וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ון פיינטסיל נעצר לאחר שדקר את אשתו

המגן המוקפא של הפועל ת"א דקר את רעייתו במהלך ויכוח על רקע כספי. פיינטסיל נחקר, האישה בבית החולים ומכחישה הכל

ג'ון פיינטסיל בעקבות אוסקר פיסטוריוס? בגאנה מדווחים הערב (שישי) כי המגן המוקפא של הפועל תל אביב נעצר על ידי המשטרה, לאחר שדקר את אשתו. על פי הדיווחים, הזוג הסתכסך על רקע כספי ושחקן נבחרת גאנה בן ה-31 דקר את רעייתו וגרם לפציעה קשה בעינה. האישה פונתה לבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה.

למרות הודעת המשטרה והדיווח הרפואי על מצבה הבריאותי הקשה, האישה עצמה הכחישה את הדיווחים מאוחר יותר, וטענה כי מדובר בעניין פרטי. כמו כן, היא ביקשה למחוק את הרישום הפלילי.

ג'ון פיינטסיל, הפועל תל אביב. קובי אליהו
הסתבכות רצינית. ג'ון פיינטסיל/קובי אליהו

פיינטסיל נלקח לחקירה באקרה כשאיתו גם שלושת ילדיו. הם לוו על ידי שלושה אנשי משטרה, ואחד מהם אישר כי פיינטסיל נעצר בגין תקיפה וגרימת נזק. על פי חקירה ראשונית המסתמכת על עד ראייה, נראה כי האישה ריצ'לאב פיינטסיל ניסתה להימלט, אך בעלה עקב אחריה לבית השכן, לפני שדקר אותה.

עד הראייה סיפר לתקשורת הגנאית: "הייתי בבית שלי ושמעתי רעש. הלכתי לבדוק וראיתי את ג'ון פיינטסיל ואשתו מתווכחים. ג'ון טען שהיא גנבה ממנו 20 אלף דולר והחל להכות אותה ללא רחמים, עד שהיא דיממה. היא הצליחה לברוח לבית השכן, אבל ג'ון זינק מעל החומה, תפס אותה והמשיך לחבוט בה. השכן בא וסטר לו, וג'ון עזב עם ילדיו. המשטרה הגיעה ואז האישה התמוטטה. אשתו של ג'ון מנסה לקחה אותה לבית החולים".

כזכור, רק לאחרונה עמד פיינטסיל במרכז שערוריה נוספת בנבחרת גאנה, אז נטען כי הזמין נערות ליווי למחנה הנבחרת.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "אנו ניזונים מהדיווחים בתקשורת מגאנה ואין בידינו כל אינפורמיצה בנושא. בתחילת השבוע ביקש פיינטסיל לדחות את חזרתו לישראל במספר ימים, לטענתו בשל פציעה ברגל. הוא אמור על פי הסיכום להגיע בשבוע הבא, אבל מאז לא היה עימו קשר".

ג'ון פיינטסיל שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול יובל שבתאי שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
ביקש לעכב את חזרתו לישראל בגלל פציעה. ג'ון פיינטסיל במדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

פיינטסיל, לו 88 הופעות בנבחרת גאנה, הגיע לישראל ב-2002 ושיחק במכבי תל אביב במשך שנתיים וחצי, במהלכן גם זכה איתה באליפות והשתתף איתה בשלב הבתים של ליגת האלופות. אחרי תקופה קשה מבחינה אישית אצל הצהובים, הוא חצה את הכביש ועבר להפועל תל אביב, כשכחלק מהעסקה הקשר הברזילאי אדוארדו מרקש עשה את הדרך ההפוכה.

המגן שיחק בשורות האדומים במשך שנה וחצי וזכה בגביע המדינה ב-2006, לפני שנמכר לווסטהאם בהמלצתו של יוסי בניון ששיחק אז במדי הפטישים. אחרי שנתיים בווסטהאם המשיך פיינטסיל לפולהאם וללסטר, עד שחזר בקיץ לקדנציה שנייה בהפועל תל אביב, בשורותיה הציג יכולת מאכזבת עד שהוקפא בינואר לצורך החתמת זרים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully