וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק עזוז: "אנחנו כמו רובין הוד"

בני יהודה חגגה את הניצחון על מכבי חיפה, אך לא מבינה את דו הפרצופיות. הקבוצה תנסה לצרף את דומיניק וואסי מפתח תקוה

one

בני יהודה ממשיכה להוכיח שהדבר הכי יציב אצלה הוא חוסר היציבות. הזהובים הצליחו לבלום את הדהרה של אריק בנאדו ומכבי חיפה וניצחו 0:2 במשחק שהיה אמנם בשליטה של הירוקים, אך הם לא השכילו לפרוץ את ההגנה הכתומה.

בכך השלימה בני יהודה הישג נאה העונה, כשניצחה מאז פתיחת העונה את כל ארבע הקבוצות ה'גדולות' מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. זה היה הניצחון השני ברציפות במסגרת הליגה ובמחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה, מול מכבי נתניה, שרשמה ניצחון גדול 0:3 על הפועל תל אביב בשבת.

שלו מנשה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
כמו רובין הוד. שלו מנשה חוגג/קובי אליהו

בתוך כך, ראשי הקבוצה מנסים לצרף חלוץ לקראת חלון ההעברות והשם החם שנמצא על הפרק הוא החלוץ דומיניק וואסי, שקיבל הודעת שחרור מהפועל פתח תקוה אך טרם שוחרר רשמית. כעת מנסים בבני יהודה לצרפו במהלך של הדקה ה-90. בשלב זה מערימה פתח תקוה קשיים על ביצוע העסקה ודורשת בתמורה לסכום כסף גם לקבל בהשאלה את אחד משחקני בני יהודה. אפשרות נוספת היא שהזהובים יחכו עד שוואסי ישוחרר רשמית מפתח תקוה, ואז יוכלו להחתימו גם לאחר תום חלון ההעברות.

למרות הניצחון, נשמעו גם אמש כמה עשרות אוהדים שהמשיכו במחאתם וקיללו את השחקנים והמאמן דרור קשטן, כפי שהיה באימון המסכם ביום שבת. בסיום המשחק הלכו השחקנים להודות ליושבי שער 13, שעודדו אותם במרבית דקות המשחק. השחקנים סירבו להגיע ליציע מספר 2, שמאכלס את האוהדים שקיללו ומחו.

בני יהודה הופיעה בהרכב חסר מאוד למשחק, ללא סארי פלאח הפצוע ואביב חדד וננאד מרינקוביץ' המורחקים כאשר מי שבלטו מעל כולם היו המגן איציק עזוז שהפגין יכולת טובה מאוד באגף הימני, הבלם יגיל ביטון שערך הופעת בכורה מוצלחת למדי וכן הקשר רפי דהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דקל קינן, שחקן מכבי חיפה מול איציק עזוז, שחקן בני יהודה. קובי אליהו
ניצחון חשוב במאבק לפלייאוף העליון". עזוז , משמאל/קובי אליהו

"זה ניצחון חשוב מאוד, שמחזיר אותנו חזק למאבק בפלייאוף העליון", אמר המגן איציק עזוז בסיום המשחק. "הכי חשוב שנמשיך ככה וננסה לצבור עוד נקודות, כי לא נשארו עוד הרבה משחקים עד סיום הליגה. המטרה כרגע היא כמובן להגיע לפלייאוף העליון. זה נכון שאנחנו כמו רובין הוד, לוקחים לגדולות ומחלקים לקטנות, עם עובדות אי אפשר להתווכח. חבל שזה כך, אבל אנחנו פה בכדי לשנות את זה, אין דרך אחרת בשבילנו".

המגן ששספג גם הוא קללות וגידופים מאוהדי הקבוצה באימון המסכם ביום שבת, נשאל האם האירועים השפיעו על ההכנות למשחק והשיב: "אם אני אגיד שזה לא השפיע עלינו, אני אשקר. אבל צריך לקחת את הדברים האלה למקומות החיוביים ולבוא יותר מפוקסים ומחוייבים, כדי שלא יקרו הדברים האלה שוב".
עזוז לא חושב שההדחה ממשחקי הגביע היא זו שעשתה את ההבדל: "אני לא חושב שההפסד להפועל חיפה בגביע היה צלצול השכמה עבורנו, אני חושב שידענו את זה גם לפני ההפסד בגביע וזה עדין קרה לנו שוב. לפעמים אין הסבר לדברים האלה. יש משחקים שאתה בא אליהם יחסית מוכן והכל הולך הפוך ונגד הפועל חיפה זה היה אחד מאותם משחקים. נשארה לנו עכשיו רק הליגה ואנחנו נאבקים על המיקום שלנו בפלייאוף העליון".

"עשינו משחק טוב, נלחמנו על כל כדור", הוסיף הקשר שלו מנשה שחזר להרכב. "סביב כל כדור במשחק היו שלושה או ארבעה כתומים. זה נצחון חשוב במאבק לפלייאוף העליון. אם הייתי יודע את הנוסחה למתכון שבו מנצחים גם את הקטנות, היינו במקום אחר".

מנשה לא חושב שהמשחק היה לחלוטין חד צדדי והוסיף: "חיפה שלטה במשחק בעיקר בחצי השני. במחצית הראשונה היינו טובים. הם לא הגיעו למצבים כמו ששלטו במשחק. הם קבוצה התקפית שבאה עם תשעה ניצחונות בעשרה משחקים. אנחנו עובדים כדי להשיג את המטרה, פלייאוף עליון, יש כרגע צפיפות גדולה. אנחנו רוצים להיות שם. בעזרת השם, נעשה ונצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully