וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינטסיל: "הייתי צריך לשלוט בעצמי, אני לא אלים"

מגן הפועל תל אביב התייחס לתקרית בה הכה את אשתו: "זו אי הבנה שמתרחשת מדי פעם בנישואים". אשתו: "אני בסדר"

ג'ון פיינטסיל התנצל היום (שלישי) בתקשורת הגנאית על התקרית בה הכה את אשתו בשבוע שעבר, וניסה לנקות את שמו. שחקן נבחרת גאנה, שמוקפא על ידי הפועל תל אביב, אמר: "אני מתנצל על מה שקרה בימים האחרונים. אבל אני רוצה להדגיש, במיוחד למעריצים הצעירים שלי, שאני לא אדם אלים באופי שלי".


"מה שקרה היה פשוט מצער", המשיך פיינטסיל. "זו הייתה אי הבנה שמתרחשת בין הרבה זוגות נשואים מדי פעם, אבל הויכוח שלנו יצא משליטה. איבדתי את העשתונות ושלחתי אגרוף שלצערי פגע באשתי ופצע אותה. במשך 13 שנות נישואים מעולם לא הרמתי את הקול על אשתי, ובטח שלא הכיתי אותה. הייתי צריך לשלוט בעצמי למרות העצבים".

שחקן הפועל תל אביב, ג'ון פיינטסיל. ניב אהרונסון
"במשך 13 שנות נישואים מעולם לא הרמתי את הקול על אשתי". פיינטסיל/ניב אהרונסון

עם זאת אמר פיינטסיל: "אני חייב להגיד שאני מאוכזב מהאופן בו המשטרה מיהרה לפרסם הצהרות על האירוע לפני שהיו לה את כל העובדות. זה הוסיף לרושם הציבורי על כך שאני אלים, והוביל למתקפה על האופי שלי בתקשורת וברשתות החברתיות". אשתו ריצ'לאב התייצבה לצידו ואמרה: "זה אחד המקרים שקורה בחיי נישואים, וכמו שאפשר לראות עכשיו לא נדקרתי כמו שדיווחו. אני בסדר, ואני מקווה שיעזבו את הנושא, במיוחד בשביל הילדים הקטנים שלי. הנישואים שלנו הם לא הראשונים שעברו דבר כזה, ואני רוצה להדגיש שבעלי הוא לא אדם אלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully