וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגון במכבי תל אביב: "ברק יצא גבר, הוא ווינר"

הצהובים הפליגו במחמאות לשוער שהדף פנדל בדקה ה-90 וסידר ניצחון על רמת גן. אלברמן: "מקווה שזו באמת העונה שלנו"

one

שבוע לפני הדרבי הגדול, במכבי תל אביב לא יכלו לבקש לעצמם תסריט טוב יותר לקראת קרב הצמרת עם האדומים, אותו יארחו ביום שני הבא בבלומפילד. הצהובים ניצחו 0:1 את הפועל רמת גן משער של מהראן ראדי ופתחו פער של שמונה נקודות מהמקום השני, כאשר הערב ימתינו אנשי הקבוצה גם לבשורות טובות מבלומפילד שם יקוו למעידה של מכבי חיפה מול בני יהודה.

ברק לוי שוער מכבי תל אביב עם משה לוגסי. ברני ארדוב
מחמאות מקיר לקיר. ברק לוי/ברני ארדוב

גיבור המשחק של מכבי תל אביב היה ללא ספק השוער הצעיר ברק לוי, שעצר פנדל של ישראל זגורי בדקה ה-94 ובכך שמר למעשה על הנצחון היקר של הקבוצה. במכבי החמיאו מאוד לשוער הצעיר, שספג רק שער אחד בחמשת המשחקים בהם עמד בין הקורות, מאז יציאתו של וינסנט אניימה לאליפות אפריקה. עם שריקת הסיום של השופט גיא ברגר, זינקו כל שחקני הקבוצה על לוי הצעיר וחגגו עמו את העצירה החשובה. "ברק יצא גבר", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "זו היתה עצירה ענקית, של שוער גדול, ברגע מאוד קריטי עבורנו. ברק הוכיח שהוא ווינר גדול ומגיע לו הכבוד", הוסיף השחקן.

היום יעקבו אנשי הקבוצה אחר משחקו של השוער וינסנט אניימה, במדי נבחרת ניגריה שתפגוש את חוף השנהב במסגרת רבע גמר אליפות אפריקה. הפסד של ניגריה ישלח אותה כמובן הביתה ויביא לכך שאניימה ישוב ארצה עוד השבוע ויעמוד לרשות הקבוצה בדרבי הגדול בשבוע הבא.

המאמן אוסקר גרסיה יחסר במהלך השבוע גם את שבעת שחקני הנבחרות הבוגרת והצעירה, שישחקו השבוע נגד פינלנד ביום רביעי. אלירן עטר, גל אלברמן, מהראן ראדי ואיתן טיבי זומנו לסגל של אלי גוטמן, בעוד שמונס דאבור, עומר ורד ומשה לוגסי זומנו לסגל הנבחרת הצעירה. המגן יואב זיו שמתאושש ממתיחה בשריר הירך האחורי, צפוי לשוב השבוע בהדרגה לאימוני הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
וינסנט אניימה שוער נבחרת ניגריה. AP
הצהובים עוקבים בדריכות. וינסנט אניימה/AP

למרות הניצחון, היחידים שזכו למחמאות היו משה לוגסי הפעלתן, וראדה פריצה שנכנס במחצית השנייה. במהלך השבוע צפוי להצטרף לאימונים גם בלם הרכש היהודי-ארגנטינאי איגנסיו פידלף, שחתם על חוזהו ביום שישי וסיים באופן רשמי את הליך האזרחות שלו. בקבוצה מייעדים לפידלף את תפקיד הבלם, אולם אמרו כי יוכל לשחק גם כמגן שמאלי, מאחר ושיחק בארגנטינה במערך של שלושה בלמים, בו תופקד כבלם השמאלי מבין השלושה. "קבוצה שרוצה ללכת עד הסוף צריכה סגל רחב ומגוון", אמרו במכבי, "פידלף יוסיף לנו מימד של גובה והמון חוסן פיסי. מעבר לכך חשוב לנו להרחיב את הסגל כי מעתה ועד סוף העונה, נחסר שחקנים בשל פציעות, כרטיסים צהובים ואדומים ואסור להתבסס רק על ה-11 שנמצאים בהרכב", אמרו בקבוצה.

אגב, בסיום המשחק אמר השופט גיא ברגר לגורם במכבי תל אביב, כי השריקה לפנדל היתה שגויה וכי הוטעה על ידי אחד הקוונים שאמר לו דרך מערכת השמע לשרוק לפנדל לזכות רמת גן. גורם באיגוד השופטים הודה כבר אמש, כי שריקתו של ברגר היתה שגויה והוסיף כי ברגר לקח באופן קשה מאוד את העובדה שטעה בשריקה לפנדל. בתוך כך גם בוטל הכרטיס הצהוב שהניף השופט לעברו בלם מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. השופט חשב שגרסיה הוא זה שנגע בידו במהלך שהביא לפנדל ושלף לעברו את הצהוב. גם שרן ייני ספג צהוב באותו מהלך, אך זה היה בעקבות דיבורים מיותרים עם השופט, והצהוב לייני לא בוטל.

"אני חושב שלצד משחקים טובים, יש לפעמים גם משחקים פחות טובים", אמר מבשל שער הנצחון, הקשר גל אלברמן בסיום המשחק. "החוכמה הכי גדולה היא לדעת לקחת נקודות גם כשאתה לא טוב. צריך לזכור שהגענו אחרי סדרה של ארבעה משחקי חוץ ללא ניצחון ושמנו לעצמנו מטרה של לקחת שלוש נקודות בכל מחיר. כמובן שאנחנו לוקחים בחשבון שהיכולת לא היתה בשיאה, אבל אנחנו לא מתרגשים מזה, כמו שאנחנו לא מתרגשים ממשחקים בהם הצגנו כדורגל מצויין".

השופט גיא ברגר עם שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הודה בטעות. ברגר לאחר ששרק לפנדל/ברני ארדוב

אלברמן נשאל האם ניצחון שכזה מעיד כי זו העונה של מכבי תל אביב והשיב: "אני מאוד מקווה שזו באמת השנה שלנו. אנחנו לא ניפול למלכודת הזו של לדבר על ריצה לאליפות בשלב כזה של העונה, כי באמת יש לפנינו עוד הרבה משחקים. כמובן שהמטרה בסופו של דבר היא לקחת אליפות, אבל כרגע אנחנו מנסים להימנע מלצאת בהצהרות מהסיבה הפשוטה שזה לא יוביל אותנו לשום מקום בסופו של דבר ורק היכולת שלנו לאגור נקודות, היא זו שתביא לנו את התואר".

הקשר הוותיק התייחס לדרבי הקרוב: "כמובן שכל פער של נקודות הוא לטובתנו. ככל שהשאיפה היא להגיע למשחקים כאלה בצמרת עם פער כמה שיותר גדול ועם אופציה להגדיל אותו עוד יותר. אני לא חושב שזה ילחיץ אותנו. זה בהחלט יהיה משחק לא קל, כי בדרבי כולם יודעים שהכל יכול להיות בו. אנחנו מגיעים במטרה לנצח ולהגדיל את הפער מהפועל".

בעקבות ההתפרקות של הפועל אתמול בבלומפילד, נשאל אלברמן האם אפשר לקבוע שמכבי כיום טובה יותר מהפועל והשיב: "אני לא מתעסק בהגדרות של מי יותר טוב. אנחנו צריכים להתייחס למשחק הזה כמשחק מאוד חשוב עבורנו וכמובן לעשות הכל כדי לנצח אותו. מעבר לעובדה שמדובר בשלוש נקודות, כולם יודעים מה משמעות הדרבי עבור האוהדים ואיזו דחיפה יכול ניצחון בדרבי לתת למועדון".

משה לוגסי גל אלברמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שיתוף פעולה מצוין עם ראדי. אלברמן, משמאל/ברני ארדוב

גם אלברמן הצטרף לפרגון לברק לוי שעצר פנדל קריטי והוסיף: "הוא בעיקר קיבל מכות מאיתנו אחרי הפנדל כך שלא נשאר יותר מה להגיד לו. היינו צריכים לבקש ממנו סליחה אחרי שהיינו בטירוף אחרי הפנדל. בתקופה שהוא משחק הוא באמת יוצא מן הכלל וצריך לדעת לפרגן לו. אני מאוד מקווה שימשיך בדרך הזו, כי הוא באמת שחקן בית מאוד חשוב למועדון".

על העומס הצפוי לשחקנים שהולכים השבוע לנבחרת הוסיף הקשר: "הלוואי ואלה יהיו הצרות שלי באופן אישי. שאשחק כמה שיותר ואתלונן על דקות משחק רבות. בסך הכל זה משמח ללכת לנבחרת וגם במכבי לצבור כמה שיותר דקות זה מצוין ואני לא חושב שיש לנו מה לחשוש מזה".

אלברמן ושאר השחקנים יעקבו בדריכות אחרי משחקה של מכבי חיפה הערב נגד בני יהודה: "כמובן שברגע שהיריבות שלנו משחקות, אנחנו רוצים שהן יאבדו כמה שיותר נקודות, זה לגיטימי ונורמלי. כמובן שאם מכבי חיפה תאבד נקודות זה ישחק לטובתנו, אבל אנחנו לא ממש מתעסקים ביריבות שלנו, כמו שהיה עד היום".

לסיום דיבר הקשר שבישל אמש בצורה יוצאת מן הכלל את השער של מהראן ראדי, על שיתוף הפעולה בינו ובין ראדי: "אנחנו נהנים לשחק אחד עם השני. גם מהראן דיבר על זה יותר מפעם שאנחנו מאוד מחוברים אחד לשני כי באופי שלנו אנחנו שחקנים ששמים את האגו בצד ועובדים בשביל הקבוצה. מבחינתי זה תענוג גדול לשתף איתו פעולה. גם ערן זהבי שהגיע הוא שחקן יוצא מן הכלל ואני באופן אישי קיוויתי מאוד שהוא יגיע למכבי תל אביב, כי הוא שחקן שיכול לשדרג אותנו. יש לו איכויות מהטופ של השחקנים בכדורגל הישראלי. נצטרך לתת לו את הזמן שלו כי הוא לא שיחק הרבה זמן, אבל אין לי ספק שהוא יוסיף לנו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully