וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור ואלדס הטיח בשופט: "דפקת אותנו, אין לך בושה"

שוערה של ברצלונה הורחק בסיום הקלאסיקו אחרי התקפה קשה על השופט. סרחיו ראמוס: "יש לנו אופי, הניצחון הזה הגיע לנו"

ריאל מדריד כבר איבדה תקווה לגבי סיכוייה להדביק את ברצלונה במאבק האליפות, מה שגרם לז'וזה מוריניו לעלות בהרכב משני לקלאסיקו הערב (שבת) מול ברצלונה, אבל זה לא מנע ממנה להשיג ניצחון שני על ברצלונה תוך ארבעה ימים, הפעם 1:2 בסטניאגו ברנבאו.

סרחיו ראמוס היה גיבור המשחק הזה עם שער ניצחון בדקה ה-81 בנגיחה והשכיח את שער השיוויון הזמני של ליאונל מסי בדקה ה-18. קארים בנזמה היה זה שפתח את מסכת הכיבושים בקלאסיקו הזה כבר בדקה השישית. הפער בין השתיים בצמרת הליגה הספרדית צומק ל-13 נקודות, מה שספק אם יעזור לאלופה לשמור על תוארה, אך ההפסד של ברצלונה ממשיך את התקופה הנוראית שלה ורק יעצים את דיבורי המשבר שפקד את הקטלאנים בחודש האחרון.

ויקטור ואלדס, שוער ברצלונה, זועם על השופט. GettyImages
עמד בעין הסערה. ויקטור ואלדס/GettyImages

בריאל מדריד עוסקים מאז שהסתיים הקלאסיקו בעיקר בתקרית כביכול, שבה היה מעורב ג'ורדי אלבה אחרי שער השיוויון של ליאונל מסי. על פי טענותיהם של אנשי ריאל, ג'ורדי אלבה הניף אצבע משולשת לעבר אוהדי הקבוצה במהלך חגיגות השער. אלבה עצמו הכחיש את הטענות הללו: "לא עשיתי אצבע משולשת לאוהדים. הנפתי אצבע כדי לסמן לאוהדים שליאונל מסי הוא השחקן מספר 1".

על המשחק עצמו אמר אלבה: "לא הגיע לנו להפסיד את המשחק הזה, זה היה משחק שקול, שהיה צריך להסתיים בתיקו. היינו חייבים לקבל פנדל לקראת הסיום, אבל לא קיבלנו ואין טעם להתעסק בזה יותר".

תקרית נוספת שהעיבה על המשחק הייתה הרחקתו לאחר המשחק של ויקטור ואלדס, שוערה של ברצלונה שתקף את השופט בסיום המשחק בטענה שלקבוצתו הגיע פנדל שלא נשרק. על פי טענתו של השופט פרס לאסה, ואלדס ניגש אליו מיד בסיום המשחק ואמר לו: "דפקת אותנו, אין לך בושה". השוער המשיך גם אחרי המשחק ללוות את השופט והטיח בו האשמות קשות. ואלדס יעמוד לדין בספרד והוא עלול לספוג עונש כבד של השעיה לארבעה משחקים בגין העלבת שופט.

ג'ורדי רואורה, המאמן הזמני של ברצלונה ניסה להסביר את ההפסד וגם הוא התייחס לפנדל שלא נשרק קבוצתו: "שיחקנו טוב והיו לנו הזדמנויות, אנחנו עדיין בחיים. לא ראיתי מה קרה בין ואלדס לשופט, אני לא רוצה לדבר על השיפוט היום, ההכשלה על אדריאנו הייתה ברורה והתמונות מראות את זה. יש לנו המון משחקים, אבל אין בעיה פיזית. הגענו לכאן בניסיון להגדיל את הפער בטבלה וזה לא קרה, אבל המשחק מול מילאן הוא במסגרת אחרת ונתייחס אליו בהתאם".

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
חגגו עם אצבע משולשת לאוהדים? ליאונל מסי חוגג לאחר השער/רויטרס

בצד השני, בריאל מדריד היו מסופקים מאוד מהניצחון השני בתוך פחות משבוע על היריבה המרה. סרחיו ראמוס, גיבור הקלאסיקו הזה אמר בסיום: "אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה שעשינו. אלו משחקים שונים מכל משחק אחר. כל מי ששיחק היום הוכיח שיש לו אופי מצוין, הניצחון הגיע לנו. האליפות? היה קשה יותר כאשר הפער היה 16 הפרש".

אלברו מוראטה הצעיר, שהחליף את רונאלדו בהרכב וכבר אחרי שש דקות הצדיק זאת עם בישול לבנזמה, אמר: "במחצית השנייה הכתבנו את הקצב והגענו למצבים. זה מדהים, לא האמנתי שאשחק במשחק כזה, בברנבאו, מול אחת הקבוצות הטובות בעולם. אם נשחק ברמה הזו גם מול יונייטד, אני חושב שננצח אותם. לשחק עם רונאלדו זה תענוג, הוא השחקן הטוב בעולם לדעתי".

פפה, שהיה קשוח כהרגלו, הוסיף: "יש לנו מנטליות חיובית ונכונה. שיחקנו חזק בשני המשחקים האחרונים מול בארסה והיינו עדיפים. האוהדים תמכו בנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully