וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנס רוס זכה בתחרות ההטבעות, קיירי אירווינג בשלשות

הרוקי של הראפטורס גבר על האלוף היוצא ג'רמי אוונס עם דאנק מפלצתי. כוכב קליבלנד ניצח את מאט בונר עם 23 צליפות

יממה אחרי שחגיגת האולסטאר נפתחה ביוסטון עם משחק הצעירים ומשחק הסלבריטאים ויממה לפני משחק הכוכבים האמיתי בהשתתפות השחקנים הטובים ביותר ב-NBA, נערכו הלילה (בין שבת לראשון) תחרויות ההטבעות והשלשות, שמושכות הרבה פחות עניין מבעבר אבל עדיין מרתקות לא מעט אוהדים של הליגה הטובה בעולם.

טרנס רוס מנצח בתחרות ההטבעות. AP
אייר קנדה החדש. טרנס רוס/AP

טרנס רוס היה המנצח הגדול של תחרות ההטבעות, אחרי שהרוקי של הראפטורס גבר על האלוף מאשתקד ג'רמי אוונס. אחרי שהשניים העפילו לגמר מהסיבוב הראשון בו שפטו כוכבי העבר של הרוקטס האקים אולאג'ואן, קלייד דרקסלר, דיקמבה מוטומבו, רודי טומג'אנוביץ' ויאו מינג, זכה רוס ב-58% מקולות המצביעים שהכריעו את הכף בסיבוב הגמר בזכות דאנק מפלצתי שכלל ריחוף מעל הנער שמביא את הכדורים, העברת הכדור בין רגליו והטבעה מרשימה ביד אחת.

טרנס רוס מטביע בתחרות ההטבעות. Scott Halleran, GettyImages
ריחף מעל נער הכדורים. רוס/GettyImages, Scott Halleran

ברפרטואר של רוס הייתה גם מחווה לכוכב טורונטו בעבר וינס קרטר, שכללה לבישת גופייה של אייר קנדה, קבלת מסירה מחברו לתיכון טרנס ג'ונס מקצה הלוח והטבעה ביד אחת אחרי סיבוב של 360 מעלות. הרזומה של אוונס, שאיבד את התואר, כלל הטבעה מעל קרטון בדמות עצמו, והטבעה מעל דהאנטי ג'ונס מהמאבריקס.

קיירי אירווינג אחרי שזכה בתחרות השלשות. AP
היה קרוב לשיא כל הזמנים. אירווינג/AP

קיירי אירווינג, שמחזיק בשם משפחה שמזוהה דווקא עם תחרות ההטבעות, הוכתר כאלוף השלשות אחרי שגבר בגמר על מאט בונר. הסופרסטאר הצעיר של קליבלנד, שכיכב אתמול במשחק הצעירים ויערוך מחר את הופעת הבכורה שלו באולסטאר של הגדולים, קלע 18 שלשות בסיבוב הראשון, בו הוביל בונר עם 19 צליפות, אבל למרות שבגמר הג'ינג'י של הספרס השתפר ל-20 קליעות מתוך 25 זריקות, אירווינג קטף את התואר כשהפגיז 23 שלשות, שתיים פחות מהשיא השייך במשותף לקרייג הודג'ס וג'ייסון קאפונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully