וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: יואב זיו כשיר לדרבי, זהבי בתמונת ההרכב

המגן יחזור ל-11 של אוסקר. אקס הפועל ת"א צפוי לקבלת פנים חמה מהקהל הצהוב. כרטיסים בשוק השחור מגיעים ל-700 שקל

one

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) אימון נוסף לקראת הדרבי והחל ממחר תעלה הקבוצה הילוך בכל הקשור להכנות לקראת משחק הצמרת המסקרן, שייערך בבלומפילד ביום שני.

האימון היום נערך בסגל חסר, עם שובם של שחקני הנבחרות השונות ששבו לפעילות עם הקבוצה. מהראן ראדי, איתן טיבי וגל אלברמן ששיחקו אמש במדי הנבחרת הבוגרת הסתפקו באימון ריצה בלבד, כמו גם עומר ורד ומונס דאבור שנטלו חלק במשחקה של הנבחרת הצעירה נגד סרביה. החלוץ אלירן עטר שסבל אמש ממיחושים בגב ערך אימון חלקי וצפוי לשוב מחר לאימונים מלאים עם הקבוצה.

שחקן נוסף שערך אימון ריצה בלבד הוא המגן-בלם איגנסיו פידלף, שסובל מפציעה קלה ברגלו ובמכבי מעדיפים להכניסו בהדרגה לאימונים מלאים. נכון לעכשיו לא ברור אם פידלף יהיה בסגל לדרבי. מי שכן יחזור להרכב הוא המגן יואב זיו, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים נגד מכבי נתניה בגביע והפועל רמת גן בליגה, בשל פציעה בשריר הירך האחורי.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב לפני יוגב בן סימון שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
יפתח מול הפועל תל אביב? ערן זהבי/ברני ארדוב

זיו ערך אתמול והיום אימונים מלאים והוא כשיר לחלוטין לקראת קרב הצמרת נגד האדומים. שחקן נוסף שנמצא בתמונת ההרכב הוא ערן זהבי, שעבורו זה יהיה משחק בית ראשון עם הקבוצה, לאחר שנכנס כמחליף בגביע מול נתניה בחוץ ופתח במשחק האחרון נגד הפועל רמת גן. אוהדי מכבי הבטיחו לערוך לזהבי קבלת פנים חמה, בייחוד לאור העובדה שהוא צפוי לפגוש מולו את האוהדים האדומים שצפויים לקלל ולהקניט אותו במהלך המשחק.

כל הכרטיסים לדרבי אזלו מזמן ובימים האחרונים, כפי שקורה בשנים האחרונות לפני כל דרבי, ניתן למצוא כרטיסים רק בשוק השחור. הטירוף סביב המשחק עולה לגבהים חדשים והשבוע היו אוהדים ששילמו סכומים שנעו בין 400 ¤ ל-700 ¤ עבור כרטיס בודד, שמחירו הנקוב הוא 110 ¤ בלבד.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יואב זיו מכבי תל אביב מול סינטאיהו סלליך עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
צפוי לחזור לצד שמאל של ההגנה הצהובה. יואב זיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully