דונייצק, הודות לשערים של סנטנה (31), גצה (37) ובלאשצ'יקובסקי (59). לאור העונה החלשה יחסית שלהם בבונדסליגה, החבורה של יורגן קלופ אולי תוכל למצוא נחמה בדמות הישג משמעותי בליגת האלופות, שם היא עוד לא הפסיד ולו משחק אחד העונה.

מריו גצה, המצטיין במשחק עם שער ובישול: "ידענו שיש לנו סיכוי גדול להעפיל לרבע הגמר וסיפקנו הופעה נהדרת. ברור ששני השערים שכבשנו במחצית הראשונה נתנו לנו המון ביטחון".

הבלם נבן סובוטיץ' הוסיף: "אנחנו מקווים שזו העונה שלנו. הוכחנו הערב נגד קבוצה חזקה ולפני כן בבית קשה שאנחנו יכולים להיות חלק מהטופ. אנחנו רוצים להאריך את הקמפיין שלנו בליגת האלופות ככל הניתן".

קפטן דורטמונד סבסטיאן קל: "היינו מאוד מרוכזים ונחושים כבר מפתיחת המשחק. זה לא היה בדיוק ככה גם במחצית השנייה, אבל הגענו לכמה מצבי הבקעה במתפרצות ומגיע לנו להיות ברבע הגמר".

יורגן קלופ מאמן דורטמונד עם מריו גצה. רויטרס
הבן המועדף. גצה חוגג עוד הצגה עם קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully