וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו: "כולנו תחרותיים", קובי: "צ'אנס לאגור כוחות"

כוכבי המערב והמזרח בגישות שונות לפני משחק האולסטאר (3:00, ספורט 5). לברון: "זה סוף שבוע נהדר בשביל האוהדים"

סוף שבוע האולסטאר ביוסטון יינעל הלילה (בין ראשון לשני) עם משחק הכוכבים עצמו (3:00, ספורט 5). חמישיית המזרח אותה יאמן אריק ספולסטרה תכלול שלושה נציגים ממיאמי אחרי שמאמן האלופה בחר בכריס בוש להחליף את רייג'ון רונדו הפצוע שנבחר על ידי האוהדים לפתוח במשחק, כשלברון ג'יימס ודווין וויד ישתפו איתו פעולה לצד קווין גארנט וכרמלו אנתוני.

לברון ג'יימס, דווין וויד, כרמלו אנתוני. AP
ימשיכו ליהנות עד שהמשחק יהיה צמוד. לברון, וויד ומלו/AP

מלו, שהחלים בזמן מפציעה שהטילה את השתתפותו בחגיגה בספק, סיפר שחבריו מהמזרח לוקחים את המשחק ברצינות אחרי שהמערב ניצח בשני משחקי האולסטאר האחרונים בלוס אנג'לס ובאורלנדו. "ניצחון זה הדבר הכי חשוב, כי כולנו תחרותיים", אמר אנתוני. "אנחנו צוחקים ונהנים ביחד על המגרש, כי זה בכל את האולסטאר והאוהדים אוהבים את זה, אבל בסופו של היום כשהמשחק צמוד התחרותיות שלנו יוצאת החוצה ואנחנו רוצים לנצח".

על הופעת הבכורה של חברו לקבוצה טייסון צ'נדלר באולסטאר אמר מלו: "אני רוצה שהוא יהנה מהחוייה. הוא שחקן ההגנה של השנה ויש לו עונה נהדרת, אז מגיע לו". לברון ג'יימס, שבאופן מדהים ממשיך להשתפר העונה אחרי שלושה תארי MVP בארבע שנים, אמר: "זה סוף שבוע נהדר בשביל האוהדים, שרואים את כל השחקנים האהובים עליהם באותו אולם, ואנחנו נהנים מאוד מכך".

צפו בלברון ג'יימס וטייסון צ'נדלר מתנסים בקריוקי

בחמישיית המערב בהדרכת גרג פופוביץ' יככבו שני צמדים מהקבוצות של לוס אנג'לס - קובי בריאנט ודוויט הווארד, וכריס פול ובלייק גריפין, יחד עם מלך הסלים הנוכחי של הליגה, קווין דוראנט. במוקד ההתעניינות התקשורתית במערב עמד בריאנט שנראה מחויך למרות העונה הקשה שהוא עובר בלייקרס ואמר: "זו הזדמנות לנוח קצת, לאסוף כוחות, לשים את המחצית הראשונה של העונה מאחורינו ולהמשיך הלאה".

כל המחליפים במזרח: קיירי אירווינג, ג'רו הולידיי, פול ג'ורג', לואל דנג, ג'ואקים נואה, טייסון צ'נלדר, ברוק לופז. כל המחליפים במערב: טוני פארקר, ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן, דייויד לי, זאק רנדולף, למרכוס אולדריג', טים דאנקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully