וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רמי גרשון ורפאלוב כבשו, ברדה בישל

הבלם ערך בכורה בסלטיק וכבש ב-1:3 על אינברנס, רפאלוב הבקיע ב-1:3 של ברוז' על לובן, ברדה בישל בניצחון של גנק

רמי גרשון רשם היום (שבת) בכורה חלומית במדי סלטיק, עם שער נגד סגנית מוליכת הטבלה הסקוטית ערב המחזור, אינברנס, בניצחון של קבוצתו 1:3 במחזור ה-25. הבלם הישראלי שיחק 66 דקות לפני שהוא הוחלף על ידי אדם מאת'יוז, בעוד בירם כיאל שבעצמו פתח, השלים 90 דקות.

הבויז נקלעו לפיגור 1:0 משער מוקדם של ניק רוס המארח בדקה התשיעית, אבל כריס קומונס השווה בדקה ה-20 ושלוש דקות בתוך המחצית השנייה המהפך הושלם, כשגרשון עלה היטב לכדור גובה של דילן מקגוך ונגח פנימה בעוצמה. לקראת הסיום אינברנס יצאה קדימה במטרה להשוות ומיקו ניצל את הדלילות בחלק האחורי שלה כדי לקבוע 1:3 בדקה ה-82.

בעקבות הניצחון סלטיק הגדילה את הפער שלה בפסגת הפרמיירליג הסקוטית ל-18 נקודות, אם כי לאינברנס משחק חסר ולמאת'רוול שני משחקים חסרים.

שחקן סלטיק, בירם כיאל. AP
הפער בפסגה צמח ל-18 נקודות. כיאל/AP

עוד היום אצל השגרירים:

* המחזור ה-26 בבלגיה יצא לדרך עם "דרבי ישראלי" בו גנק גברה על בירסחוט 0:2. אליניב ברדה נכנס כמחליף במדי גנק בדקה ה-77 ובישל כעבור שבע דקות ליילה ווסן (שכבש גם את הראשון). רועי דיין שיחק תשע דקות אצל המפסידה, דור מלול לא נכלל בסגל. גנק עלתה זמנית למקום השלישי, בירסחוט מדורגת במקום ה-15, ממנו יורדים ליגה בתום העונה.

* היום המוצלח של השגרירים נמשך עם ליאור רפאלוב, שחזר להרכב קלאב ברוז' וכבש ב-1:3 על לובן. רפאלוב השלים 90 דקות, הבקיע בדקה ה-66 לאחר דאבל פס עם איידור גודיונסן האיסלנדי, והעלה את מאזנו העונה לתשעה שערי ליגה.

* מתן אוחיון שיחק 90 דקות בניצחונה של שרלרואה 0:1 על ליירסה.

* יוסי בניון שיחק שתי דקות ב-1:4 של צ'לסי על וויגאן. איתי שכטר וטל בן חיים לא שותפו במשחק בו סוונסי הביסה את ק.פ.ר בתוצאה זהה (לחצו לסיקור המשחקים).

* דודו אוואט חזר לפעילות, שיחק 90 דקות ואפילו בישל את השוויון הדרמטי של מאיורקה ב-1:1 נגד אוסאסונה. תומר חמד שיחק 45 דקות.

* מאור מליקסון פתח לראשונה בהרכבה של ולנסיין, שיחק 83 דקות והצטיין בניצחון 1:2 על ברסט בליגה הצרפתית.

* דן מורי ישב על הספסל ולא שותף ב-2:2 של ויטסה מול פ.ס.וו איינדהובן בליגה ההולנדית.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
שער ליגה תשיעי העונה. ליאור רפאלוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully