וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "השחקנים למדו את הלקח מבני יהודה"

21.2.2013 / 10:00

מכבי תל אביב מחכה לרמת השרון, אוסקר גרסיה דורש ריכוז משחקניו: "הייתה מנטליות מנצחת. הגול של לוגסי כיכב בספרד"

מכבי תל אביב קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד רמת השרון בבלומפילד בשבת (19:45, ספורט 1). הצהובים מגיעים למשחק לאחר הניצחון הדרמטי ביום שני על בני יהודה, 2:3, וכשהם שומרים על יתרון בן שמונה נקודות בראש הטבלה על פני הרודפת אחריה, מכבי חיפה.

הבלם קרלוס גרסיה ייעדר מהמשחק הקרוב נגד רמת השרון, בשל צבירת כרטיסים צהובים, וייתכן שבלם הרכש היהודי-ארגנטינאי איגנסיו פידלף יערוך הופעת בכורה בהרכב במקומו. ברק לוי, שסבל מסחרחורות וכאבי ראש כתוצאה מהכדור החזק שספג בפניו בדקה ה-89 נגד בני יהודה, צפוי לקבל מספר ימי מנוחה. בלי קשר לפציעתו של לוי, עשוי וינסנט אניימה לחזור לשער.

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"כשמושיקו כבש את השער, היו לנו ארבעה שחקנים בתוך הרחבה. זו מנטליות מנצחת". גרסיה/קובי אליהו

המאמן אוסקר גרסיה פתח ואמר: "השחקנים למדו את הלקח מהמשחק נגד בני יהודה, שחייבים להתייחס לכל משחק ברצינות. אחרת לא נוכל לקחת אליפות. חייבים להבין שבכל משחק צריך לתת 100 אחוז ולפתוח בכל הכוח, אחרת לא נוכל להמשיך לנצח".

על השער של לוגסי: "בהרבה אתרים בספרד הראו את השער של לוגסי, לדעתי זה אחד הגולים הכי יפים בסוף השבוע באירופה, כך שדיברו עליו הרבה".

על הווינריות שהפגינו הצהובים: "למדנו שיעור חשוב, שחייבים להתחיל חזק בכל משחק, וזו הדרך שבה אני מצפה מהקבוצה שלי להתחיל כל משחק. אני שמח שבדקות האחרונות הייתה לנו את המנטליות הנכונה. אחרי שראדה השווה, ראיתי את קרלוס לוקח את הכדור ורץ למרכז המגרש. כשמושיקו כבש את השער, היו לנו ארבעה שחקנים בתוך הרחבה. לזה אני מתכוון".

על ראדה פריצה: "הוא עוזר לנו מאוד, ואני מאוד שמח מזה. התיאום שלו עם עטר? אני רוצה שכולם יהיו מתואמים עם כולם".

על רמת השרון: "הם נלחמים על מקום בפלייאוף העליון. בסיבוב הקודם הם הקשו עלינו מאוד, וזו קבוצה טובה, שעושה דברים יפים".

שרן ייני, איגנסיו פידלף, מכבי תל אביב. קובי אליהו
אוסקר טוען: "הוא בכושר". פידלף/קובי אליהו

על האפשרות שפידלף ישותף לראשונה: "כל השחקנים, גם אלה שהגיעו בינואר, כשירים ונמצאים בכושר טוב. האם הוא ישחק? נראה".

על השאלה האם ברק לוי או אניימה יפתחו בשער: "זו בעיה טובה בשבילי, הדבר הכי טוב למאמן שיש שחקנים טובים בתחרות על אותה עמדה".

על ההפסד של ברצלונה בליגת האלופות: "הייתי בטוח שברצלונה תכבוש, וזה לא קורה הרבה שבארסה לא כובשת. הופתעתי, אבל יהיה קשה למילאן לעמוד 90 דקות בקאמפ נואו באותה מגננה. כשהיא תגיע לישראל אלך לראות אותה, וזה יהיה מרגש גם בשבילי וגם לקהל בישראל".

חלוץ הרכש ראדה פריצה התייחס להשתלבות שלו במכבי: "זה עבר די חלק, לא היו לי בעיות, וזה משמח אותי. כשהייתי צעיר היה לי קשה לשחק מחוץ לשבדיה, אבל עם השנים זה הופך קל וקל יותר. הפעם במכבי זה הולך בקלות מאוד".

על עתידו במכבי: "אנחנו חייבים להישאר מפוקסים, ולעשות את העבודה. השנה הבאה? לא צריך לחשוב על זה. יש לנו סיכוי טוב לאליפות, אבל צריך לקחת משחק אחרי משחק. רק ככה אפשר להצליח. אני לא חושב שהליגה פה חלשה. קבוצות הצמרת פה באותה רמה כמו קבוצות הצמרת בסקנדינביה".

וינסנט אניימה, מכבי תל אביב. קובי אליהו
יחזור להרכב. אניימה/קובי אליהו
אימון מכבי תל אביב, קרית שלום. קובי אליהו
ללחוץ על הדוושה מהרגע הראשון. מכבי, היום באימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully