וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 נקודות לקנת' פאריד במשחק הצעירים באולסטאר

סוף השבוע החגיגי נפתח עם הצגה של כוכב דנבר. יוסאין בולט הפסיד במשחק הסלבס, ספולסטרה בחר בבוש להחליף את רונדו

סוף שבוע האולסטאר שמתקיים השנה ביוסטון נפתח הלילה (בין שישי לשבת) עם משחק הצעירים ומשחק הסלבריטאים. כחימום לתחרויות ההטבעות והשלשות שייערכו מחר וכמובן למשחק הכוכבים עצמו מחרתיים, ליהטטו על הפרקט בטקסס הרוקיס ושחקני השנה השנייה בשתי קבוצות מעורבבות שאומנו על ידי שאקיל אוניל וצ'רלס בארקלי, כשהאחרון מנצח 135:163 הודות ל-40 נקודות של קנת' פאריד, שהתחמם לקראת השתתפותו בתחרות ההטבעות עם 18 מ-22 מהשדה, כולל סדרת דאנקים מרשימה.

קנת' פאריד שחקן דנבר נאגטס. רויטרס
התחמם לתחרות ההטבעות. פאריד/רויטרס

ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק מונו למאמנים במשחק הסלבריטאים, אליו הגיעה הקבוצה של ווסטברוק מלאת מצב רוח טוב בהנהגתו של יוסאין בולט, אלא שהקבוצה של הארדן לקחה את העסק ברצינות וניצחה 38:58. בין המשתתפים היו שחקני העבר קלייד דרקסלר, דיקמבה מוטומבו וברוס בואן, שר החינוך של ארצות הברית ארני דאנקן והקומיקאי הקנדי קווין הארט שהוכתר ל-MVP של המשחק. "ספגנו תבוסה לא נעימה, אבל הקבוצה שלהם הייתה הרבה יותר רצינית", סיכם בולט שהציג אתלטיות מרשימה אבל לא הרבה יותר מזה והודה: "אני הרבה יותר טוב בכדורגל מבכדורסל".

יוסאין בולט מול ארני דאנקן, שר החינוך של ארצות הברית. רויטרס
מעדיף כדורגל. בולט מול שר החינוך האמריקאי/רויטרס

אריק ספולסטרה, שייאמן את המזרח במשחק האולסטאר עצמו, לא התמהמה בהחלטה על מחליפו של רייג'ון רונדו שנבחר על ידי האוהדים לפתוח במשחק אבל ייעדר ממנו כמובן בשל פציעתו הקשה, והכריז שכריש בוש יפתח במקומו. הפורוורד של מיאמי יחבור בחמישיית המזרח לצד חבריו מהאלופה לברון ג'יימס ודווין וויד, קווין גארנט וכרמלו אנתוני שצפוי להיות כשיר למרות שנפצע במשחק מול טורונטו. במערב יפתחו כריס פול, קובי בריאנט, קווין דוראנט, בלייק גריפין ודוויט הווארד.

משחק הרוקיס והסופמורס באולסטאר ה-NBA. רויטרס
החגיגה יצאה לדרך. כמה מהכוכבים הצעירים אתם מזהים כאן?/רויטרס

בכל שנה, חגיגת האולסטאר הייתה גם הבמה להכרזה על 12 המועמדים הסופיים לכניסה להיכל התהילה השנה, כשברשימה של מחזור 2013 מופיעים גארי פייטון, טים הרדוואי, מיץ' ריצ'מונד, מוריס צ'יקס, ספנסר הייווד, ברנרד קינג, מאמני המכללות ריק פיטינו, ג'רי טרקניאן וגאי לואיס, מאמנת קבוצת הנשים של מכללת צפון קרוליינה סילביה האטצ'ל, כוכבת ה-WNBA דון סטיילי, וטום היינסון, מאגדות העבר של הסלטיקס שכבר נמצא בהיכל התהילה כשחקן, ומועמד להיכנס גם בתור מאמן.

2008: מייקל ג'ורדן על ספסל שרלוט בובקאטס כשותף חלקי. Streeter Lecka, GettyImages
עדיין בכושר. ג'ורדן/GettyImages, Streeter Lecka

יום אחד לפני יום הולדתו ה-50, אותה מציינים בכל עולם הספורט וגם אצלנו בפרויקט מיוחד, גילה מייקל קיד גילכריסט שהשחקן הגדול בכל הזמנים עדיין נמצא בכושר לא רע. הרוקי של שארלוט שנבחר שני בדראפט האחרון סיפר שג'ורדן, הבעלים של הבובקאטס, ניצח אותו במשחק אחד על אחד. "כן, הפסדתי לבחור בן 50", הודה קיד גילכריסט בן ה-20 ב-USA TODAY. "הוא הגדול ביותר שאי פעם שיחק את המשחק הזה. והוא עדיין טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully