וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "אם נמשיך ככה, העתיד יהיה ורוד"

3.2.2013 / 22:53

מאמן מכבי חיפה שידר ביטחון למרות ההפסד לבני יהודה. קשטן ספג קריאות בוז למרות הניצחון: "האוהדים יכולים למחות"

קובי אליהו
שחקני מכבי חיפה בסיום המשחק. קובי אליהו
קטן לשחקנים: "לא נורא, לא קרה כלום, תרימו את הראש"/קובי אליהו

הריצה של מכבי חיפה ואריק בנאדו נעצרה הערב (ראשון) בבלומפילד. אחרי 11 משחקים רצופים, הירוקים רשמו הפסד ראשון בעידן בנאדו וירדו מנוצחים אחרי 2:0 מול בני יהודה. פדרו גלבאן כבש ראשון בבעיטה חופשית יהפייה (20) ונס זמיר הכפיל לפני הסיום (85). חיפה מאבדת קשר עין עם מכבי תל אביב בעקבות ההפסד, ורחוקה כעת שמונה נקודות מהצהובים. לעומתה, בני יהודה מטפסת למקום החמישי וממשיכה להוכיח שהיא הקבוצה הכי חסרת יציבות בליגה.

מיד בסיום המשחק אסף הקפטן יניב קטן את שחקני הקבוצה וניסה לעודד אותם: "לא נורא, לא קרה כלום, תרימו את הראש". זה היה המסר העיקרי בירידה לחדר ההלבשה. אוהדי מכבי חיפה קראו גם הם בשמו של קטן שניגש אליהם ושוחח עימם. מיד עם שריקת הסיום אוהדי חיפה עודדו את השחקנים וקראו להם להרים את הראש.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. קובי אליהו
נגד הגדולות זו קבוצה אחרת. פדרו גלבאן חוגג/קובי אליהו

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, התייחס לתוצאה: "היינו עדיפים על פני בני יהודה, אבל לא היינו מספיק חדים. זה היה משחק טוב שלנו, אני גאה בבחורים שלי, ולראיה הקהל עודד את השחקנים אחרי המשחק. הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. כולם יודעים שיש משחקים מהסוג הזה. אני מרוצה ממה שראיתי. אין לנו בעיה לא להיות אנדרדוג, הכנסנו את כל הכלים ההתקפיים, עשינו את הכל נכון. האמנתי שאנחנו מסוגלים לנצח. היה קצב טוב, מגיע כל הכבוד לבני יהודה שבאה לסגור את המשחק וניסתה להקשות. אם נמשיך ככה, העתיד יהיה ורוד".

המאמן אסף את השחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם: "הייתם טובים ושיחקתם כמו גברים. אני אוהב אתכם ואל תדאגו הכל לטובה". אחד משחקני הקבוצה אמר: "אנחנו רק יכולים להודות לקהל שתמך בנו. נתנו הכל, אבל הכדור לא נכנס. זה היה משחק חד צדדי, אפילו יותר מכאלו שניצחנו בהם. לא צריך להתאושש מזה כי לא קרה כלום. זה רק הפסד אחד ואנחנו נחזור לנצח".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"האמנתי שאנחנו מסוגלים לנצח". אריק בנאדו/קובי אליהו

מאמן בני יהודה, דרור קשטן, אמר בסיום: "השאלה למה יש הבדלים במשחק שלנו כשאנחנו משחקים עם קבוצות צמרת לתחתית מטרידה אותי. מנסים לגרות את השחקנים במשחק כזה או אחר, אבל כשהקבוצה פוגשת פייבוריטיות, המוכנות שלנו גבוהה מאוד. במחצית הראשונה היה קצב יוצא דופן של כדורגל מצד שתי הקבוצות. לחיפה יש קישור התקפי והיא משחררת את גולסה קדימה, אבל נערכנו לכך. כל הקבוצה היום עבדה והשקיעה, הייתה מחויבות, ושיחקנו בצורה חכמה עם שינויי קצב במיוחד במחצית הראשונה. באופן טבעי, לקראת סוף המשחק הלכנו לאחור, אבל זה טבעי לחלוטין כשרוצים לנצח".

המאמן התייחס לקריאות נגדו, שנשמעו גם תוך כדי הראיון בטלוויזיה, ואמר: "האוהדים יכולים למחות. הם קונים כרטיסים. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, להתרכז בעבודה שלנו".

נס זמיר, שהבקיע את שער הבכורה שלו בבני יהודה, אמר: "אני שמח מהשער הראשון שלי פה. האוהדים בסך הכל מביעים את האיכפתיות שלהם. נתנו להם ניצחון חשוב ואני מאוד שמח. אני מקווה מאוד שנגיע לפלייאוף העליון".

דרור קשטן, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
הקהל לא הפסיק לקלל אותו. דרור קשטן/קובי אליהו
שחקני בני יהודה חוגגים. קובי אליהו
רגעים של נחת לשכונה. שחקני בני יהודה צוהלים לאחר המשחק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully