וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בגאנה: "ג'ון פיינטסיל ניסה להתאבד"

עפ”י הדיווח, מגן הפועל ת”א פרסם הודעה: ”אנוח על משכבי בשלום, להתראות אהוביי”. המגן יצר קשר עם הקבוצה והכחיש

על פי דיווחים בכלי תקשורת בגאנה, ייתכן שג'ון פיינטסיל ניסה להתאבד. המגן הימני שעדיין שייך להפועל תל אביב, נחשד לאחרונה בתקיפת אשתו ואתמול פרסם בטלפון הנייד שלו הודעה בה כתב "אנוח על משכבי בשלום... להתראות אהוביי". לאחר מכן הוא התמוטט והובהל לבית חולים לשם טיפול.

שחקן הפועל תל אביב, ג'ון פיינטסיל. ברני ארדוב
ממשיך להסתבך. ג'ון פיינטסיל/ברני ארדוב

הסיבה הרשמית לאשפוז שלו הייתה תשישות והוא שוחרר אחרי כמה שעות. בהודעה מאוחרת יותר כתב בטלפון הסלולארי: "זה היה קרוב. תודה חברים". דובר מטעמו של המגן הימני מסר: "חמשת הימים האחרונים גבו הרבה מאוד רגשות ממשפחת פיינטסיל כולה וגם מג'ון. משפחת פיינטסיל מודה לממשלת גאנה ולהתאחדות לכדורגל על התמיכה שהן העניקו ושהן תמשכנה להעניק". בהפועל תל אביב עדכנו כי פיינטסיל יצר קשר עם המועדון והכחיש בכל תוקף כי ניסה להתאבד.

כזכור, בסוף השבוע דווח שפיינטסיל נלקח לחקירה באקרה כשאיתו גם שלושת ילדיו, זאת בחשד לדקירת אשתו. הם לוו על ידי שלושה אנשי משטרה, ואחד מהם אישר כי פיינטסיל נעצר בגין תקיפה וגרימת נזק. על פי חקירה ראשונית המסתמכת על עד ראייה, נראה כי האישה ריצ'לאב פיינטסיל ניסתה להימלט, אך בעלה עקב אחריה לבית השכן, לפני שדקר אותה.

פיינטסיל התנצל בתקשורת הגנאית על התקרית וניסה לנקות את שמו. השחקן אמר: "אני מתנצל על מה שקרה בימים האחרונים. אבל אני רוצה להדגיש, במיוחד למעריצים הצעירים שלי, שאני לא אדם אלים באופי שלי".

"מה שקרה היה פשוט מצער", המשיך פיינטסיל. "זו הייתה אי הבנה שמתרחשת בין הרבה זוגות נשואים מדי פעם, אבל הויכוח שלנו יצא משליטה. איבדתי את העשתונות ושלחתי אגרוף שלצערי פגע באשתי ופצע אותה. במשך 13 שנות נישואים מעולם לא הרמתי את הקול על אשתי, ובטח שלא הכיתי אותה. הייתי צריך לשלוט בעצמי למרות העצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully