וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "אני מרוכז, כי עדיין יש לנו צ'אנס"

20.2.2013 / 8:09

לקראת סיינה, במכבי ת"א לא מאבדים את האמונה לגבי סיכויי ההעפלה ביורוליג: "מול אילת היינו בסגל חסר, צריך לשחק חזק"

מכבי תל אביב יודעת היטב שהעונה האירופית שלה נמצאת על סף סיום, לאחר עוד הפסד ביתי בשבוע שעבר, הפעם מול ברצלונה. הצהובים מגיעים למשחק מחר (חמישי) מול סיינה האיטלקית, כשהם במאזן 5:2 בשלב הטופ 16 ויקוו לנצל את הסיבוב השני כדי לשפר את מצב רוחם וכמובן, לשמור על סיכויי ההעפלה כל עוד אלה קיימים. סיינה, שניצחה שישה משחקים בסיבוב הראשון, כולל את הצהובים בטוסקנה, תתאמן היום בהיכל נוקיה ותנסה להכין את עצמה לקראת האווירה המחכה לה במשחק.

שחקן מכבי, דווין סמית', נשמע מוכן למפגש הלא פשוט מול היריבה מארץ המגף: "אנחנו עובדים כל השבוע ונמשיך לעבוד. ניתן הכל על הפרקט במשחק הזה. סיינה משחקת טוב מאוד, אנחנו לומדים אותם וננסה לשחק הכי חזק שאפשר".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. רויטרס
לא יודע מה יקרה בעונה הבאה. סמית'/רויטרס

השבוע החולף לא היה שקט במכבי, שהשיגה בקושי רב ניצחון ביתי על הפועל אילת במסגרת הליגה, לאחר הארכה. סמית', לצד דייויד לוגן, היו הצירים המרכזיים של אותו ערב מייגע: "באופן אישי, ניסיתי להיות אגרסיבי יותר ולעשות הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח", אמר האמריקאי, "מול אילת שיחקנו עם סגל חסר, בלי ריקי היקמן וליאור אליהו. הייתה לנו התחלה חלשה, אבל בהמשך ההתקפה השתפרה".

לשאלה לגבי המגעים בינו לבין מכבי על הישארות בקבוצה גם בעונה הבאה, מגעים עליהם פורסם בוואלה! ספורט, השיב סמית': "זה מחמיא לי מאוד, אני אוהב להיות במכבי. כולם מתנהגים כלפי נהדר, גם האוהדים נפלאים ותומכים. אני נהנה מהזמן שלי כאן, אבל גם חושב ומתרכז בניסיון לנצח ביום חמישי, כי עדיין יש לנו צ'אנס להמשיך ביורוליג. לגבי העתיד, אני עוד לא יודע מה יקרה איתי בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully