וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטירה של ריאל לברצלונה האיטית והצפויה"

התקשורת בעולם עסקה ב-1:2 של הבלאנקוס. ב'מארקה' חגגו: "כל פעם זה פחות קשה". פיקה: "שהשופט יבקש סליחה"

עוד קלאסיקו עבר חלף לו והשליטה של ריאל מדריד מול ברצלונה מתחילה להסתמן כרצינית ולא מקרית. הבלאנקוס, שניצחו בקאמפ נואו באמצע השבוע שעבר 1:3 והדיחו את בארסה בחצי גמר הגביע, עשו אמש (שבת) את העבודה גם בליגה, עם 1:2 משער ניצחון של סרחיו ראמוס בדקה ה-81.

שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
כבר לא מתרגשים מברצלונה. שחקני ריאל חוגגים/רויטרס

התקשורת המדרידאית חגגה את הניצחון וב'מארקה' נכתב: "עוד ניצחון על ברצלונה וכל פעם זה הופך לפחות קשה. ריאל השאירה מאחור את כל הפחדים ועכשיו היא מנצחת את היריבה הנצחית שלה אפילו כשהיא חושבת על משחק אחר, באולד טראפורד. למרות ההרכב השני, השחקנים של מוריניו עלו ליתרון ושמרו על השוויון. כשכריסטיאנו עלה מהספסל, הכל השתנה. ברצלונה, כמו שקרה למדריד לא פעם בעבר, נשארה עם המחלוקת על הפנדל שלא נשרק".

גם בתקשורת העולמית המשחק קיבל כמובן כותרות. ב'גאזטה דלו ספורט' האיטלקי נכתב "סטירה של ריאל לבארסה האיטית והצפויה". באיטליה מאמינים שלאור היכולת של ברצלונה, מילאן תוכל לשרוד את משחק הגומלין בקאמפ נואו בשמינית גמר האלופות.

ב'אולה' הארגנטינאי ניסו להגן על ליאונל מסי, שכבש לברצלונה, אך שוב לא היה במיטבו והוסיפו: "עם מחליפים, בבית ואחרי הניצחון בגביע, ריאל הכניסה את הקבוצה המבריקה ביותר בהיסטוריה למשבר עמוק, שרבים כבר מכנים אותו כתחילתו של הסוף".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
בארגנטינה מנסים להגן עליו. מסי/רויטרס

בברצלונה עסקו בעיקר בשופט פרס לאסה, שלטענתם היה חייב לשרוק לפנדל בשניות הסיום, לאחר מגע ברחבה בין סרחיו ראמוס לאדריאנו. השופט לא שרק, מה שהוביל את ויקטור ואלדס להתפרץ לעברו בסיום ולראות את האדום. השוער עלול להיות מורחק לארבעה משחקים על העלבת שופט.

ה'אל מונדו דפורטיבו' כתב בכותרת: "ברצלונה חסרת התשובות נשדדה". ה'ספורט' הוסיף: "ברצלונה שיחקה באש ונכוותה. לבארסה אין אופי והיא המשיכה את הספקנות לגבי היכולת שלה".

ג'רארד פיקה ניסה להסביר: "שיחקנו טוב יותר מאשר בקאמפ נואו, אבל אנחנו לא בכושר טוב במיוחד. היינו שווים ברמה לריאל, אבל זה לא מספיק. אנחנו צריכים להתעלות עליהם כדי לנצח וגם זה כאשר השופט לא מפריע. כשהשופט משפיע על המשחק, תמיד יש לנו מה להפסיד. יש לנו מספיק כישרון כדי לא להתחבא מאחורי הטעות שלו, אבל ברור שהיה פנדל. רואים את המגע ותיקו היה תוצאה מוצדקת. תמיד יכולות להיות טעויות, אבל נגדנו זה קורה יותר מדי פעמים. אני מקווה שהשופט יבקש מאיתנו סליחה בפעם הבאה שניפגש".

ואיך אפשר בלי קצת ז'וזה מוריניו, שנתפס כשהוא קם בזעם מהספסל בשניות הסיום, לאחר כניסה חזקה של דני אלבס ברונאלדו, כאשר הוא צועק למגן הברזילאי של ברצלונה: "בן זונה". זו אינה התקרית הראשונה בין מוריניו לאלבס ומעניין יהיה לראות איך בברצלונה יגיבו לעניין, אם בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully