וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאט קלאיית'ס: "לא נבוא עם יותר מדי התלהבות"

7.2.2013 / 11:42

שחקן מכבי חיפה דרוך לקראת גמר הגביע: "היתרון שלנו הוא בניסיון עם עידו, קורי וגל שמכינים את כל השחקנים למעמד הזה"

מכבי חיפה תעלה הערב (חמישי) לגמר הגביע הרביעי בתולדותיה כשתפגוש את מכבי תל אביב ביד אליהו (20:45, ערוץ 1 ו-511HD). הקבוצה של בראד גרינברג תנסה להביא תואר ראשון בכדורסל לכרמל, וכדי להתכונן למעמד בצורה הרצינית ביותר לנים אנשי חיפה כבר שלושה ימים בבית מלון בתל אביב. עיריית חיפה תעמיד אוטובוסים לרשות האוהדים לקראת המשחק, והתקווה היא שכ-3,000 ירוקים יעשו את הדרך לתל אביב, כשהם יהיו עדים אולי להיסטוריה.

"אנחנו מאוד מוכנים, מאוד מרוצים מאיך ששיחקנו בשני המשחקים האחרונים, בתוך תוכנית שהתאימה למבנה שלנו, ולא השתוללנו כמו במשחקים שלפני כן, ככה שלדעתי אנחנו מוכנים", אמר הפורוורד פאט קלאיית'ס לקראת המשחק, לאחר שאיכזב באופן אישי בחצי הגמר, "בחצי הגמר ביצעתי שלוש עבירות בשלוש הדקות הראשונות שהייתי על הפרקט, ואני לא מצפה למשהו יותר קל מזה מול מכבי".

שחקן מכבי חיפה פט קלאת'ס מול שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
"התואר הוא דבר חשוב כאן, אבל נשמור על השקט שלנו ". קלאיית'ס/ברני ארדוב

האמריקאי ממוצא יווני הוסיף על השינוי שנערך ברוטציה החיפאית בתקופה האחרונה, כשהוא ירד לספסל בעוד עידו קוז'יקרו פתח בחמישייה, "המאמן ניגש אליי לפני כמה משחקים ואמר לי שהוא מתכוון לבצע שינוי ולהחליף במקום בחמישייה ביני לבין עידו, ולנסות משהו שונה, כדי לעלות כוח מהספסל, והקבוצה משחקת טוב מאוד עם זה, ככה שמבחינתי זה נהדר".

על הניסיון היחסית גדול של הסגל הירוק אמר קלאיית'ס: "אני מסכים שהיתרון שלנו הוא בניסיון בין היתר, עם עידו, קורי וגל, הם היו בליגה הזאת כבר הרבה שנים, והם מכינים את כל השחקנים למעמד הזה. אנחנו לא נבוא עם יותר מדי התלהבות אלא נבוא כמו לכל משחק אחר, התואר הוא דבר חשוב כאן, אבל נשמור על השקט שלנו ונתחיל כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully