וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סאות'המפטון הדהימה את מנצ'סטר סיטי עם 1:3

מערכת וואלה! ספורט

9.2.2013 / 21:24

הקבוצה מהתחתית חגגה ניצחון ענק על האלופה, יונייטד תוכל לפתוח פער של 12 נק'. ניצחונות גם לארסנל, צ'לסי וטוטנהאם

ספורט 2

המחזור ה-26 בפריימרליג יצא היום (שבת) לדרך כשבמוקד קיבלנו הפתעה ענקית, כשסאות'מפטון הקטנה מהתחתית נתנה הרבה סיבות לאוהדיה לצאת ולחגוג, כשהדהימה את האלופה מנצ'סטר סיטי עם 1:3 גדול. מחר תוכל מנצ'סטר יונייטד לפתוח פער של 12 נקודות מיריבתה במקום השני, במידה ותנצח את אברטון. עוד לפני כן צ'לסי הביסה את וויגאן 1:4 וארסנל ניצחה בסנדרלנד 0:1. במשחק שפתח את המחזור טוטנהאם גברה על ניוקאסל 1:2 והיא סופרת כבר 10 משחקי ליגה ברציפות ללא הפסד.

שחקן סאות'המפטון, ג'ייסון פנצ'און. רויטרס
עשו מהאלופה צחוק. פאנצ'און/רויטרס

סאות'המפטון - מנצ'סטר סיטי 1:3

האם החלום על שמירת תואר האליפות הולך ונעלם עבור מנצ'סטר סיטי? הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני רושמת משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, אבל הפעם, היא אפילו לא יצאה עם נקודה. סיטי ראתה את היריבה החלשה מהתחתית מנצלת כל טעות שהיא עושה (והיו לא מעט כאלה), בדרך להפסד כואב שמשרת בעיקר את היריבה העירונית, יונייטד, שתוכל להגדיל את הפער מהמקום השני ל-12 נקודות.

המארחים הדהימו את האלופה כבר בדקה ה-7, כשרודריגס הגיע מול השוער, אבל הבעיטה שלו נעצרה בגופו של יא יא טורה, והגיעה אל פנצ'און שירה פנימה את הראשון. סיטי החלה ללחוץ, אבל דווקא סאות'האמפטון היתה זו שכבשה שוב, בניגוד למהלך האירועים: לאמברט בעט למסגרת, הארט השמיט בצורה אומללה, ועל הריבאונד השתלט סטיבן דייויס וכבש מקרוב את השני. שחקניו של מאנצ'יני לא ויתרו והמשיכו להפעיל לחץ על שערו של בורוץ, ובדקה ה-39 הצליחו לצמק, כשמתפרצת מצוינת של סבאלטה הסתיימה עם מסירה טובה לדז'קו שדחק מקרוב.

מי שחשב שהמארחים יתקפלו במחצית השניה ויפסיקו להתקיף, התבדה בדקה ה-48, כשלאמברט שוב פרץ, ניסה לשלוח כדור רוחב אבל זה מצא את גארת' בארי, שמשום מה ניסה להחזיר לשוער שלו ובעט מ-10 מטרים לשערו שלו כדי לכבוש שער עצמי אומלל. עד לסיום המשיכה האלופה לחפש את השער שיחזיר אותה למשחק, אבל ההגנה של המארחים עמדה היטב, וסאות'המפטון חגגה ניצחון יוקרתי מאוד, והתרחקה מרחק 6 נקודות מהקו האדום.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן טוטנהאם, גארת' בייל. רויטרס
עוד משחק גדול שלו. בייל/רויטרס

צ'לסי - וויגאן 1:4

צ'לסי חזרה הביתה אחרי שני משחקי חוץ בהם היא לא ניצחה, ועשתה את העבודה בבית. הבלוז השתלטו על המגרש במהירות וכבשו בדקה ה-23 אחרי מבצע קבוצתי נהדר. דויד לואיז מסר לפרננדו טורס, שבנגיעה אחת שלח כדור עומק מדויק לראמירס, והברזילאי בעט לרשת הגבוהה של עלי אל חבסי. טורס היה קרוב להכפיל בהמשך, אבל השוער העומאני הדף את הנגיחה שלו לקרן. אדן הזאר הכפיל בדקה ה-56, וויגאן השיבה במהירות אחרי שער של שון מאלוני, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לפרנק למפארד שקבע 1:3 בדקה ה-87 ולמרקו מרין שחתם בתוספת הזמן. יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-88.

צפו בתקציר המשחק

שחקן טוטנהאם, ראמירס. GettyImages
ניצל מסירת מדודה ומדויקת של טורס וכבש. ראמירס/GettyImages

סנדרלנד - ארסנל 1:0

הניצחונות של צ'לסי ושל טוטנהאם חייבו את ארסנל לנצח כדי להישאר במאבק על מקומות 3-4 ולמרות שזה לא היה פשוט, הם חזרו עם שלוש הנקודות לללונדון. התותחנים כבשו בדקה ה-35. ווילשר פרץ לכיוון הרחבה, מצא את תיאו וולקוט, זה מסר הצידה לסנטי קאסורלה והספרדי בעט כדור שטוח וחד שננעץ ברשת. בדקה ה-62 הקבוצה של ארסן ונגר ספגה מהלומה, כשקארל ג'נקינסון ספג צהוב שני והורחק. סנדרלנד "ישבה" על השער של האורחת, אבל וויצ'ק שצ'סני בלם אותה פעם אחר פעם.

צפו בתקציר המשחק

טוטנהאם - ניוקאסל 1:2

טוטנהאם ממשיכה להתקרב לליגת האלופות, כשעל החגיגות שלה מוסיף לנצח גארת' בייל הנפלא. התרנגולים לא המתינו הרבה זמן וכבר בדקה החמישית בייל שלח בעיטה חופשית מדויקת מעל החומה של האורחים ופנימה. טוטנהאם המשיכה לשלוט במגרש בדקות הבאות, אבל החמיצה ונענשה בדקה ה-24, אחרי שבעיטה של יוהן גופראן פגעה בגבו של מייקל דוסון, הטעתה את הוגו לוריס ונעצרה ברשת.

אחרי דקות ארוכות של תרדמת, המשחק התעורר בחזרה, אנדרה וילאש בואש שלח למגרש את עמנואל אדבאיור שחזר מאליפות אפריקה, אבל הישועה הגיעה מבייל. הוולשי התגבר על פבריסיו קולוצ'יני בדקה ה-78, פרץ לרחבה ומול טים קרול גילגל פנימה. בייל עוד היה קרוב להשלמת שלושער לפני הסיום, אבל נעצר על ידי השוער ההולנדי ואחר כך בעט מעל המשקוף מול שער ריק. בסיום 1:2 שמעלה את טוטנהאם לפחות זמנית למקום השלישי.

צפו בתקציר המשחק

שחקן ניוקאסל, יוהאן גופראן. רויטרס
שער שוויון שהתברר להיות זמני. גופראן/רויטרס

נוריץ' - פולהאם 0:0

סטוק סיטי - רדינג 1:2
לסטוק: רוברט הות (67), קמרון ג'רום (81). לרדינג: אדריאן מריאפה (83).

סוונסי - ק.פ.ר 1:4 (איתי שכטר וטל בן חיים לא שיחקו)
לסוונסי: מיצ'ו (8, 67), אנחל רנחל (18), פאבלו הרננדס (50). לק.פ.ר: בובי זאמורה (48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully