וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקופה של ווין רוני ביונייטד עומדת להסתיים"

במנצ'סטר יונייטד תהו מדוע החלוץ לא פתח, רוי קין: "הכתובת על הקיר". בקטאלוניה עקצו: "ריאל מדריד ניצחה 10 שחקנים ושופט"

צילום: רויטרס עריכה: יאיר דניאל
ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
בדרך לפריס? רוני/רויטרס

אחרי ההפסד הכואב לריאל מדריד (2:1) וההדחה מליגת האלופות, במנצ'סטר יונייטד עוסקים גם בשאלה מדוע ווין רוני לא פתח בהרכב. בקבוצה לא הגיבו להחלטה, ורק קולין רוני, אשתו של החלוץ, הביעה את התדהמה בטוויטר, מיד כשפורסמו ההרכבים: "ווין לא פותח, אני פשוט לא מאמינה", צייצה.

עוזר מאמן מנצ'סטר יונייטד מייק פילן התייחס להחלטה ואמר כי "ההחלטה הייתה טקטית. כולם היו כשירים. היינו צריכים לקבל החלטות גדולות. אני חושב שהאיזון שלנו על הדשא היה נכון".

פרשן "טלגרף" מארק אוגדן טוען כי "אם רוני לא פתח בהרכב במשחק הכי חשוב של יונייטד העונה, ואולי הכי חשוב של המועדון מאז גמר האלופות ב-2011, אז המסר שאלכס פרגוסון שולח לעברו הוא ברור: התקופה של רוני באולד טראפורד עומדת להסתיים".

כידוע, בתקופה האחרונה דווח כי פריס סן ז'רמן הציעה ליונייטד 40 מיליון יורו על החלוץ האנגלי. גם רוי קין, שפרשן באחד מערוצי הטלוויזיה, אמר כי "זו מכה, הכתובת על הקיר. צריך לבטוח בהחלטה של המנג'ר, אבל בהתחשב באופן שבו ווין רוני התנהג במשאים ומתנים האחרונים עם המועדון, אולי המאמן החליט שהוא ימשיך לרוץ עם רובין ואן פרסי".

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
קיבל החלטה? פרגוסון/GettyImages

סטיבן הווארד מ"סאן" הזכיר כי "ההחלטה של פרגוסון מזכירה את ההחלטה לא לפתוח עם בקהאם במשחק מול ריאל ב-2003, וכזכור, גם אז בקהאם עזב כמה חודשים לאחר מכן. אבל הפעם זו הייתה ההחלטה הנכונה, ולא רק כי ריאן גיגס ודני וולבק הצדיקו את חולצת ההרכב, אלא כי רוני לא מגיע למשחקים גדולים כבר תקופה ארוכה".

גם מוריניו התייחס להחלטה לפתוח בלי רוני. "סר אלכס זכה בכל כך הרבה דברים, ואסור לפקפק בשום החלטה שלו. הוא הטוב ביותר, ועשה היסטוריה. מי אתם, מי אני, שנפקפק בהחלטה".

ג'יימי ג'קסון מ"גארדיאן" החמיא לריאן גיגס בהופעתו ה-1,000 במדי יונייטד, וכתב כי "ההחלטה לפתוח עם גיגס הדהימה את יונייטד, אבל גיגס, למרות שהוא מבוגר ב-12 שנה מרוני, הוכיח שהוא יכול לעשות עבודה טובה יותר בניסיון לעצור את רונאלדו באגף הימני לצד רפאל... זה היה התפקיד של רוני לפני שלושה שבועות בברנבאו, והתפקוד של גיגס הוכיח שההחלטה של המנג'ר הייתה נכונה. הוא היה השחקן הטוב ביותר ביונייטד, עם יכולת משובחת".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מול ריאן גיגס שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עשה עבודה נהדרת. גיגס/GettyImages

אגב רוי קין, הפרשן הצדיק את ההחלטה של השופט הטורקי קונייט צ'אקיר להרחיק את נאני. "הוא קיבל את ההחלטה הנכונה", אמר קין, קפטן יונייטד לשעבר, "זה היה מהלך מסוכן, זה אדום. יש עוד שחקנים על הדשא. גם צריך להיות הוגן עם השופט. הוא לקח כמה דקות, דיבר עם עוזריו, והחליט על הכרטיס".

תגובות נוספות בעולם למשחק המרתק: "גאזטו דלו ספורט" האיטלקי כתב בכותרות הראשית "רונאלדו העיף את יונייטד, אבל מוריניו קיבל עזרה מהשופט". בצרפת "ל'אקיפ" כתב ש"האדום הלא מוצדק של נאני שינה את הכל". בפורטוגל "א בולה" הילל בעיקר את רונאלדו, וציין בגאווה שהפך לכובש המצטיין העונה בליגת האלופות, בעוד "בילד" פרסם תמונה גדולה של מסוט אוזיל, מוסר בעקב את המסירה הנפלאה להיגואין, לפני השער המכריע.

התקשורת הקטלאנית כמובן עקצה, ו"ספורט" ציין כי "ריאל מדריד הצליחה לעבור עשרה שחקנים של יונייטד, השופט הטורקי הכריע את המשחק עם האדום לנאני וכשלא שרק לפנדלים של ראמוס ורפאל", בעוד "אל מונדו דפורטיבו" כתב שזה היה "ערב שנוי במחלוקת", וש"האנגלים התלוננו על שלושה פנדלים שלא קיבלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully