וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "כנראה שלא יתלו תמונה שלי באולם הזה"

28.2.2013 / 23:30

מאמן מכבי שוב יצא כמנצח מהאולם בוויטוריה ושמר על סיכוי להעפיל להצלבה. שמעון מזרחי: "אוהדי קאחה קראו לנו 'רוצחים'"

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב לא אומרת נואש. הצהובים השיגו הערב (חמישי) ניצחון חוץ גדול וקריטי, 62:66 על קאחה לבוראל באולם בוויטוריה שבדרך כלל מאיר להם פנים, ושמרו על סיכוי להעפיל לשלב ההצלבה של היורוליג. דווין סמית' ושון ג'יימס הצטיינו, כשדייויד לוגן היה חתום על השלשה המכרעת 24 שניות לסיום ולאחר מכן גם סגר עניין מקו העונשין. המקום הרביעי עדיין בהישג יד.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב קולע בין שחקני קאחה לבוראל. GettyImages
יכולת, אישיות, מחויבות ולקיחת אחריות ברגע האמת. דווין סמית'/GettyImages

"כנראה שלא ישימו את התמונה שלי באולם הזה", אמר דיוויד בלאט המחויך בסיום. "האולם פה מאיר לי פנים. זה בדיוק מסוג המשחקים שאנחנו רצינו. לא יכולנו לבוא לפה לשחק במגרש פתוח. דווקא ברבע הראשון אנחנו הצלחנו לשלוט בקצב המשחק, לקחנו בסופו של דבר ריבאונד אחד יותר מהם וזה בסופו של דבר מה שהכריע. החבר'ה נתנו את הלב והנשמה וזה מה שקובע".

באשר לתמונת הסיכויים בבית, אמר בלאט: "לא רוצה להתחיל לעשות סיכומים, אבל במבט לאחור יכולנו גם לנצח את קאחה ואפילו לגנוב את המשחק מול ברצלונה. יש לנו מספיק משחקים לנצח, ומקווה שנעשה את זה גם בשבוע הבא. ניצחנו את המשחק היום ביותר משתי נקודות הפרש וזה חשוב מאוד. יש לנו גם דרבי בליגה וזה חשוב, לאחר מכן נתכונן לפנרבחצ'ה. אני מאוד שמח שאנחנו עדיין בחיים. חשוב להדגיש שהעסק לא נהיה קל יותר, אבל לפחות הוא שמח יותר".

מאמן מכבי תל אביב נשאל על דווין סמית' המצוין ואמר: "דווין בשבילי מסמל כל מה שמאמן מחפש - יכולת, אישיות, מחויבות ולקיחת אחריות ברגע האמת". על היכולת של שון ג'יימס הוסיף: "אני חושב ששון נמצא במקום השני מבחינת היעילות ביורוליג וזה אומר הכל".

שמעון מזרחי, פרגן לקבוצה בסיום המשחק ואמר: "כל הזמן אמרנו שזה לא נגמר. כל מי שמכיר את המסורת וכוח הרצון של המועדון הזה שנקרא מכבי ת"א יודע שאנחנו לעולם לא נכנעים ולא נשברים". על ההתגרות מצד אוהדי קאחה לבוראל, אמר היו"ר: "הם כל הזמן צעקו לעברנו פלשתינה ורוצחים וזרקו עלינו דברים, אבל אנחנו לא מתרגשים והעיקר שניצחנו על המגרש".

מהצד השני, מצ'איי לאמפה, אקס מכבי תל אביב שהצטיין עם 19 נקודות, אמר: "קשה להסביר מה קרה הערב, שתי הקבוצות לא הרגישו בנוח, במיוחד לא בהתקפה. זה לא ההי משחק טוב. נתנו למכבי להשיג סלים קלים ברגעי מפתח במשחק במחצית השנייה, כמו גם שנכנסנו לכמות עברות רבה שפגעה בהגנה שלנו ברבע האחרון. המצב שלנו מאוד לא קל עכשיו, אבל שום דבר לא נגמר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גם ההפרש חשוב כדי להישאר בתמונת הסיכויים. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully