וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין גזר שלושה משחקי רדיוס עם קהל על הפועל ת"א

האדומים ספגו עונש כבד בעקבות השלט "פניני לגז". בקבוצה זועמים: "עונש בלתי מידתי". המשחק מול ק"ש ייערך בבלומפילד

one

עונש כבד הוטל היום על קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב, בשל השלט שהניפו אוהדיה, "פניני לגז", במשחק נגד מ.ס. אשדוד, לפני כחודשיים. האדומים ספגו עונש של שלושה משחקי רדיוס עם קהל, כלומר מחוץ לאצטדיון בלומפילד. כמו כן, הקבוצה נקנסה ב-30 אלף שקלים.

המשחק מול עירוני קרית שמונה בשבת ייערך כמתוכנן בבלומפילד. הפועל תחל לרצות את עונשה במשחק הבית הבא, מול מ.ס. אשדוד. משמעות הדברים הם ששני המשחקים הנותרים יגלשו אל תוך הפלייאוף. אם הפועל תעפיל כמצופה לפלייאוף העליון, אחד משני המשחקים הללו עשוי להיות הדרבי התל אביבי. כזכור, בפלייאוף של העונה שעברה, הפועל אירחה את הדרבי ללא קהל (0:0), בשל התפרעות אוהדיה בהפסד למכבי תל אביב בדרבי בסיבוב השני.

כזכור, לאחר אירועי הדרבי התל אביבי בכדורסל, בו נראה גיא פניני כשהוא קורא מספר דברים קשים במיוחד לעבר שחקן האדומים יונתן שולדברנד, אוהדי האדומים הניפו את השלט במהלך משחק קבוצת הכדורגל שהתקיים יממה לאחר משחק הכדורסל.

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
יצטרכו לנדוד. אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

בהפועל הודו וגינו את תוכן השלט, אך כפרו באישומים וטענו בין היתר שהשלט לא הונף בהקשר למשחק, כי הוא הונף לאחר המשחק וללא אזכור בדו"ח השופט או המשקיף וכי אין מסגרת תקנונית המאפשרת להטיל אחריות במקרים כאלה. כאמור, בית הדין, בדיון בו ישבו שלושה דיינים, החליט להרשיע את הקבוצה בהתנהגות בלתי ספורטיבית ו/או הולמת של אוהדים וגזר עליה את העונש הכבד.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה לעונש: "מדובר בעונש חמור ביותר ובלתי מידתי. הגרוע מכל שאין אחידות בבית הדין של ההתאחדות שמקפיד בעקביות להפלות את הפועל ואוהדיה לעומת קבוצות אחרות. זה הזוי שמופע הגזענות בטדי נגמר בעונש קל של סגירת יציע בעוד הפועל תל אביב מוענשת על שלט שהונף לאחר שריקת הסיום במשחק חוץ ולא צוין באף דוח רשמי של השופט או המשקיף". האדומים הודיעו כי יגישו ערעור על גזר הדין.

נוכח שאלות שעלו בעניין מועד פרסום ההחלטה בעניין הפועל תל אביב, אב בית הדין המשמעתי, עו?ד ישראל שמעוני מסר הבהרה שבה נכתב: ?נכתב פסק דין ארוך ומנומק הכולל התייחסות לפסיקות של ביהמ"ש העליון, בתי הדין של אופ"א ופיפ"א ותקנונים זרים והכל מכיוון שזו החלטה עקרונית מהותית של בית הדין. אכן חלף מעט יותר מחודש מאז קיבלנו את טיעוני הצדדים בכתב (הטיעון בכתב מחמת חשיבות העניין) אך יחסית לעבודה הרבה שהושקעה ובהשוואה לבתי משפט אחרים - ההליך היה מהיר מאוד. נציין כי במקור היעד למתן החלטה היה שבוע שעבר ורק עיכובי עריכה הביאו אותנו להיום?.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהדי הפועל תל אביב בתוך חדר ההלבשה במתחם חודורוב. ברני ארדוב
כועסים. אוהדי הפועל בתוך וולפסון/ברני ארדוב

לכל אורך היום שררו תחושות קשות בקרב אנשי הקבוצה. הבוקר הגיבו שחקני הקבוצה לתבוסה בטוויטר ולקחו את האחריות. אלמוג כהן צייץ: "כואב לי לראות בתקשורת ששחקנים בכלל מעזים לדבר על מאמן. איך שנראינו אתמול, אנחנו צריכים פשוט לסתום את הפה ולקבל ביקורת. רק אנחנו אשמים ורק ביחד נצא מהתקופה הזאת". טל בן חיים הוסיף: "יוסי לא איבד את חדר ההלבשה. רק אנחנו השחקנים אשמים ורק אנחנו נחזיר עטרה ליושנה. מבקש סליחה מכל אוהד הפועל באשר הוא".

הבעלים חיים רמון פרסם הבוקר באתר הרשמי ובפייסבוק פנייה לאוהדים: "התחושות קשות הבוקר, ספגנו מכה כואבת ובשל כך ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים מתנצלים בפני אלפי אוהדינו. בשבת יש לנו משחק בעל חשיבות רבה שיקבע את גורלה של העונה כולה ואנחנו צריכים להתמקד רק בו. אנו צריכים להתאושש מהר וליצור אווירה של תמיכה וסיוע. אני פונה לכל האוהדים להגיע בשבת לבלומפילד ולהמשיך לתת את התמיכה דווקא עכשיו כשהקבוצה כל כך צריכה אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully