וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן גברה 1:3 על באסטיה

עדיין ללא דייויד בקהאם, המוליכה פתחה פער של שש נקודות בפסגה בזכות שערים של ז'רמי מנז, איברהימוביץ' ולאבצי

פריס סן ז'רמן המשיכה הערב (שישי) את הבריחה שלה מהליגה הצרפתית, עם ניצחון ביתי 1:3 על באסטיה, במשחק שפתח את המחזור ה-23 בליג 1.

המשחק, שהיה היחיד שנערך הערב בליגות הגדולות באירופה, יומיים בלבד לאחר משחקי הנבחרות וארבעה ימים לפני שהקבוצה מהבירה מתארחת אצל ולנסיה במפגש הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, עמד שוב בסימן ההגנה הפריזאית. הקבוצה של אנצ'לוטי אומנם לא הצליחה לשבור את שיא המועדון ולקבוע משחק תשיעי ברציפות עם רשת נקייה, אבל היא ממעטת לספוג, מה שעוזר לא לנצח בכל שבוע, גם כשהיא לא מציגה יכולת שיא.

ז'רמי מנז חאבייר פסטורה פריס סן ז'רמן חוגגים שער. רויטרס
פתח וכבש. מנז/רויטרס

זלאטן איברהימוביץ', ששיחק במדי שבדיה באמצע השבוע מול ארגנטינה, פתח את המשחק על הספסל. דייויד בקהאם, הרכש הנוצץ של פ.ס.ז' מחלון ההעברות של ינואר, לא היה בסגל והבכורה שלו צפויה רק בשבוע הבא.

מי שעלה בהרכב ואף פתח את מסכת הכיבושים במשחק הוא ז'רמי מנז. בדקה ה-56 החלוץ הצרפתי שיחרר הרבה מאוד לחץ מהמקומיים, כשניער מעליו שני מגנים וסיים עם בעיטה ברגל שמאל מ-25 מטרים, אותה השוער הוותיק מיקאל לאנדרו היה חייב להדוף, אך כשל.

לוקאס מורה הצעיר סחט פנדל בדקה ה-71 וזלאטן, שעלה כמחליף, שלח את הכדור לרשת, אבל שבע דקות לסיום האורחים צימקו מבעיטה חופשית מוצלחת של ווהבי חאזרי הטוניסאי. פ.ס.ז' נלחצה קלות, אבל אסקיאל לאבצי, שעלה אף הוא כמחליף, סגר עניין עם השער השלישי, דקה לסיום הזמן החוקי.

בעקבות הניצחון, הפריזאים הגדילו את הפער בצמרת, לפחות באופן זמני, לשש נקודות. באסטיה נותרה במקום ה-13 עם 26 נקודות במאזנה, שש מעל הקו האדום.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully