וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 1:4 גדול לזכות מכבי חיפה על בית"ר ירושלים

יניב קטן כבש שער אדיר בדקה ה-21, עמאשה הוסיף צמד (28 ו- 65 בפנדל) ותורג'מן חתם. דקות בכורה לזאור סדאייב בבית"ר

one

המחזור ה-24 בליגת העל ננעל הערב (ראשון) עם עוד הצגה גדולה של מכבי חיפה, שהביסה בביתה 1:4 את בית"ר ירושלים וצימקה שוב את הפער בפסגה ממכבי תל אביב לשמונה נקודות. יניב קטן היה כבש את השער הראשון בבעיטה אדירה לחיבורים בדקה ה-21, ויאם עמאשה הוסיף צמד, אלון תורג'מן הוסיף את הרביעי, אבל איש המשחק הזה היה טאלב טואטחה, המגן השמאלי הנהדר של הירוקים, שהיה אחראי לשלושה מתוך ארבעת השערים שכבשה קבוצתו. המגן בישל באומנות את השער השני לעמאשה (28) וגרם לפנדל של החלוץ, שהבטיח את הניצחון בדקה ה-65. בדקה ה-90 חתם טואטחה את ההצגה האישית שלו עם עוד בישול נהדר לאלון תורג'מן. אנדריי פיליאבסקי כבש שער עצמי לבית"ר בדקה ה-44.

הקבוצה של אריק בנאדו ממשיכה להראות נהדר והניצחון על בית"ר היה השלישי ברציפות והשמיני שלה בתשעת המחזורים האחרונים. אם חיפה תמשיך ביכולת הזו היא בהחלט צריכה להדאיג את מכבי תל אביב, למרות שהפער בין השתיים במאבק האליפות עדיין גדול. הקבוצה של אריק בנאדו הציגה כדורגל התקפי ושטפה את המגרש, בעיקר במחצית הראשונה שבה היא שלטה ללא עוררין.

אייל גולסה, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
משחק מכריע לשתי הקבוצות. גולסה במאבק/קובי אליהו

ומה עם בית"ר ירושלים? הקבוצה של אלי כהן ממשיכה בצניחה החופשית שלה מאז פרשת השחקנים הצ'צ'נים והיא צברה רק נקודה אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה. גם הופעת הבכורה של זאור סדאייב, שנכנס כמחליף במחצית השנייה (וזכה לתשואות מהקהל הירוק), לא עזרה לבית"רים, שזקוקים לנס כדי להיכנס לפלייאוף העליון לאור היכולת הדלה שהם מציגים בחודש האחרון. לבית"ר הייתה הזדמנות גדולה להשוות במחצית השנייה, כאשר אבי ריקן הדביק כדור למשקוף, מיד אחרי השער העצמי של פיליאבסקי, אבל לאור יחסי הכוחות על המגרש, חיפה הייתה ראויה לניצחון הזה.

הירוקים העלו את מאזנם ל-45 נקודות בעקבות הניצחון הזה וכבר ביום רביעי מחכה להם הפועל חיפה בדרבי הגדול של הגביע. בית"ר ירושלים מצידה, מפגרת בשתי נקודות אחרי עירוני רמת השרון במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון וביום רביעי מצפה לה מכבי תל אביב במסגרת גביע המדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אבי ריקן, שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מאבק עיקש. אבי ריקן מול טואטחה/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 1: אלי חכמון הוציא את המשחק לדרך לעיני יציעים מלאים בקרית אליעזר.

דקה 5: אייל גולסה פרץ יפה באגף הימני, נכנס לרחבה והעביר כדור רוחב, אבל לא מצא את עמאשה.

דקה 14: הזדמנות מצוינת לבית"ר. אבי ריקן הגביה כדור מדויק, אופיר קריאף נגח לבד מחמישה מטרים החוצה.

דקה 21: גול! יניב קטן חטף כדור לדינו שקבורץ, חדר לתוך הרחבה ובעט כדור אדיר לחיבורי הקורות מ-16 מטרים. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 28: גול! חיפה מכפילה את היתרון בזכות טאלב טואטחה, שקיבל כדור בצד שמאל, ניער מעליו את שי חדד ושלח רוחב נהדר למרכז, שם היה ויאם עמאשה שמקרוב דחק פנימה. 0:2 למכבי חיפה.

דקה 39: מצב ראשון משמעותי לבית"ר. קובי מויאל הכניס כדור עומק לערן לוי, ששלח שמאלית אדירה מ-25 מטרים, אך שראנוב הדף.

יניב קטן, ויאם עמאשה, שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
צמד חמד. קטן ועמאשה חוגגים/ברני ארדוב

דקה 44: גול! בית"ר חוזרת למשחק בזכות שער עצמי של אנדריי פיליאבסקי. עמית בן שושן קיבל כדור בתוך הרחבה ושלח כדור מסובב לפינה. שראנוב הדף אך הכדור פגע בגופו של הבלם ונכנס לרשת. 1:2 למכבי חיפה.

דקה 45: בית"ר כמעט משווה. אבי ריקן קיבל כדור מערן לוי ומ-20 מטרים בעט כדור אדיר לחיבורי הקורות. 1:2 מרתק במחצית.

יניב קטן, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
נתן משחק נהדר. יניב קטן/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 58: דינו אנדלובו פרץ בצד שמאל ושלח כדור רוחב אחורנית לעברו של אייל גולסה, שבנגיעה בעט מהאוויר מ-18 מטרים, מעט מעל השער.

דקה 65: גול! מכבי חיפה כובשת את השלישי ושוב זה היה טואטחה, מבשל השער השני שחדר לתוך הרחבה וספק נדחף על ידי מתן בראשי. אלי חכמון הורה לפנדל, אותו בעט עמאשה פנימה. 1:3 למכבי חיפה.

דקה 68: זאור סדאייב מקבל דקות בכורה בבית"ר ירושלים כמחליף במקומו של ערן לוי. אוהדי חיפה הגיבו בתשואות לחילוף, אוהדי בית"ר זעמו.

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים מוחלף על ידי זאור סדאייב. ברני ארדוב
דקות בכורה בבית"ר. זאור סדאייב/ברני ארדוב

דקה 89: המשחק נרגע, אבל דקה לסיום חיפה הגיע לשני מצבים טובים. הראשון היה אייל משומר שפרץ מצד ימין ובעט כדור חזק, שחלף על פני השער וחמק החוצה. בית"ר ניסתה לחדש את המשחק, אך גוסטבו בוקולי חטף את הכדור ובעט כדור חזק שחלף מעל השער.

דקה 90: גול! שוב טאלב טואטחה הנפלא פרץ בצד שמאל ויישר כדור מצוין למרכז, אותו בעט אלון תורג'מן פנימה מהאוויר. 1:4 למכבי חיפה.


מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה אלון תורג'מן, 76), יניב קטן, לירוי צעירי (חן עזרא,55), ויאם עמאשה, דינו אנדלובו (שלומי אזולאי, 70).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אופיר קריאף, אבי ריקן, ערן לוי (זאור סדאייב, 68) עמית בן שושן (סטיבן כהן, 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully