וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טוטו תמוז ואלמוג כהן התעמתו באימון

השניים החליפו דחיפות, אך שוחחו לאחר מכן. תמוז: "לכולנו כואב אחרי הדרבי". אבוקסיס נזף בשחקנים: "אין לכם מחויבות"

one

הלחץ הגדול בהפועל תל אביב ממשיך לתת את אותותיו. אימון הקבוצה הערב (שלישי) במתחם וולפסון היה סוער מאוד, כאשר אלמוג כהן, שחקן הרכש החדש של הקבוצה, וטוטו תמוז, התעמתו ביניהם. אחרי האסיפה הקשה נערך אימון ריצה, ותוך כדי התפתח ויכוח בין השניים שהתגלגל לצעקות ודחיפות הדדיות.

כהן ותמוז שוחחו מיד בתום האימון, ובין השניים לא קיימת מתיחות. "לכולנו כואב אחרי אתמול, אבל נצא מהמצב מחוזקים ביחד כמו מקצוענים". גורם במועדון הבהיר: "היה ויכוח שנוצר בגלל הרבה אמוציות. כל אחד אמר מה שהוא חושב ונקווה שבזה זה נגמר. אחרי הדרבי, כל דבר שקורה כאן הופך לאירוע גדול".

כזכור, תמוז הוחלף אמש במהלך המחצית של הדרבי, אחרי עימות שהתפתח בינו לבין יוסי אבוקסיס, כאשר המאמן בא בטענות קשות לחלוץ וזה סינן לעברו כמה מילים ושילם על כך בחילוף מוקדם.

אלמוג כהן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התעמת עם תמוז, ננזף על ידי אבוקסיס. אלמוג כהן/ברני ארדוב

לאחר התבוסה בדרבי אמש 4:0, נראה כי המתיחות בין מאמן הפועל תל אביב לשחקניו הגיע לשיאים חדשים. היום ערך המאמן אסיפה ארוכה מאוד, בה הראה לשחקניו את משחק ההפסד בדרבי והתעכב עמם כמעט על כל טעות. האסיפה הייתה קשה ובמקביל כ-20 מאוהדי הקבוצה נכנסו למתחם וקיללו את השחקנים. מראש החליטו בקבוצה שלא לקיים אימון, אלא רק לשוחח והשחקנים ישבו למעלה משלוש שעות בחדר וצפו בין היתר במשחק.

"אין לכם מחויבות. תסתכלו על מכבי, כך קבוצה עם מחויבות נראית. אתם צריכים ללמוד מהם", אמר המאמן לשחקניו. לאחר מכן, אבוקסיס דיבר על ההוראות ללחוץ את הצהובים, שלא בוצעו לטענתו. כאשר טל בן חיים הגיב, אבוקסיס השיב: "אתה לא יורד להגנה ולא מבצע הוראות". שחקנים העידו כי את רוב האש מהמאמן ספג בן חיים.

אבוקסיס המשיך לעבור על שגיאות השחקנים והעיר גם למצטרף הטרי אלמוג כהן. נראה כי לאורך רוב האסיפה אבוקסיס השווה את שחקניו לאלו של היריבה העירונית הצהובה ואמר להם: "אתם צריכים לשאוף להיראות ככה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השחקנים טוענים שאיבד את השליטה. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

בסיום האסיפה הקשה, המאמן ניסה לדרבן במקצת את שחקניו ואמר להם: "המשחק מול קרית שמונה הוא הכי חשוב שהיה לנו העונה. אתם צריכים להבין שזה משחק על המקום בפלייאוף העליון ואסור לנו להפסיד בו".

לאחר האסיפה שלח המאמן את שחקניו לאימון על כר הדשא, אך הוא עצמו לא יצא, מה שעורר את זעמם של השחקנים: "פשוט בושה שהוא שולח אותנו לספוג את כל האש", אמר אחד השחקנים והוסיף לגבי האסיפה: "נראה שהוא איבד את זה. הוא מאבד את הקבוצה, היא מתפרקת וליוסי כבר אין שליטה על מה שהולך פה. איך שהקבוצה נראית עכשיו, צריך נס מול קרית שמונה".

אגב, לא כל השחקנים נכחו באסיפה. אפולה אדל טס לצרפת הבוקר ולא הגיע לאימון. גם סאבו פאביצ'ביץ' ושמעון הרוש לא הגיעו, בשל פציעות. כל שלושת השחקנים לא הגיעו באישור המועדון, שם טוענים כי בשל העובדה שהיה מדובר רק באימון ריצה, הם לא איפשרו לשחקנים להשתחרר מהאימון.

שוער הפועל תל אביב אפולה אדל. קובי אליהו
שוב טס לצרפת. אפולה אדל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully