וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

מערכת וואלה! ספורט

3.2.2013 / 22:45

פדרו גלבאן (20) ונס זמיר (85) כבשו לזהובים והנחילו הפסד בכורה לאריק בנאדו. חיפה רחוקה שמונה נקודות מהפסגה

one

המחזור ה-21 בליגת העל ננעל הערב (ראשון) עם הפתעה עצומה - בני יהודה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה בבלומפילד והנחילה לאריק בנאדו הפסד בכורה כמאמן הירוקים. חיפה פגשה קבוצה חסרה מאוד של הזהובים , הייתה טובה לאין ערוך מהקבוצה של דרור קשטן, והחמיצה בלי הפסקה, אבל שער של פדרו גלבאן בבעיטה חופשית נפלאה בדקה ה-20, העלה את בני יהודה ליתרון מפתיע. חיפה תקפה ותקפה, אבל נס זמיר המחליף, כבש שער בכורה בדקה ה-85 והבטיח את הניצחון המפתיע כל כך של קבוצתו.

זה היה המפגש השישי ברציפות בין הקבוצות שמכבי חיפה לא מנצחת. הירוקים איבדו המון גובה במאבק האליפות בעקבות ההפסד הזה, כאשר הפער כעת ממכבי תל אביב המוליכה עומד על כשמונה נקודות. כאמור, זה היה הפסד הבכורה של אריק בנאדו כמאמן מכבי חיפה ב-12 משחקי ליגה אותם הוא ניהל מאז החליף את ראובן עטר במחזור העשירי. למרות ההפסד הזה, אריק בנאדו יכול בהחלט להיות מרוצה מהיכולת של קבוצתו, ששלטה במשחק הזה ללא עוררין אך סבלה מחוסר מזל משווע הפעם.

ויאם עמאשה, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
החמיץ שני מצבים נהדרים בפתיחה. ויאם עמאשה/קובי אליהו

ומה עם בני יהודה? בצד הכתום יכולים להיות מרוצים מאוד. הקבוצה קפצה למקום החמישי בעקבות הניצחון הזה ונכנסה לתמונת הפלייאוף העליון, כשנותרו חמישה משחקים לסיום הסיבוב. סיבה נוספת לאופטימיות היא היכולת שהציג נס זמיר, קשר הרכש שנכנס כמחליף וכבש שער בכורה. מה שהעיב מעט על שמחת הניצחון היה האווירה העכורה ביציעים, כאשר חלק מהקהל של בני יהודה קילל את דרור קשטן והשחקנים לאורך כל המשחק, כשגם הניצחון המפתיע לא הרגיע את האוהדים הזועמים. במחזור הבא תפגוש בני יהודה את קרית שמונה האלופה ותנסה לשמור על מקומה בפלייאוף העליון. מכבי חיפה מצידה, תנסה לסגור את הפער מהפסגה עם משחק ביתי מול עירוני רמת השרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דרור קשטן, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
ספג קללות מאוהדי בני יהודה. דרור קשטן/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 1: לירן ליאני שרק והוציא את המשחק לדרך באצטדיון בלומפילד.

דקה 4: הזדמנות גדולה לחיפה. אלון תורג'מן הכניס כדור עומק מצוין לויאם עמאשה, שמצא עצמו מול איינוגבה, אך בעט חלש לידיו של השוער.

דקה 5: חיפה המשיכה ללחוץ. חן עזרא פרץ נהדר באגף הימני ומסר כדור רוחב לויאם עמאשה, שלא היה מרוכז ובעט גבוה מעל השער.

דקה 10: אלון תורג'מן תיעתע בהגנת בני יהודה מצד ימין ומסר שמאלה לחן עזרא, שמ-16 מטרים בעט כדור מסובב מעל השער.

דקה 20: גול! הזהובים עלו ליתרון בניגוד למהלך המשחק. אדין צוצאליץ' הכשיל את שלו מנשה כ-20 מטרים משערה של חיפה. פדרו גלבאן בעט את הכדור באומנות ברגל ימין, מעל החומה הירוקה והיישר לפינה הימנית של שראנוב. 0:1 מפתיע לבני יהודה.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה (ימין) עם אמיר עגיוב. קובי אליהו
איזה שער מפתיע. פדרו גלבאן/קובי אליהו

דקה 25: טוואטחה חדר לרחבה והוציא כדור לעזרא שמעשרה מטרים מצא עצמו במצב נהדר, אך הבעיטה שלו נבלמה על ידי הגנת בני יהודה. חיפה ניסתה שוב כאשר יניב קטן הכניס את גולסה שעבר את המגן ומקרוב בעט חזק, אבל איינוגבה היה עירני והדף.

דקה 33: עוד מצב נהדר לחיפה. יניב קטן בעט כדור חופשי מצוין כ-17 מטרים מצד ימין, כדור שנהדף רק במשקוף. אלון תורג'מן השתלט על הכדור החוזר ומחמישה מטרים בעט שוב למשקוף והחוצה. איזה מזל לבני יהודה.

דקה 35: כדור ארוך נשלח לתוך רחבת בני יהודה. אדין צוצאליץ' השתלט על הכדור בחזה והוריד אותו יפה לאייל גולסה, שמתוך הרחבה בעט חזק והחוצה.

דקה 45: חיפה ניסתה להשוות לפני המחצית. יניב קטן נותר לא מכוסה ופרץ לעבר השער ומ-18מטרים בעט חזק אך איינוגבה הדף.

בויאן שראנוב שוער מכבי חיפה מול בני יהודה. קובי אליהו
ספג שער בבעיטה הראשונה למסגרת. שראנוב/קובי אליהו

מחצית שנייה

דקה 55: חיפה המשיכה לתקוף וגוסטבו בוקולי כמעט והפתיע את איינוגבה, כשבעט כדור וולה אדיר מ-30 מטרים, שחמק מעט מעל השער.

דקה 59: עוד מצב נהדר לחיפה. בני יהודה יצאה קדימה ויניב קטן חטף כדור ודהר קדימה כשהוא לא מכוסה. קטן הכניס כדור ימינה לדינו אנדלובו המחליף. החלוץ נכנס לרחבה ומצא עצמו במצב מצוין מול איינוגבה, אבל בעט חלש והשוער הדף בקלות.

דקה 77: ג'אבר עטאא ושלומי אזולאי, שני המחליפים שיתפו פעולה וכמעט הביאו לשיוויון. עטאא הכניס כדור עומק מצוין לאזולאי, שמזווית קשה בעט היטב, אבל איינוגבה הדף.

דקה 80: עוד ניסיון של חיפה. יניב קטן השתלט על כדור תחת הלחץ של הגנת בני יהודה ושלח כדור ימינה לחן עזרא, שמתוך הרחבה חתך ימינה ובעט כדור מסובב, שחלף מעט מעל שערו של איינוגבה.

דקה 85: גול! בני יהודה כובשת את השני. פדרו גלבאן השתלט על כדור עומק ושלח ימינה לנס זמיר המחליף, שניער את המגן שלו, חדר לתוך הרחבה ומקרוב בעט פנימה. 0:2 לבני יהודה.

אמיר עגייב, שחקן בני יהודה. קובי אליהו
המשיך לקבל קרדיט בהרכב. עגייב/קובי אליהו

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, יגיל ביטון, עוז ראלי, רפי דהן, שלו מנשה (כפי אדרי,88), קסטוטיס איבשקביצ'יוס, אמיר עגייב (נס זמיר, 71), פדרו גלבאן, אדם הרפקה (אור ברוך, 66).

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי (ג'אבר עטאא, 70)אייל גולסה (שלומי אזולאי, 65), יניב קטן, חן עזרא, אלון תורג'מן (דינו אנדלובו,55), ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully