וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר וברק לוי הותקפו במועדון בתל אביב

שחקני מכבי ת"א היו מעורבים בקטטה אחרי הניצחון על רמת גן. אניימה ייעדר מהדרבי: "בטוח שהאוהדים מאחלים לי הצלחה"

one
אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין לא ברור איך הצהובים יגיבו לאירוע. אלירן עטר/ברני ארדוב

יממה לאחר הניצחון על הפועל רמת גן ולאחר שגם מכבי חיפה הפסידה ונמצאת בפער של שמונה נקודות מאחורי מכבי תל אביב, מתברר שיש נושאים אחרים שמעסיקים הערב (ראשון) את אנשי המועדון.

הערב התברר כי לאחר המשחק נגד האורדונים, החלוץ אלירן עטר והשוער ברק לוי הותקפו על ידי מספר אנשים במועדון בתל אביב. על פי הפרטים הידועים עד כה, השניים הגיעו למועדון ושם נתקלו במספר אנשים שקיללו וגידפו אותם במשך דקות ארוכות. על פי אחת העדויות, לוי נפגע ממצחו ככל הנראה מחפץ שהושלך לעברו. תגובת מכבי תל אביב תובא לכשתושג, ובשלב זה לא ברור כיצד יגיבו בקבוצה לאירוע.

שוער נבחרת ניגריה, וינסנט אניימה. Armando Franca, AP
"אני יכול להבין שחלק היו מעדיפים שאחזור על המטוס הראשון לתל אביב". וינסנט אניימה/AP, Armando Franca

מכבי תל אביב תצטרך להסתדר בדרבי התל אביבי ללא וינסנט אניימה. השוער הניגרי היה שותף להעפלה של הנבחרת שלו לחצי גמר אליפות אפריקה אחרי ניצחון 1:2 על חוף השנהב במשחק רבע הגמר שנערך הערב. בעקבות ההעפלה של ניגריה והיעדרותו הנוספת של אניימה, מי שימשיך לעמוד בין הקורות גם בקרב מול הפועל תל אביב הוא ברק לוי.

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי לאחר ניצחון ניגריה: "בדיוק כמו כל אחד משחקני הסגל היינו מעדיפים לראות את וינסנט איתנו, אך בעצם העפלתה של נבחרת ניגריה לחצי גמר אליפות אפריקה הוא מניף בגאון את דגלה של מכבי תל אביב וגורם לנו גאווה רבה. כולנו מאחלים לו ולנבחרת ניגריה בהצלחה ומקווים שישוב מדרום אפריקה עם תואר האליפות הראשון שלו העונה".

אניימה סיפר על התחושות לאחר הניצחון, ואמר: "הערב העפלנו לחצי הגמר ואני בטוח שעמוק בפנים כל אוהדי מכבי מאחלים לי בהצלחה. אני יכול להבין שחלק היו מעדיפים שאחזור על המטוס הראשון לתל אביב בעיקר כשיש דרבי ביום שני הבא, אבל בשבועות האחרונים כל שחקני הקבוצה עשו התקדמות גדולה בעיקר בטבלה. אני שמח בשביל כל החברים לקבוצה אבל בעיקר בשביל ברק לוי שעבד מאוד קשה עם שורה וחיכה בסבלנות להזדמנות שלו".

על הדרבי אמר השוער הניגרי: "תקנו אותי אם אני טועה אבל יש עוד שני משחקי דרבי העונה. אמשיך כפי שעשיתי עד כה לעקוב מדרום אפריקה אחרי ההתקדמות של מכבי. תאחלו לי בהצלחה ליום רביעי נגד מאלי בעיר דרבן, ודבר אחרון: היה נחמד לשמוע שגם ערן זהבי חזר העירה. יאללה מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully