וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התבוסה: רמון יחליט אם לפטר את אבוקסיס

מאמן הפועל ת"א התעמת עם תמוז במחצית, מעמדו התערער. האוהדים תקפו: "לך הביתה". אלמוג כהן: "מתבייש באיך שנראינו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב רשמה הערב (שני) את השפל הגדול ביותר בעונה המסויטת שלה עם תבוסה 4:0 למכבי תל אביב. האדומים שהתרגלו לשלוט בדרבי גם בתקופות הקשות שלהם ראו הפעם את יריבתם העירונית מסתערת ללא רחמים ומנצלת את הבדלי הרמות הברורים בין הקבוצות העונה כדי לקחת בחזרה את ההגמוניה העירונית עם שערים של ראדה פריצה (14), אלירן עטר (43, 75) ומהראן ראדי (78) שהקפיצו את הפער בין הקבוצות ל-11 נקודות, כשעל החגיגה ניצח ערן זהבי עם שני בישולים מול האקסית.

לאחר התבוסה הערב מעמדו של יוסי אבוקסיס בהפועל התערער מאוד וגורמים בהנהלה הבכירה לא מכחישים את העובדה שישקלו את המשך דרכו בקבוצה. ההחלטה כרגע נמצאת בידיו של היו"ר חיים רמון ועל פי גורמים בהפועל, אם הוא יחליט לפטר את המאמן, הדבר עשוי להתרחש ממש בימים הקרובים. בכל מקרה, קיים לחץ גדול מצד אוהדי הקבוצה לבצע שינוי בעמדת המאמן, זאת לאור היכולת הירודה שהציגה הקבוצה במשחקים האחרונים, בהם ספגה ארבעה הפסדי ליגה רצופים עם מאזן שערים מחפיר של 12:0.

מאות אוהדים של הקבוצה המתינו לשחקנים ולמאמן בסיום המשחק, קיללו אותם ושרקו בוז. שוטרים ואנשי אבטחה רבים הקיפו את שחקני הקבוצה על מנת לחצוץ בין האוהדים ובינם. במתחם וולפסון חיכו עשרות אוהדים לאוטובוס של שחקני הפועל, וכשירדו השחקנים החלו לקלל אותם. אבוקסיס עצמו נכנס למועדון, ויצא כעבור כחצי שעה לקול קללות האוהדים. "לך הביתה, החזרת אותנו 10 שנים אחורה, אתה בושה", צעקו האוהדים.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סוף הדרך שלו? אבוקסיס/ברני ארדוב

במחצית המשחק התפתח עימות חריף בין אבוקסיס לטוטו תמוז. אבוקסיס בא בטענות לחלוץ ואמר לו: "כל כדור שאתה מקבל, אתה מאבד". תמוז מלמל לעברו כמה משפטים ואמר דברים חריפים, ובתגובה המאמן החליט להחליפו ואמר לו: "תישאר פה, אתה לא עולה למחצית השנייה".


יוסי אבוקסיס עצמו התייחס לתבוסה בסיום: "לפני הכול, כולנו צריכים להתנצל בפני האוהדים שלנו על המשחק הזה. כואב לנו הלב על כל מי שהגיע לפה ועודד כל המשחק, ואיכזבנו אותו. לא ציפינו לזה ועשינו את כל הטעויות האפשריות במשחק כדורגל. היו דברים שדיברנו עליהם והתכוננו אליהם ופשוט לא ביצענו. מאוד כואב לי על האוהדים, נשתדל לפצות אותם".

אבוקסיס הוסיף: "לא שיחקנו חכם והיו לנו הרבה מאוד פערים אחד בין השני, וזה מה שהרס את המשחק. לא ציפינו לתוצאה כזו, אבל כמו שידענו לנצח דרבים צריך לדעת גם להפסיד. כלום לא התחבר לנו, וחבל שזה קורה במשחק כזה שכל כך חשוב לקהל. זה לא הפער בין שתי הקבוצות, אבל ביום שהכל מתחבר זה נראה ככה. שיחקנו התקפי, היינו עם שלושה חלוצים וזה רק הוכיח שלא משנה איך עולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלמוג כהן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
דרבי ראשון מאכזב במיוחד. כהן/ברני ארדוב

המאמן התייחס למעמדו, שהולך ומדרדר: "אני חושב שאני מסוגל להיות זה שיוציא את הקבוצה לדרך אחרת. שחקנים הצטרפו, שחקנים חוזרים מפציעות, זה לא הוקוס פוקוס. נצטרך למצוא פתרונות, אבל חודש אחד לא טוב לא עושה אותך למאמן פחות טוב. זה חודש רע מבחינתי, אבל אפשר לצאת מזה. בחודש אחד הכל התרסק לנו, וכרגע צריך לחשוב על הפלייאוף העליון".

אלמוג כהן אמר בסיום: "אני מתבייש בעצמי ובאיך שנראינו. מצטער בשביל הקהל שלנו. לא יודע מה להגיד. היינו על הפנים, נראינו לא טוב. יש לנו הרבה שחקנים חדשים ועוד לא התחברנו. מצטער בשביל הקהל שבא ואיכזבנו אותו. כרגע אנחנו צריכים לסתום את הפה, ולהתחבר על המגרש. לא חכם לדבר על אליפות. צריך להתחבר כקבוצה, יש לנו המון על מה לעבוד. כל השחקנים מאמינים ביוסי, כשנתחבר זה ייראה אחרת. הוא לא אשם. בסופו של דבר עם כל הצער והכאב אסור להוריד את הראש כי אז יהיה גרוע יותר, למרות שלא בטוח שיכול להיות גרוע יותר מזה".

קשר הרכש הוסיף: "לא הופענו, לא ירדנו לגליצ'ים, לא רצינו לנצח את הדרבי הזה. מכבי היו ברמה מעלינו. הם באו כדי לנצח ואנחנו באנו לשמש תפאורה. אנחנו צריכים לצאת מזה ביחד, כקבוצה, לעבוד קשה ולהישאר צנועים. הראש שלנו כבר במשחק החשוב מול קרית שמונה. צריכים להיות בשקט ולהראות על המגרש מה אנחנו שווים".

אוהדי הפועל תל אביב ממתינים מחוץ לחדרי ההלבשה, לאחר התבוסה בדרבי ומול כוחות המשטרה. ברני ארדוב
האוהדים זעמו על התצוגה המחפירה. אוהדי הפועל מחכים לשחקנים מחוץ לחדר ההלבשה/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לחדרי ההלבשה, לאחר התבוסה בדרבי. ברני ארדוב
אנשי אבטחה רבים עמדו חוצץ בינם לבין השחקנים והמאמן/ברני ארדוב
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים, במרכז סלים טועמה. ברני ארדוב
אחת הקשות בהיסטוריה. שחקני הפועל תל אביב יורדים מאוכזבים/ברני ארדוב
רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אכזבה עצומה. גורדנה מנסה לעכל את התבוסה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully