וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו לשחקני חיפה: "תתרכזו בעצמכם, לא בדיבורים"

25.2.2013 / 13:40

מאמן מכבי חיפה הרגיע את השחקנים אחרי בית"ר: "תשמרו על צניעות". מסתמן: משחק העונה מול מכבי תל אביב ב-30 במרץ

one

הניצחון על בית"ר ירושלים אמש הוכיח שמכבי חיפה לא מרימה ידיים במאבק על האליפות. הירוקים נמצאים עם ניצחון מספר 12 בתקופת אריק בנאדו והפער נותר על שמונה נקודות. "נצטרך לקחת שש נקודות על הפלייאוף, ואז לחכות למפגשים מול מכבי ולמעידה שלהם", אמרו אתמול במועדון. "כדי לקחת אליפות נצטרך לנצח אותם פעמיים במשחקי הפלייאוף. בלי זה, יהיה קשה מאוד לזכות בתואר".

המאמן אריק בנאדו אמר היום לשחקנים: ?התחלנו את השבוע טוב מאוד עם תוצאה טובה. היו במשחק מול בית"ר רגעים טובים לצד רגעים פחות טובים. אני מצפה מכם ליותר, ויודע שאתם יכולים לתת יותר. תמשיכו בעבודה הקשה ובעיקר לשמור על צניעות. נמשיך בדרך שלנו, נתרכז בעצמנו ולא בדיבורים מסביב והכל שוב בצניעות?.

חיפה תארח ביום שני את הפועל חיפה, ואז תנעל את הסיבוב השני במשחק חוץ בנתניה. סביר להניח שחיפה תסיים במקום השני ולכן המשחקים מול מכבי תל אביב יערכו ב-30 במרץ (מחזור 28, בלומפילד) וב-27 באפריל (מחזור 33, קרית אליעזר). המשחק הראשון כנראה יתקיים ביום שבת משום שביום שני חל החג השני של פסח ובאמצע השבוע יתקיים מחזור ליגה נוסף.

אריק בנאדו נכנס אתמול לחדר ההלבשה והודיע לשחקנים כי נאסר עליהם לבלות עד שעות מאוחרות עד הדרבי הראשון ביום רביעי. "יש לנו משחק חשוב בגביע. אין לי בעיה שתצאו, אבל לא עד מאוחר", אמר להם המאמן.

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. טל לוי
מחמאות גדולות. טואטחה/טל לוי

חיפה על טואטחה: "ראוי לנבחרת"

טאלב טואטחה ממשיך במגמת ההשתפרות שלו במחזורים האחרונים כשרשם שני בישולים, הוכשל לפנדל בשער השלישי, השתפר הגנתית ונראה כי דרכו לנבחרת סלולה לקראת המפגש מול פורטוגל ב-22 במרץ. אביו, חסן טואטחה, ישב אתמול ביציע והתחבק עם בנו בסיום. "אין ספק שביכולת הנוכחית טואטחה ראוי ללבוש את חולצת הנבחרת", אמרו עליו בחיפה.

מי שמאוכזב ממעמדו בקבוצה הוא הקשר תמיר כהן, שחתום על חוזה של 300 אלף יורו לעונה בחוזה לשלוש שנים. כהן לא חזר לסגל מאז הפציעה ובמועדון טוענים כי הוא יקבל הזדמנויות בהמשך, אם ייתכן מאוד שאם המצב יימשך הצדדים ינסו להגיע לסיכום על פרידה בתום העונה. כהן, בכל מקרה, לא יוותר בקלות על החוזה שלו בקבוצה.

בנושא אחר: כזכור, לפני כשבועיים טענו מספר שחקנים כי קטן חייב לשנות את הפינה בפנדל, אחרת בנאדו חייב לשנות את הבועט. המאזן של קטן בבעיטות עונשין אינו גבוה, וזאת הסיבה לכך שאתמול ויאם עמאשה קיבל את תפקיד הבועט. אנדריי פיליאבסקי קיבל אתמול חיזוקים מהצוות המקצועי. "השער העצמי שהבקיע גרם לו למעט איבוד ביטחון, אבל במחצית השניה הוא חזר לעצמו", אמרו בחיפה אתמול.

אדין צוצאליץ' הגיע אתמול לצפות במשחק בליווי משפחתו. גם אתמול בנאדו היה מרוצה משילוב השחקנים המחליפים. אלון תורג'מן כבש את שערו החמישי העונה בכל המסגרות ועושה רושם כי גם בעונה הבאה צפויה מלחמה גדולה על חולצת ההרכב.

"המשחק לא היה הכי טוב יחסית למשחקים האחרונים, אבל אנחנו ממשיכים באותה דרך. מה שחשוב זה שהבקענו ארבעה שערים ולקחנו שלוש נקודות", אמר עמאשה על הניצחון אמש. "לאירופה אנחנו רוצים להגיע גם ממקום שני או שלישי, אבל כל עוד יש סיכוי להגיע למקום הראשון נילחם על זה. במצב של שתיים אפס יכל להיות משחק יותר קל, אבל מה שחשוב זה שניצחנו. יש קבוצה טובה, שחקנים עוזרים לי כמה שיותר. אני לא מסתכל על גולים, אלא רק לעזור לקבוצה כמה שיותר. טואטחה? רק שימשיך".

"זאת דרך חדשה, אנחנו מנסים להתרכז בהגנה ולספוג כמה שפחות וזה משתלם בינתיים", סיכם עמאשה את תקופת אריק בנאדו. "הפועל חיפה בכושר טוב, וגם אנחנו. ניתן את הכל כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully