וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד לוגן: "ניצחנו כי היינו עם הגב אל הקיר"

1.3.2013 / 10:04

גארד מכבי ת"א חגג את ההצגה מול האקסית: "רציתי לשחק טוב מולה". פניני: "לנצח בקצות הציפורוניים זה לא פחות כיף"

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב השיגה אמש (חמישי) בויטוריה את ניצחונה החשוב והגדול ביותר העונה, 62:66 על קאחה לבוראל המקומית. עבור הצהובים של דיוויד בלאט, מדובר היה בניצחון שני ברציפות, אחרי שהביסו את סיינה במחזור הקודם ועם ארבעה ניצחונות בשלב הטופ 16 עד כה (אל מול חמישה הפסדים), הם עדיין בתמונת העלייה להצלבה.

דווין סמית' היה נפלא וסיים עם 20 נקודות, דייויד לוגן הוסיף 16 ואת השלשה המכריעה בשניות הסיום, שון ג'יימס תרם 11 נקודות והמון הגנה וגם גיא פניני, שסיפק שש נקודות, מתחיל לחזור לעצמו לאחר העונה הלא פשוטה שעבר עד כה.

גיא פניני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פניני חוזר לעצמו ומכבי מרוויחה/ברני ארדוב

פניני סיכם את הניצחון: "אני לא יודע כמה אנשים התייחסו ברצינות כשאמרנו שאנחנו ממשיכים להילחם, אבל לכולנו בקבוצה היה ברור שאנחנו צריכים להיראות אחרת. גם אם לא שיחקנו כדורסל גדול, נלחמנו, השארנו המון זיעה על המגרש, הראנו אופי והוכחנו מה זו הרוח של מכבי תל אביב, שהיא קיימת בנו. זה לא היה הכדורסל ההתקפי הכי מלהיב, אבל לפעמים לנצח משחקים בקצות הציפורניים זה לא פחות כיף".

על הקבוצה הוסיף הגארד: "דווין סמית' ענק, אני פשוט גאה לשחק לצידו. יש לנו מגבלות, אבל על כל דבר אפשר לחפות. ההתקפה האחרונה היא הדוגמא הכי טובה: אולי קשה לקחת ללאמפה את הריבאונד באוויר, אבל זינקנו כולנו על הרצפה וזכינו בכדור ובניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דייויד לוגן, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
כל השבוע תכננתי להגיע לכאן". לוגן/קובי אליהו

מי שחזר למקום בו חווה לא מעט קשיים הוא דייויד לוגן, שהצטיין מול האקסית וקבר שלשת קלאץ'. "לא היה לי סיום טוב כששיחקתי כאן בוויטוריה אז תכננתי כל השבוע להגיע לכאן, להשיג את הניצחון ולהציג משחק טוב", מודה לוגן. "רציתי לשחק טוב נגד הקבוצה שלי לשעבר. התחלתי את המשחק טוב, נשארתי עם תכנית המשחק שלנו וסיימתי את זה טוב".

לשאלה האם האמינו כי יעשו קאמבק השיב לוגן: "תמיד האמנו שיש לנו סיכוי להתקדם, פשוט היינו צריכים להתקדם משחק אחר משחק ולהיות מרוכזים. אנחנו מסוגלים ללכת על רצף של ניצחונות ובאמת שיש לנו סיכוי להגיע לטופ 8. מה ההבדל בין ההפסדים לניצחנות? ניצחנו עכשיו שני ניצחונות בגלל שהגב שלנו היה אל הקיר. יש לנו חבר'ה בקבוצה שיודעים מה צריך בכדי לנצח וזה דבר טוב".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הצהובים מנהלים מגעים עם דווין סמית' על מנת להשאירו גם בעונה הבאה, אולם לשחקן ישנן הצעות מרוסיה ומליגות נוספות, כשגם סמית' עצמו הודה כי הוא לא יודע אם ימשיך במכבי בעונה הבאה.

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יש משקיף והוא צריך לכתוב את כל מה שהיה". מזרחי/ברני ארדוב

היו"ר שמעון מזרחי אמר לוואלה! ספורט:: "זה ניצחון במגרש מאוד מאוד קשה, זה מוכיח על אופי. בל גם, כמו שאמרנו קודם שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר, וזה בצד השמח. בצד הפחות שמח זה שחבל על שני ההפסדים שהפסדנו בבית, כי יכולנו היום להיות במקום השני. אבל זה לא מה שחשוב, מה שחשוב הוא שנמשיך במומנטום הזה, יש לנו עוד משחק חוץ בשבוע הבא. ואחר כך משחק בית נגד חימקי. שום דבר לא הולך להיות קל, אבל אנחנו נמשיך, נחזור ארצה, נתאמן בשבת, נשחק בדרבי וננסה להשיג ניצחון חוץ גם בטורקיה".

מזרחי החמיא שחקנים: "אני חושב שכל אחד מהשחקנים נתן את כל מה שהוא רק יכול. העובדה היא שדווקא שמרנו את הקבוצה הביתית על סקור מאוד נמוך, זה דבר שהוא לא היה, שהם יקלעו 62 נקודות בבית". על הקריאות וההתלהמות של האוהדים במהלך המשחק הוסיף היו"ר: "היו שם כל המשחק דגלים ושלטים וקריאות .כשהם הרגישו שהם הולכים להפסיד, הם החלו לזרוק דברים ולירוק לעברנו. האם יש כוונה להגיש תלונה? יש משקיף והוא צריך לכתוב את כל מה שהיה".

לשאלה לגבי הביקורת נגד מכבי והאם מיהרו להספיד את הקבוצה , השיב מזרחי: "כמו שאמרתי לך בעבר, אנו מדברים על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully