וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגנסיו פידלף: "אוסקר גרם לי להבין שאני מאוד רצוי"

הבלם מתרגש מהמעבר: "רק רוצה לשחק". קרויף שוחח עם עטר ולוי לגבי התקרית במוצ"ש. בקבוצה אמרו: "הסתיימה הפרשה"

one

במכבי תל אביב ערכו היום (שני) בירור עם החלוץ אלירן עטר והשוער ברק לוי בעקבות פרסום הפרטים על התקרית בה היו מעורבים השניים במועדון תל אביבי לאחר המשחק מול הפועל רמת גן במוצ"ש.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף שוחח עם השניים ובסיכומו של דבר החליט להניח לנושא ולא לנקוט בשום צעדים כנגד שחקניו. במכבי אמרו היום: "בדקנו את הפרטים. ברור לנו שהיתה כאן פרובוקציה מצד אנשים שנכחו במועדון וניסו לגרור את אלירן ואת ברק לתקרית אלימה. לשמחתנו שני השחקנים היו מספיק חכמים כדי לעזוב את המקום. מבחינתנו, בכך, הסתיימה הפרשה".

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ברור לנו שהיתה כאן פרובוקציה מצד אנשים שנכחו במועדון וניסו לגרור את אלירן ואת ברק לתקרית אלימה. לשמחתנו שני השחקנים היו מספיק חכמים כדי לעזוב את המקום. מבחינתנו, בכך, הסתיימה הפרשה". אלירן עטר/ברני ארדוב

איגנסיו פידלף, בלם הרכש היהודי-ארגנטינאי, הצטרף בסוף השבוע רשמית למכבי תל אביב לאחר שהושאל לשנה וחצי מנאפולי. השחקן בן ה-23, שכמעט ולא שיחק מאז המעבר לאיטליה בקיץ שעבר, התראיין לתקשורת האיטלקית וסיפר על תחושותיו: "בשבוע שעבר הייתי יומיים בישראל לבדיקות רפואיות וסיכמתי את התנאים. בשלב הזה חזרתי לפארמה וחיכיתי לחתימת כל הצדדים. כשהייתי בתל אביב דיברתי עם ראשי המועדון והמאמן והם סיפרו לי על התכניות לעתיד והראו הרבה עניין. הם עקבו אחרי למעלה משנה, אני רוצה לשחק ובישראל אני בטוח שאוכל לעשות את זה".

פידלף הושאל בקיץ לפארמה, אבל שיחק רק תשע דקות ושוחרר: "לא קיבלתי הזדמנות. כשעברתי חשבתי בכנות שאשחק יותר, אבל עכשיו אני מתרגש מהמציאות החדשה. אני שמח. בכדורגל אתה יכול ללכת בכמה דרכים ואני בחרתי את שלי. היו לי עוד הצעות, אבל בחרתי במכבי תל אביב. אף קבוצה לא נתנה לי את הביטחון כמו מכבי. השיחה עם המאמן הייתה גורלית והוא גרם לי להבין שאני מאוד רצוי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיחה גורלית. קרויף ופידלף/מערכת וואלה!, צילום מסך

על האפשרות שיחזור לאיטליה אמר: "אני אחזור לכדורגל האיטלקי. בנאפולי הגענו להצלחות, אבל לא הראיתי את עצמי. עכשיו אעשה הכל במכבי ואני בטוח שאוכל להשיג דברים טובים. אני לא חושב על כסף כי אני רק רוצה לשחק כדורגל. אחר כך נראה מה צופן לי העתיד".

בתוך כך, התקשורת ההולנדית פרסמה הבוקר (ראשון) כי קשר פיינורד קלווין לירדאם (22) סירב להצעה מג'ורדי קרויף. לירדאם, קשר אחורי בעל 14 הופעות בנבחרת הצעירה, היה אמור לעבור לוויטסה, אבל העסקה התפוצצה ברגע האחרון. על פי הדיווח, כשקרויף שמע על הפיצוץ הוא פנה ללירדאם וניסה לצרף את השחקן עד תום העונה, אבל זה סירב. לירדאם, שמסיים חוזה, ישחק בעונה הבאה בוויטסה ועד אז יישאר בפיינורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully