וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה: "הרגע המאושר בקריירה שלי"

11.2.2013 / 11:54

מכבי תל אביב מתכוננת לדרבי, ואניימה חוגג זכייה באליפות אפריקה: "מאמין שגם שחקני מכבי יעניקו לאוהדים סיבה לחגוג"

בזמן שמכבי תל אביב מתכוננת לדרבי התל אביבי הגדול הערב (ראשון), יש שחקן צהוב שכבר חוגג. וינסנט אניימה אומנם יחמיץ את המפגש מול קבוצתו לשעבר הפועל תל אביב, אבל שוער ניגריה זכה אתמול באליפות אפריקה עם נבחרתו, אחרי ניצחון 0:1 על בורקינה פאסו בטורניר שנערך בדרום אפריקה.

וינסנט אניימה שוער נבחרת ניגריה. Gallo Images, GettyImages
הצהובים גאים בו. אניימה/GettyImages, Gallo Images

"לזכות בגביע אפריקה לאומות עבור המדינה שלך זה מעבר לכל דמיון. מה עוד אפשר לבקש?", אמר אניימה לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "מילים לא יכולות לבטא את מה שאנחנו מרגישים עכשיו במחנה. בשבילי לזכות בתואר הזה בדרום אפריקה, היכן ששיחקתי בגביע העולם לפני שנתיים וחצי, זה אפילו יותר מיוחד".

השוער עוד סיפר ש"ללא ספק זה הרגע המאושר בקריירה שלי, מכאן נמשיך לאבוג'ה בירת ניגריה כדי לחגוג את הזכייה עם האוהדים שלנו. אני בטוח שהאוהדים בתל אביב שמחים בשבילי ואני רוצה להודות לכולם במועדון על התמיכה: מאמנים, שחקנים, צוות רפואי והנהלה. הלילה הוא הדרבי ואני מאמין שהשחקנים יעניקו לאוהדי מכבי סיבה לחגוג. המטרה הבאה שלי הם הגביע והאליפות בישראל, מה שיכול לסיים עבורי עונה מוצלחת במיוחד".

בינתיים הכנות האוהדים נמשכות לקראת הדרבי, ונציגי האוהדים טוענים כי צפויה באיצטדיון תמיכה צבעונית ונלהבת. אחד מהאוהדים, אפיק הימן, הבטיח כי "נרעיד את בלומפילד, ונעורר השראה בשחקנים".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
600 שוטרים בבלומפילד. אוהדי מכבי/ברני ארדוב

משטרת ישראל פרסמה היום הודעה לקראת הדרבי: "באבטחת הארוע יקחו חלק כ-600 שוטרים ומאבטחים. המשטרה לא תאפשר הכנסת חפצים פוגעניים לתחומי המגרש ומי שיימצא תחת השפעת אלכוהול לא יורשה להכנס למגרש. יהיה בידוק קפדני בשערים לכן הקהל מתבקש להקדים הגעתו. אוהדים יורשו להכנס ליציעים רק על פי הכרטיס המיועד לאותו יציע. המשטרה תקפיד על הפרדה בין מחנות האוהדים של הקבוצות ותנקוט יד קשה כנגד כל מי שיפר את הסדר. אוהדים שינהגו באלימות או ישתמשו באלימות מילולית או בביטויי גזענות יעצרו וימוצה עימם הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully