וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונה יהב: "ישראל חשובה לשמעון מזרחי כשלג דאשתקד"

ראש עיריית חיפה הגיב בחריפות להודעה הרשמית שנכתבה בעמוד הפייסבוק של מכבי ת"א, בנוגע לקיום גמר הפלייאוף ברוממה, ואמר: "מדינת תל אביב השתלטה על הכל"

דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל החליט ביום שלישי שמשחק גמר הפלייאוף ייערך העונה באולם ברוממה. עקב כך, הגמר נודד מהיכל נוקיה בתל אביב לראשונה מאז החלה האליפות להיות מוכרעת במשחק בודד, ב-2005/06. יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, יצא נגד ההחלטה, ובעמוד הפייסבוק הרשמי של הצהובים נכתב: "מנהלת הליגה החליטה להעתיק את גמר ליגת ווינר סל מהיכל נוקיה המכיל 11,500 מקומות ישיבה, לאולם רוממה בחיפה המכיל 5,000 מקומות ישיבה".

ראש עיריית חיפה יונה יהב. אדריאן הרבשטיין
"אם בכדורסל שלנו יטפחו כוחות מקומיים ולא יצבעו בצבעי מכבי תל אביב קבוצה מחו"ל שמורכת מאמריקאים, אז מנהלת הליגה תוכל להביא עוד ספונסרים ושיקול הכסף יירד". יונה יהב/אדריאן הרבשטיין

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, הגיב בחריפות לדברים: "אנחנו נמצאים בקשר מצוין עם מנהלת הליגה והיו"ר שמואל פרנקל, שמבין את חשיבות הבאת הספורט אל מחוץ לאזור חיוג 03, ועל כך אנחנו מצדיעים לו. הספורט לא מתחיל בבלומפילד ונגמר בנוקיה. חבל לי שבמקום לברך, אנשי מכבי תל אביב הוציאו הודעה רשמית צינית על המעבר לרוממה, כפי שנראה בפייסבוק. זה בדיוק מוכיח את הקו שבו נוקט שמעון מזרחי. הטיעון הוא רק טיעון כלכלי ורק כסף זה מה שמעניין".

"מדינת ישראל חשובה לשמעון מזרחי כשלג דאשתקד", הוסיף יהב. "אם בכדורסל שלנו יטפחו כוחות מקומיים ולא יצבעו בצבעי מכבי תל אביב קבוצה מחו"ל שמורכת מאמריקאים, אז מנהלת הליגה תוכל להביא עוד ספונסרים ושיקול הכסף יירד. מדינת תל אביב השתלטה על הכל ועכשיו רוצים להשתלט על הספורט. מה שהם עשו בגמר גביע המדינה זה לגנוב את הביתיות. היינו מצחצחים כבר גביע ראשון בארון אם הגמר היה נערך במקום אחר. בכל מקרה, אני מבטיח שנדאג לארח בחיפה את כולם".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי כועס. ברני ארדוב
"בסך הכול, מוותרים כאן על 150 אלף שקל. הם טוענים שזה בשביל הספורטיביות, אבל לאנשים אין כסף לשלם לשחקנים לבתי מלון, ופתאום מוותרים על סכום כזה. ההחלטה להוציא את המשחק מיד אליהו וגם לא להרוויח כסף לא מתיישבת עם ההיגיון". שמעון מזרחי/ברני ארדוב

כזכור, ביום שלישי אמר מזרחי: "יש הפסד כספי גדול לכל עשר הקבוצות שלא יהיו בגמר, וגם שתי אלה שיגיעו אליו לא ירוויחו את אותם כספים שהיו מרוויחות אם המשחק היה בנוקיה... רוב הקבוצות קבעו בחוזה שלהן מענקים שמנים לשחקנים שיביאו אותם לגמר. ומי יצטרך לשלם את זה?... אם היו משחקים בנוקיה, היתה לכולם יותר רווחה, אבל שיהיה בהצלחה לכולם".

הערב התראיין מזרחי ל-103FM ושוב ביקר בנחרצות את ההחלטה: "הצגתי לאנשים שמחליטים את המספרים והראיתי להם שכשגליל עליון זכתה במשחק האליפות ששוחק ביד אליהו, היא קיבלה 400 אלף שקל לעומת 350 אלף שקל שאנחנו קיבלנו. כל קבוצה הייתה יכולה לקבל עוד כסף אם הגמר היה נערך ביד אליהו. בסך הכול, מוותרים כאן על 150 אלף שקל. הם טוענים שזה בשביל הספורטיביות, אבל לאנשים אין כסף לשלם לשחקנים לבתי מלון, ופתאום מוותרים על סכום כזה. ההחלטה להוציא את המשחק מיד אליהו וגם לא להרוויח כסף לא מתיישבת עם ההיגיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully