וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק לוי: "עבדו איתי על פנדלים. הראינו אופי"

גיבור הניצחון של מכבי ת"א זכה לברכות גם מאוסקר: "מרוצים מההופעות שלו". על הדרבי: "ננסה לספק את האוהדים"

one

איזו דרמה סיפק לנו הערב (שבת) המשחק בו ניצחה מכבי תל אביב 0:1 את הפועל רמת גן. מהראן ראדי כבש בדקה ה-54, אבל הצהובים הסתבכו בעקבות שריקה מוזרה לפנדל של גיא ברגר, לאחר שחשב כי שרן ייני נגע בידו ברחבה. ישראל זגורי ניגש לבעוט במטרה להשוות, אבל בסופו של דבר ייצר את הגיבור הגדול של הערב - ברק לוי. השוער הצעיר עצר את הבעיטה מהנקודה הלבנה (פנדל שני שהוא עוצר העונה) ושמר על מאזן מרשים של ספיגת שער בודד בשישה משחקים (גם הוא מנבדל) מאז החליף את וינסנט אניימה שיצא לאליפות אפריקה.

ברק לוי שוער מכבי תל אביב הודף פנדל. ברני ארדוב
הרגע הגדול של ברק לוי/ברני ארדוב

ברק לוי אמר בסיום: "לא רק אני הבאתי שלוש נקודות. שמענו שהפועל הפסידה, אבל באנו לפה ושיחקנו טוב והוצאנו את שלוש הנקודות. עבדו איתי על פנדלים לפני המשחק ואני שמח שהצלחתי להציל פנדל. אופי זה לעבור גם משחקים כאלו. באנו והראינו שאנחנו ווינרים. גם כשקשה, אנחנו יודעים לנצח וזה הכי חשוב".

על הפנדל אמר השוער: "לא עבר לי משהו מיוחד בראש, זה היה כמו לפני כל פנדל. אני תמיד חושב איך לעצור את הכדור ושמח שהיה לי מזל בפנדל הזה. וינסנט שוער מצוין. יש מאמן והוא זה שיחליט. זה עניינים מקצועיים ולא החלטה שלי".

אוסקר אמר שהוא מופתע מיכולותיו של השוער להדוף פנדלים. השוער הגיב: "אוסקר מגיע מחו"ל ואני לא רוצה חלילה להשתחצן, אבל אם כנראה לא ראה אותי לפני. בעונה שעברה הייתה תקופה שלא הייתי במיטבי ונסחפתי יחד עם הקבוצה. אני שמח שאני מראה את עצמי משבוע לשבוע ואני רק מקווה שזה ימשיך ככה".

על הדרבי: "נבוא מרוכזים לדרבי, הצוות יכין אותנו ונגיע באותה גישה כמו בכל משחק. דרבי זה אומנם משחק עם הרבה אמוציות, גם עבור הקהל, אבל אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. נעבוד קשה כל השבוע ונבוא לקחת את המשחק"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ברק לוי שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חגיגה גדולה. ברק לוי/ברני ארדוב

המאמן אוסקר גרסיה אמר: "אנחנו לא מתלוננים על השופטים אף פעם. אמרתי לשופט שלא היה פנדל. ברק עושה את העבודה שלו בצורה טובה מאוד ואנחנו מרוצים מאוד מההופעות שלו. כל הקבוצה היום אחראית על שלוש הנקודות, כולם עבדו קשה. אלו שלוש נקודות חשובות וכל הנקודות הן חשובות. אנחנו לא חושבים על קבוצות אחרות או מה שהן עושות במשחקים שלהן. אני לא חושב ששיחקנו לא טוב כי חשבנו על הדרבי.

אוסקר התייחס לחילופי השחקנים שביצעה הקבוצה בינואר: "אני מרוצה מהשחקנים שלי. מי שעזב, עשה את זה כי הוא ביקש לעזוב. אולי הם לא הסתגלו כל כך לכדורגל הישראלי, אבל הם שחקנים טובים מאוד". על הדרבי בשבוע הבא אמר אוסקר: "ננסה לספק את האוהדים שלנו, כי זה משחק מיוחד בשביל כולם. האוהדים יודעים שנעשה את המיטב כדי לנצח בדרבי".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יודע עד כמה הדרבי חשוב לאוהדים. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

בצד השני, התסכול כמובן היה גדול. הפועל רמת גן שמעה על הנקודות שאספו יריבותיה לתחתית, ואיבדה אפשרות לקחת נקודה משלה עם החמצת הפנדל הדרמטי. "שבוע שני ברציפות שאנחנו סובלים בגלל תוספת הזמן", סיכם המאמן אלי כהן. "מאכזב מאוד. במחצית הראשונה שיחקנו בצורה אפורה מאוד. היינו שווים לפחות נקודה, אם לא יותר. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה ועל המחצית השנייה. במחצית השנייה הם לא הגיעו לאף מצב, חוץ מהשער. זה לא מנחם אותי. אנחנו במאבקי תחתית ומה שחשוב זה הנקודות. מדי שבוע אנחנו נענשים על החמצות".

על הפנדל של זגורי אמר כהן: "ישראל זגורי הוא הבועט הקבוע שלנו וזה היה טבעי שהוא יבעט". על מצב הקבוצה הוסיף כהן: "כשהגעתי להפועל רמת גן, ידעתי שהמצב יהיה קשה עד סוף העונה. צריך להמשיך הלאה וזה יתחבר בסופו של דבר. אנחנו מאבדים נקודות, אבל אני מאמין שזה יתאזן והתוצאות יהיו לטובתנו".

אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
מדי שבוע נענשים על החמצות. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully