וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מאור מליקסון הצטיין ב-1:2 של ולנסיין על ברסט

הקשר פתח לראשונה בהרכב, היה מעורב בשער הראשון וזכה לשבחים. 1:4 לסנט אטיין על מונפלייה, צפו במספרת של פאטי

אחרי ניצחונה של פריס סן ז'רמן 1:3 על באסטיה במשחק שפתח את המחזור ה-24 של הליגה הצרפתית, המשחקים נמשכו הערב (שבת) עם 1:4 גדול של סנט אטיין על האלופה היוצאת מונפלייה. מאור מליקסון רשם בכורה מרשימה בהרכב ולנסיין, שניצחה 1:2 בבית את ברסט. השער היפה של הערב הגיעה מריקרדו פאטי, שסיפק מספרת וירטואזוית ב-0:1 של אז'קסיו על בורדו. עדן בן בסט, שעזב את ברסט לטובת טולוז, ישחק מחר מול ראן.

מאור מליקסון שחקן ולנסיין הצרפתית. GettyImages
הופעה נהדרת. מאור מליקסון/GettyImages

ולנסיין - ברסט 1:2

מאור מליקסון פתח לראשונה בהרכב ולנסיין, היה בין המצטיינים במשחק וסייע לקבוצתו לנצח לראשונה ב-2013. מליקסון קיבל את המקום מאחורי החלוץ, סיכן את השער מספר פעמים ובדקה ה-10 בעיטה שלו נהדפה רע על ידי אלכסיס תבו ועל הריבאונד היה מתיו דוסבי שכבש. שתי דקות לאחר מכן ספג מליקסון כרטיס צהוב, אבל הוא המשיך להיות דומיננטי בעוד ברסט לא נכנסה לעניינים. בדקה ה-45 הגיע השער השני של ולנסיין, כשהקפטן רודי מאטר תפס את תבו מחוץ לשערו וכבש. מליקסון הוחלף בדקה ה-83 וזכה לשבחים בתקשורת הצרפתית, כשברסט צימקה עם שער של פלוריאן רספנטינו בתוספת הזמן.

שחקני סנט אטיין. רויטרס
חזק במאבק על הכרטיסים לאירופה. שחקני סנט אטיין/רויטרס

סנט אטיין - מונפלייה 1:4

הירוקים התקדמו זמנית למקום הרביעי, בזכות ניצחון ליגה רביעי ברציפות. האלופה מונפלייה הגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים, אבל קפאה על השלג בסטאד ז'ופרואה גישאר, במשחק שהופסק לכחצי שעה בגלל מזג האוויר. ברנדאו הברזילאי כבש את שערו השישי העונה בדקה ה-13, ואז פינה את הבמה לרנו קהואד. הקשר הוותיק, שהחל גם במהלך של השער הראשון, בישל את שלושת השערים הבאים של סנט אטיין, לפייר אובמיאנג (29), יוהאן מולו (48) ולרכש מתיו בודמר (74) שנכנס כמחליף וכבש אחרי שלוש דקות בבכורה. רמי קאבלה צימק בדקה ה-49.

אז'קסיו - בורדו 0:1

המארחת המשיכה את התנופה לאחר הניצחון על ליון, ועקצה גם את בורדו עם שער אחד מרהיב. ריקרדו פאטי כבש בסיבוב הקודם מול בורדו את שערו היחיד במדי אז'קסיו. הוא המתין יתר מארבעה חודשים, ובדקה ה-31 התעופף למספרת וירטואוזית מ-15 מטרים, בדיוק מול אותה יריבה. הביצוע הזה , אותו ניתן לראות כאן, הספיק כדי להכריע את המשחק ולמנוע מבורדו לשוב למקום הרביעי.

משחקים נוספים:

נאנסי - ריימס 2:1
לנאנסי: סבסטיאן פיגרנייה (29). לריימס: פלויד אייטה (48), אודאיר פורטס (58)

ניס - לוריין 1:1
לניס: ולנטין איסריק (82). ללוריין: לוקאס מארקה (75)

טרואה - סושו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully