וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "כשמכבי ת"א תיפול אנחנו נהיה שם"

24.2.2013 / 22:53

מאמן מכבי חיפה כבר חושב קדימה. אלי כהן: "היינו במומנטום חיובי, הכל ירד לטמיון". שחקני בית"ר זעמו על חכמון בסיום

ברני ארדוב

מכבי חיפה עשתה ממשיכה להראות מצוין. הקבוצה של אריק בנאדו הביסה הערב (ראשון) 1:4 את בית"ר ירושלים במשחק שסגר את המחזור ה-24 בליגת העל והיא ממשיכה להפעיל לחץ על מכבי תל אביב בפסגה. יניב קטן כבש שער נהדר במשחק הזה, אבל השחקן המצטיין היה ללא ספק טאלב טואטחה עם שני בישולים נהדרים וגרימת הפנדל שהביא לשער השלישי של ויאם עמאשה.

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עוד ניצחון לאוסף. אריק בנאדו/ברני ארדוב

"אנחנו רוצים להתרכז בעצמנו, אנחנו עושים דרך טובה מאז שהגעתי וצוברים נקודות בקצב טוב, אבל אנחנו מסוגלים לשחק יותר טוב ממה ששיחקנו היום. אם הדברים יסתדרו ומכבי תל אביב תיפול, אנחנו נהיה שם", כך אמר בסיום המשחק אריק בנאדו, המאמן המאושר של הירוקים.

על ההרגשה שלו מהניצחון של מכבי תל אביב בתוספת הזמן על בני יהודה בשבוע שעבר, אמר המאמן: "ברור שאנחנו מעדיפים שהם יעשו תיקו או יפסידו, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו, עושים את הדברים בדרך שלנו". על היכולת המצוינת של טואטחה: "הוא השתפר מאוד בתקופה האחרונה. יש לו יכולות והוא יגיע רחוק".

ויאם עמאשה, החלוץ שכבש צמד והוביל את הירוקים לניצחון, היה צנוע בסיום: "אנחנו ממשיכים בדרך שלנו. אני שמח שניצחנו. אנחנו נותנים את הכל. יש סיכוי לזכות באליפות, כל עוד יש סיכוי אנחנו נמשיך בדרך שלנו עד הסוף. אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק בגביע כדי לשמח את הקהל ובליגה אנחנו רוצים להמשיך קדימה. אני אמשיך לעזור לקבוצה ואתן את המקסימום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זאור סדאייב, שחקן בית"ר ירושלים מול יניב קטן, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם הוא לא עזר לבית"ר. זאור סדאייב/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים נרשמה אכזבה רבה בעקבות התבוסה לירוקים. הקבוצה מהבירה לא מצליחה להתאושש מטראומת השחקנים הצ'צ'נים וממשיכה לשקוע. בקבוצה רתחו על השופט אלי חכמון בעקבות הפנדל ששרק, ושחקני הקבוצה הגיעו אל השופט בסיום ואמרו לו: "גמרת את המשחק, מאיפה המצאת את הפנדל הזה? זה לא פעם ראשונה שאתה עושה לנו את זה".

"אין ספק שאנחנו בתקופה רעה מאוד. כל המומנטום היה חיובי והיינו בשיא בניצחון על הפועל תל אביב, אך הכל הלך לטמיון", כך אמר בסיום אלי כהן מאמן בית"ר שהוסיף: "קשה להרים את הקבוצה. משחק ההגנה היה קסטרופלי, זה לא אנחנו. אנחנו עושים מאמצים גדולים, ואף אחד לא נתקל במשהו כמו מה שקרה עם הצ'צ'נים".

כהן נשאל האם הוא לא מצטער על פרשת השחקנים הצ'צ'נים: "אני לא מצטער על כלום, רק על המומנטום. כנראה שזה היה צריך להיעשות. הרכבת יצאה מהתחנה. סדאייב שחקן ברמה, זה שחקן בעל יכולות פיזיות, הוא מהיר מאוד. אם הם היו מגיעים בתחילת העונה, אז היינו יורדים ליגה עם הבעיות שהיו לנו. התחלנו את הליגה בצליעה, נתנו הצגות כדורגל מדהימות, ולמרות שהם הגיעו והמומנטום התהפך, וגם העובדה שהשחקנים בטראומה והאוהדים עזבו אותנו, אנחנו נצטרך לשנס מותניים. אני עושה מאמצים כבירים, כולל פסיכולוגים, ואני מאמין שנעלה על העגלה של הפלייאוף כי זו הייתה המטרה שלנו מההתחלה".

אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מתחרט. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully